Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Waltasalin dominat  (Luettu 3027 kertaa)

Poissa ladyeira

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasalin dominat
« Vastaus #20 : eilen kello 11:54:30 »
Kiitos palautteestasi, MikaM! On tärkeää kuulla, mitkä konkreettiset välineet tai laitteet Waltasalilta puuttuvat. Sen lisäksi, että nyt tiedämme joidenkin tai jonkin olennaisen laitteen puuttuvan tarvitsemme konkreettisia lisäys- ja muutostoiveita, jotta voimme tehdä asialle jotakin. Laitamme laitteet kehityslistalle hankittaviksi.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : eilen kello 12:07:45 »
Hei! Onpa mukava kuulla, että olet kiinnostunut Waltasalista. Olet lämpimästi tervetullut sessioimaan kanssani sinne!

Waltasali on yhteiskäyttötila, ei yritys jolla on työntekijöitä, joten se ei paikkana ole erikoistunut mihinkään tiettyyn aktiviteettiin. Jokainen tilaa käyttävä Valtiatar käyttää sitä itse omalla tavallaan.

Kolmen vuosikymmenen aikana olen käynyt useammassa paikassa, myös Waltasalissa.
Waltasalin dominat eivät ehkä itse hoksaa, mutta jokaisen paikan varustelu vaikuttaa
vähintään epäsuorasti siihen, mitä sessiossa tapahtuu.

Waltasali ei sovi minulle, mutta sopii erinomaisesti esimerkiksi lattialla pyörivälle ja eritteistä nauttivalle Tylerille. Olen käynyt Waltasalilla muutaman kerran. Lopulta tajusin, mikä oli pielessä. Paikasta puuttuu pari olennaista laitetta, joiden pitäisi olla jokaisen laadukkaan studion kalustossa.

Nyt Mika vähän särähtää tuossa tuo yksi lause silmään. Huomannet itsekin?

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : eilen kello 12:24:24 »
Hei! Onpa mukava kuulla, että olet kiinnostunut Waltasalista. Olet lämpimästi tervetullut sessioimaan kanssani sinne!

Waltasali on yhteiskäyttötila, ei yritys jolla on työntekijöitä, joten se ei paikkana ole erikoistunut mihinkään tiettyyn aktiviteettiin. Jokainen tilaa käyttävä Valtiatar käyttää sitä itse omalla tavallaan.

Waltasalin dominat eivät ehkä itse hoksaa, mutta jokaisen paikan varustelu vaikuttaa

Waltasali ei sovi minulle, mutta sopii erinomaisesti esimerkiksi lattialla pyörivälle ja eritteistä nauttivalle Tylerille. Olen käynyt Waltasalilla muutaman kerran. Lopulta tajusin, mikä oli pielessä. Paikasta puuttuu pari olennaista laitetta, joiden pitäisi olla jokaisen laadukkaan studion kalustossa.

En kyllä ymmärrä, mikä lause särähtää silmään?

Sitä ei välttämättä huomaa ensimmäisellä kerralla, miksi tämä paikka ei toimi.

Vähän vastaava asia on tämä punainen lippu minulle "minuun ei saa koskea ilman lupaa".
Hienoa, ei tarvitse harkita asiakkuutta. Mitä jos, tätä mainintaa ei ole, mutta tosiassa
sessiot ovat sellaisia, "ettei minuun kosketa ilman lupaa"? Tätä ei välttämättä hoksaa heti.

Samassa sarjassa on tosiasiallisen kommunikaation rajoittaminen sessiossa. Sitä ei välttämättä
mainita ilmoituksessa.

Kun täällä välillä on haukuttu Iraa ja Kartanoa, niin pisteet Iralle siitä, että kalusteiden
sijoittelua ja valintaa oli tarkasti mietitty. Dominalla oli helppo juoksuttaa tunnin sessio
flowna läpi kolmella eri aktiiviteetilla. Koskaan ei tullut tunnetta, domina ei nyt tiedä mitä tekee.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : eilen kello 12:28:29 »
Olen sivun katsonut kuten 99.99% alan tekijöistä joilla joku sivu on . tuli heti mieleen nyt on lähdetty halpakopiolla iraa vastaan YKSIKÄÄN puljun Dominoista

ei vaan nappaa yhtään kävin myös ns lomakkeen läpi sehän oli täysin surkea. hinnat vedetty maailman tähtien tasoille tää 1 pahin virhe sinäänsä ideasta

olisi voinut tulla vaikka uusi american mean girls mutta kun ei kysytä ASIANTUNTIJALTA vaan vedetään jotain mitä saa " 100 e " strippipaikasta ai niin siellä

on parempinäköset tekijät ok tää on sivujuonne mutta vaikuttaa myös ja jos kirjoitukseni suututtaa saa haukkua tms tai vaikka pyytää poistamaan TOTUUS ei

kuole.
kysyvälle vastataan

Poissa ladyeira

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : eilen kello 12:35:27 »
Hei MikaM, kiitos että jaat kokemuksesi! Pyysin sinulta näkemystä siihen, mitä välineitä Waltasalilta puuttuu. Yksittäisten ihmisten ilmoituksissa tai kommunikaatiossa ilmeneviin puutteisiin emme valitettavasti pysty tilan ylläpitäjinä vaikuttamaan. Näissä tapauksissa on parasta antaa tai lähettää palaute suoraan kyseiselle ihmiselle, jotta hän voi oman harkinnan mukaan muuttaa toimintaansa palautteen pohjalta.

On siis tärkeää kuulla, mitkä konkreettiset välineet tai laitteet Waltasalilta puuttuvat. Sen lisäksi, että nyt tiedämme joidenkin tai jonkin olennaisen laitteen puuttuvan tarvitsemme tosiaan konkreettisia lisäys- ja muutostoiveita, jotta voimme tehdä asialle jotakin.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : eilen kello 15:20:33 »

En kyllä ymmärrä, mikä lause särähtää silmään?

Sitä ei välttämättä huomaa ensimmäisellä kerralla, miksi tämä paikka ei toimi.

Vähän vastaava asia on tämä punainen lippu minulle "minuun ei saa koskea ilman lupaa".
Hienoa, ei tarvitse harkita asiakkuutta. Mitä jos, tätä mainintaa ei ole, mutta tosiassa
sessiot ovat sellaisia, "ettei minuun kosketa ilman lupaa"? Tätä ei välttämättä hoksaa heti.

Samassa sarjassa on tosiasiallisen kommunikaation rajoittaminen sessiossa. Sitä ei välttämättä
mainita ilmoituksessa.

Kun täällä välillä on haukuttu Iraa ja Kartanoa, niin pisteet Iralle siitä, että kalusteiden
sijoittelua ja valintaa oli tarkasti mietitty. Dominalla oli helppo juoksuttaa tunnin sessio
flowna läpi kolmella eri aktiiviteetilla. Koskaan ei tullut tunnetta, domina ei nyt tiedä mitä tekee.

Nimeät kanssa turskan kierittelemässä lattialla eritteissä. Ei minusta kovin tyylikästä.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #26 : eilen kello 15:34:04 »

Nimeät kanