Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Waltasalin dominat  (Luettu 6079 kertaa)

Poissa ladyeira

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasalin dominat
« Vastaus #20 : Syyskuu 10, 2025, 11:54:30 »
Kiitos palautteestasi, MikaM! On tärkeää kuulla, mitkä konkreettiset välineet tai laitteet Waltasalilta puuttuvat. Sen lisäksi, että nyt tiedämme joidenkin tai jonkin olennaisen laitteen puuttuvan tarvitsemme konkreettisia lisäys- ja muutostoiveita, jotta voimme tehdä asialle jotakin. Laitamme laitteet kehityslistalle hankittaviksi.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : Syyskuu 10, 2025, 12:07:45 »
Hei! Onpa mukava kuulla, että olet kiinnostunut Waltasalista. Olet lämpimästi tervetullut sessioimaan kanssani sinne!

Waltasali on yhteiskäyttötila, ei yritys jolla on työntekijöitä, joten se ei paikkana ole erikoistunut mihinkään tiettyyn aktiviteettiin. Jokainen tilaa käyttävä Valtiatar käyttää sitä itse omalla tavallaan.

Kolmen vuosikymmenen aikana olen käynyt useammassa paikassa, myös Waltasalissa.
Waltasalin dominat eivät ehkä itse hoksaa, mutta jokaisen paikan varustelu vaikuttaa
vähintään epäsuorasti siihen, mitä sessiossa tapahtuu.

Waltasali ei sovi minulle, mutta sopii erinomaisesti esimerkiksi lattialla pyörivälle ja eritteistä nauttivalle Tylerille. Olen käynyt Waltasalilla muutaman kerran. Lopulta tajusin, mikä oli pielessä. Paikasta puuttuu pari olennaista laitetta, joiden pitäisi olla jokaisen laadukkaan studion kalustossa.

Nyt Mika vähän särähtää tuossa tuo yksi lause silmään. Huomannet itsekin?

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : Syyskuu 10, 2025, 12:24:24 »
Hei! Onpa mukava kuulla, että olet kiinnostunut Waltasalista. Olet lämpimästi tervetullut sessioimaan kanssani sinne!

Waltasali on yhteiskäyttötila, ei yritys jolla on työntekijöitä, joten se ei paikkana ole erikoistunut mihinkään tiettyyn aktiviteettiin. Jokainen tilaa käyttävä Valtiatar käyttää sitä itse omalla tavallaan.

Waltasalin dominat eivät ehkä itse hoksaa, mutta jokaisen paikan varustelu vaikuttaa

Waltasali ei sovi minulle, mutta sopii erinomaisesti esimerkiksi lattialla pyörivälle ja eritteistä nauttivalle Tylerille. Olen käynyt Waltasalilla muutaman kerran. Lopulta tajusin, mikä oli pielessä. Paikasta puuttuu pari olennaista laitetta, joiden pitäisi olla jokaisen laadukkaan studion kalustossa.

En kyllä ymmärrä, mikä lause särähtää silmään?

Sitä ei välttämättä huomaa ensimmäisellä kerralla, miksi tämä paikka ei toimi.

Vähän vastaava asia on tämä punainen lippu minulle "minuun ei saa koskea ilman lupaa".
Hienoa, ei tarvitse harkita asiakkuutta. Mitä jos, tätä mainintaa ei ole, mutta tosiassa
sessiot ovat sellaisia, "ettei minuun kosketa ilman lupaa"? Tätä ei välttämättä hoksaa heti.

Samassa sarjassa on tosiasiallisen kommunikaation rajoittaminen sessiossa. Sitä ei välttämättä
mainita ilmoituksessa.

Kun täällä välillä on haukuttu Iraa ja Kartanoa, niin pisteet Iralle siitä, että kalusteiden
sijoittelua ja valintaa oli tarkasti mietitty. Dominalla oli helppo juoksuttaa tunnin sessio
flowna läpi kolmella eri aktiiviteetilla. Koskaan ei tullut tunnetta, domina ei nyt tiedä mitä tekee.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : Syyskuu 10, 2025, 12:28:29 »
Olen sivun katsonut kuten 99.99% alan tekijöistä joilla joku sivu on . tuli heti mieleen nyt on lähdetty halpakopiolla iraa vastaan YKSIKÄÄN puljun Dominoista

ei vaan nappaa yhtään kävin myös ns lomakkeen läpi sehän oli täysin surkea. hinnat vedetty maailman tähtien tasoille tää 1 pahin virhe sinäänsä ideasta

olisi voinut tulla vaikka uusi american mean girls mutta kun ei kysytä ASIANTUNTIJALTA vaan vedetään jotain mitä saa " 100 e " strippipaikasta ai niin siellä

on parempinäköset tekijät ok tää on sivujuonne mutta vaikuttaa myös ja jos kirjoitukseni suututtaa saa haukkua tms tai vaikka pyytää poistamaan TOTUUS ei

kuole.
kysyvälle vastataan

Poissa ladyeira

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Syyskuu 10, 2025, 12:35:27 »
Hei MikaM, kiitos että jaat kokemuksesi! Pyysin sinulta näkemystä siihen, mitä välineitä Waltasalilta puuttuu. Yksittäisten ihmisten ilmoituksissa tai kommunikaatiossa ilmeneviin puutteisiin emme valitettavasti pysty tilan ylläpitäjinä vaikuttamaan. Näissä tapauksissa on parasta antaa tai lähettää palaute suoraan kyseiselle ihmiselle, jotta hän voi oman harkinnan mukaan muuttaa toimintaansa palautteen pohjalta.

On siis tärkeää kuulla, mitkä konkreettiset välineet tai laitteet Waltasalilta puuttuvat. Sen lisäksi, että nyt tiedämme joidenkin tai jonkin olennaisen laitteen puuttuvan tarvitsemme tosiaan konkreettisia lisäys- ja muutostoiveita, jotta voimme tehdä asialle jotakin.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Syyskuu 10, 2025, 15:20:33 »

En kyllä ymmärrä, mikä lause särähtää silmään?

Sitä ei välttämättä huomaa ensimmäisellä kerralla, miksi tämä paikka ei toimi.

Vähän vastaava asia on tämä punainen lippu minulle "minuun ei saa koskea ilman lupaa".
Hienoa, ei tarvitse harkita asiakkuutta. Mitä jos, tätä mainintaa ei ole, mutta tosiassa
sessiot ovat sellaisia, "ettei minuun kosketa ilman lupaa"? Tätä ei välttämättä hoksaa heti.

Samassa sarjassa on tosiasiallisen kommunikaation rajoittaminen sessiossa. Sitä ei välttämättä
mainita ilmoituksessa.

Kun täällä välillä on haukuttu Iraa ja Kartanoa, niin pisteet Iralle siitä, että kalusteiden
sijoittelua ja valintaa oli tarkasti mietitty. Dominalla oli helppo juoksuttaa tunnin sessio
flowna läpi kolmella eri aktiiviteetilla. Koskaan ei tullut tunnetta, domina ei nyt tiedä mitä tekee.

Nimeät kanssa turskan kierittelemässä lattialla eritteissä. Ei minusta kovin tyylikästä.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #26 : Syyskuu 10, 2025, 15:34:04 »

Nimeät kanssa turskan kierittelemässä lattialla eritteissä. Ei minusta kovin tyylikästä.

En oikein usko, että Tyler paheksuu toteamustani. Hän on kuitenkin kertonut useista sessioistaan kuvien kera aika
avoimesti. Olisko täällä ja naapurin baarissa kymmenkunta kuvitettua sessiotarinaa?

Poissa ladyeira

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : Syyskuu 10, 2025, 15:42:20 »
Hei MikaM! Vielä kerran pyydän konkreettisia parannustoiveita mainitsemiisi Waltasalin puutteisiin. Mainitsemasi epäkohdat voidaan ratkaista vain, jos kommunikoit ne avoimesti. Kritiikki ilman parannusehdotuksia ei valitettavasti palvele Waltasalin käyttäjiä.

Jos et halua tähän julkiseen ketjuun kirjoittaa, mitkä välineet puuttuvat Waltasalilla, saat mielellään tehdä niin yksityisviestillä.

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #28 : Syyskuu 12, 2025, 00:30:45 »
Kiitos Samuel kun otit huomioon, että ”kanssaturskan” nimen mainitseminen on epäkorrektia.

MikaÄmmän täytyi jostakin kumman syystä mainita minut, vaikka olin tässä ketjussa kirjoittanut aiemmin:

-Kiitos MikaM hauskasta mielikuvasta ”lattialla ryömivästä eritteiden ystävästä”, löysin siitä heti sisäisen Klonkkuni. Vaikka en välitä ryömiä lattialla”.

Toki Mika on oikeassa, ettei kaltaistani avointa eritevesseliä loukkaa nimeni mainitseminen tällaisissa fetissi-keskusteluissa ja hän tietää, että virtsan, syljen ja kuukautisveren lisäksi omaan myös hänelle läheisiä fetissejä kuten kipua yms, eikä pidä minua ainoastaan eritteissä rypevänä pikkunilkkinä😂 vaikkei sekään minua loukkaisi.

Ihminen on yhtä sairas kuin hänen salaisuutensa, olen tainnut tuon mainita aiemminkin joten siirrytään tähän Waltasaliin takaisin.
Minun mielestä siellä on erittäin hyvä varustelu ja ennenkaikkea,,, ENNENKAIKKEA ! Siellä työskentelee ihania, alalle omistautuneita Valtiattaria.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #29 : Syyskuu 12, 2025, 00:44:00 »

En oikein usko, että Tyler paheksuu toteamustani. Hän on kuitenkin kertonut useista sessioistaan kuvien kera aika
avoimesti. Olisko täällä ja naapurin baarissa kymmenkunta kuvitettua sessiotarinaa?

On täällä ja bdsm-baarissa yli 30 sessiotarinaa ja fetlifessä kuvia. Niistä jotkut toki samoja, mutta sitten fetistä löytyy toistakymmentä videota. Mutta en loukkaantunut tuostakaan, kunhan nyt korjasin 😂

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #30 : Syyskuu 12, 2025, 08:07:55 »
Ne kalusteet voi olla myös fetissi, ja silloin ymmärrän, että jonkun sellaisen puutevoi olla este omalle vierailulle. Tietysti myös sellaiset kalusteet, jotka voivat olla vaaraksi ei oikein sovi tähän harrastukseen, mutta veikkaan, että siitä ei tässä ole kyse.

Hyvän session voi saada aikaan, jos omat mieltymykset eivät ole rajoittuneet kalustesessioihin, hyvinkin minimalistisella ympäristöllä. Olen kokenut hyvinkin onnistuneen session juurikin tässäkin narussa kommentoineen Eiran kanssa hotellihuonetta vastaavassa asunnossa. Välineitä ei tainnut jotain sähköhärpätintä lukuunottamatta juuri tarvita. Lattiallakin olin jossain vaiheessa, mutta eritteissä en kieriskellyt, koska en koe niitä jutukseni, eikä minulle niitä siksi tarjoiltukaan. Jaa niin olihan siellä sänky luonnollisesti ja sitäkin käytettiin alustanani jossain vaiheessa, eli oli kalustekin käytössä. Ja oli tukeva. Ei tuntunut yhtään vaaralliselta, vaikka jossain vaiheessa olimme molemmat sen taakkana.

Siinä Mika on kyllä oikeassa, että kaikki paikat ei sovi kaikille. En minäkään hakeudu joka paikkaan erinäisistä syistä. Minulla vaan ei synny tarvetta myöskään dissata sellaisia foorumilla, mitkä eivät vastaa suoraan omiin mielihaluihini. Monenlaista on tarjolla Suomessakin. Ei muuta kuin kohti uusia kokemuksia.

Poissa ladyeira

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : Syyskuu 12, 2025, 10:42:23 »
Kiitos ihanista viesteistänne, Tyler ja Samuel! On ollut ilo sessioida teidän molempien kanssa. Teidän palautteenne Waltasalin varustelusta ja minusta siis painaa vaakakupissani ja kunnioitan teitä molempia.

Toivon ettei yhden tilan käyttäjän kautta saatu ikävä kokemus vaikuta liikaa mielikuvaan Waltasalista tilana. Viittaan viestiin, jossa Atte mainitsi viestiketjussa käyneensä Waltasalilla dominasessiossa kollegan luona ja että siitä jäi huono kokemus eikä hän siksi tule toista kertaa. Jos luonani käy ja sessio jäi ikävällä tavalla mieleen, niin mielelläni sovin rauhallisen jutteluhetken ja kuulen miten sessiota olisi voinut parantaa. Tavoitteeni on että joka ikinen sessioni on onnistunut ja jättää hyvän muiston. Siksi palaute on tärkeä minulle. Jos sessiokävijä kertoo session olleen epäonnistunut, teen session mielellään uudestaan uudesti läpikäytynä sovittuna ja ilman maksua. Omalta osaltani haluan siten vaikuttaa myös Waltasalin maineeseen positiivisella tavalla.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #32 : eilen kello 10:23:33 »
Ne kalusteet voi olla myös fetissi, ja silloin ymmärrän, että jonkun sellaisen puutevoi olla este omalle vierailulle. Tietysti myös sellaiset kalusteet, jotka voivat olla vaaraksi ei oikein sovi tähän harrastukseen, mutta veikkaan, että siitä ei tässä ole kyse.

Siinä Mika on kyllä oikeassa, että kaikki paikat ei sovi kaikille. En minäkään hakeudu joka paikkaan erinäisistä syistä. Minulla vaan ei synny tarvetta myöskään dissata sellaisia foorumilla, mitkä eivät vastaa suoraan omiin mielihaluihini. Monenlaista on tarjolla Suomessakin. Ei muuta kuin kohti uusia kokemuksia.

Olet muuten väärässä tuon vaarallisuuden suhteen. Olen aikanaan antanut tästä perustellun palautteen.
Vastaus oli aika tyly, tämä kaluste sopii Waltasalille. Palaute oli vielä julkinen, mutta se poistettiin nopeasti.

Edesmenneessä Kartanossa oli toisaan mietitty miten kalusteiden valinta ja sijoittelu  mahdollistavat session joustavan kulun. Tunnin sessiossa ehdittiin suorittamaan noin kolme eri fetissiä ilman ylimääräistä säätämistä. Jos perusteltu palaute on dissaamista, niin olkoot sitten. Suuresti ihmettelen, ettei tätä ketjua ole vielä siivottu.

Eräs esimerkki kömmähdyksestä Waltasalilta. Paikassa on pitkä metallitanko. Sitä yritettiin kiinnittää jalkoihini, vaikka se oli pituuden takia selvästi tarkoitettu käsille. Huomautin tästä, jolloin domina testasi tangon pituuttaa itse ja totesi, näinhän se on. Näin tämän ongelman heti silmämääräisesti.

Club Moresta löytyy vartavasten valmistettu musta metallitanko, joka on tarkoitettu jalkojen kiinnityksille.

Waltasalin valikoimiin näyttää kuuluvan kelmutus. Minut on kerran kelmutettu Waltasalilla. Muuten hyvä juttu, mutta en ole koskaan antanut nimenomaista suostumusta kelmuttamiseeni, koska se voi vaikuttaa hengittämiseeni. Ehkä olisi pitänyt sanoa punainen heti aluksi. Sitä en tiedä leikattiinko kelmut auki, koska aika alkoi loppua, vai havaitsiko domina muutoksen hengityksestäni.   

Poissa ladyeira

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : eilen kello 12:09:34 »
Hei MikaM! Kiitos palautteestasi. Turvallisuus on omissa sessioissani ykkösprioriteetti ja olen pahoillani että kokemus kollegan kanssa on ollut turvaton. Olet viestihistoriasi mukaan maininnut sessioineesi Waltasalilla sellaisen Valtiattaren kanssa, jota ei nettisivuiltamme löydy. Oliko kyseessä tuolloin Waltasalin sivuilla oleva Valtiatar vai ulkopuolinen vuokraaja?

Vielä kerran pyydän sinulta palautetta puuttuvasta Waltasalin laitteistosta. Nyt tiedämme, että jotkin välineet ovat potentiaalisesti riskialttiita. Tarvitsemme tiedon ja palautteen siitä, mitkä turvallisemmat välineet Waltasalilta puuttuvat.

Waltasali on yhteiskäyttötila, jota jokainen Valtiatar käyttää omalla tavallaan. Waltasalilla ei siis itsellään ole aktiviteettivalikoimaa, vaan esim. kelmutusta toteuttaa tietty Valtiatar käyttäen siihen vuokraamaansa tilaa. Mainitsit, ettet antanut tuolloin Waltasalilla sessioidessasi suostumusta kelmuttamiseen. Jokaisella Valtiattarella on erilainen hakuprosessi sessioon, jossa käsitellään niin kiinnostuksen kohteet kuin kovat rajatkin. Sivuiltani löytyy sessiohakulomake, jota saa kopioida ja myös toista Valtiatarta harkitessa nostaa hänelle esiin turvallisuuskysymyksiä, joita tällä ei välttämättä omassa lomakkeessa ole. Käyn sessioon hakijan lomakkeen saatuani läpi noin 20 minuutin - 1 tunnin puhelussa sitä, millaisia turvallisuustarpeita alistujalla on, millainen hänen henkinen tilansa on, mitkä ovat hänen rajansa sekä tunnustelen tunnetason valmiutta kokeilla tiettyjä aktiviteetteja. Tässä tapauksessa kelmutuksesta syntyvästä turvattomuuden tunteesta täytyy käydä keskustelu ennen session aloitusta kyseisen Valtiattaren kanssa tai sen jälkeen jälkihoidon aikana. Tämä antaa niin alistujalle kuin Valtiattarelle lisää turvan ja luottamuksen tunnetta ja sessiokokemuksesta tulee hyvä.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #34 : eilen kello 14:36:41 »
Pelkästään välineet tai kalusteet ei tee sessiosta turvallista. Käyttäjän pitää niiden käyttö tuntea ja tietää niiden riskit ja rajoitteet. Vielä ei tosiaan selvinnyt kenen dommen kanssa ongelmia oli ollut. Oliko juuri niin, että se oli joku harvemmin tilaa käyttänyt, joka ei sitä tuntenut kunnolla?

Kerran on ihan muualla minua meinattu kelmuttaa, mutta ko domme oli hereillä ja reagoi heti siihen, kun ilmaisin, että menee yli rajan. Sitten vain jatkettiin muilla jutuilla. Itse en ollut huomannut tuota asiaa rajata. Uusi kokemus ja tuli sekin siinä koettua, että ei mun juttu. Ei sinällään pilannut silti mitään, kun heti viestitin asiasta ja hän otti sen heti vakavasti.

Poissa sarisonata6

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #35 : eilen kello 16:22:15 »
Olen seurannut tätä keskustelua mielenkiinnolla. Olen käynyt Waltasalilla
kolme kertaa. En menisi lattialle makaamaan ja päälläni ei käveltäisi koroilla,ei kakkaa,pissaa,kuukautisvotoja,ei sylkeä eikä kelmutusta minulle Kiitos. Sanotaan ei paikka mielestäni huono ole ja jos on taitava Domina
niin ei siinä tarvita muuta kuin kuiskaus, se riippuu kemiasta jonka Domina ja alistuja luo yhdessä.
Iran kartano oli ehdottomasti paras paikka missä olen vieraillut. Waltasali tarvisi kyllä mielestäni
jotain uutta mutta siinä tulee myös tila vastaan. Turvallisuus on todella tärkeätä sessioissa itselleni kävi kerran kartanolla niin että lähti tappi irti sybian panokoneesta no ensin tuli ambulanssi ja lopulta Jorvin
sairaalan ensiapuun. Kaikki kunnia ja kiitos Iralle kun lähti mukaan,siinä hetken aikaa pää Iran polvilla niin menin wc ja ponnistin tapin pois.
Sari Johanna

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #36 : eilen kello 17:01:49 »
Ton Sybianin oon halunnut joskus testata, mutta nyt tuli kyllä pieni takapakki innostukseen. Tosin ei minun kulmilla tietääkseni sellaista edes ole kenelläkään. Pontsit Iralle kuitenkin homman loppuun viemisestä. Jos ymmärsin oikein, niin itse kuitenkin lopulta poistit tapin.

Veikkaan, että Hki:ssä tilavuokrat ovat sitä luokkaa, että isoa ja monipuolisesti kalustettua dunkkaria voi olla hankalaa kannattavasti pyörittää. En toki ole tässä asiantuntija, mutta niin veikkaan. Joku syy siihen on ollut, että Irakin vei dunkkarinsa sivummalle.

Poissa sarisonata6

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #37 : eilen kello 17:15:36 »
Ton Sybianin oon halunnut joskus testata, mutta nyt tuli kyllä pieni takapakki innostukseen. Tosin ei minun kulmilla tietääkseni sellaista edes ole kenelläkään. Pontsit Iralle kuitenkin homman loppuun viemisestä. Jos ymmärsin oikein, niin itse kuitenkin lopulta poistit tapin.

Veikkaan, että Hki:ssä tilavuokrat ovat sitä luokkaa, että isoa ja monipuolisesti kalustettua dunkkaria voi olla hankalaa kannattavasti pyörittää. En toki ole tässä asiantuntija, mutta niin veikkaan. Joku syy siihen on ollut, että Irakin vei dunkkarinsa sivummalle.

Mä luulen niin että Iralta lähti taitavat Dommet pois ja perusti oman paikan.
Voin kyllä olla väärässä myös. Mutta edelleen Iraa kunnioitan kaikessa mitä teki.
Sari Johanna

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #38 : tänään kello 05:17:56 »
kolme kertaa. En menisi lattialle makaamaan ja päälläni ei käveltäisi koroilla,ei kakkaa,pissaa,kuukautisvotoja,ei sylkeä eikä kelmutusta minulle Kiitos. Sanotaan ei paikka mielestäni huono ole ja jos on taitava Domina
niin ei siinä tarvita muuta kuin kuiskaus, se riippuu kemiasta jonka Domina ja alistuja luo yhdessä.
Iran kartano oli ehdottomasti paras paikka missä olen vieraillut. Waltasali tarvisi kyllä mielestäni
jotain uutta mutta siinä tulee myös tila vastaan. Turvallisuus on todella tärkeätä sessioissa itselleni kävi kerran kartanolla niin että lähti tappi irti sybian panokoneesta no ensin tuli ambulanssi ja lopulta Jorvin
sairaalan ensiapuun. Kaikki kunnia ja kiitos Iralle kun lähti mukaan,siinä hetken aikaa pää Iran polvilla niin menin wc ja ponnistin tapin pois.
Sari Johanna
Olitte siis Jorvin sairaalan ensiavussa ja menit siellä wc:hen ja sait ponnistettua tapin pois sisältäsi ? Et tarvinnut lääkärin apua, käsitinkö oikein ?

Poissa sarisonata6

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #39 : tänään kello 06:04:12 »
Sari Johanna
Olitte siis Jorvin sairaalan ensiavussa ja menit siellä wc:hen ja sait ponnistettua tapin pois sisältäsi ? Et tarvinnut lääkärin apua, käsitinkö oikein ?
Kyllä käsitit oikein.
Sari Johanna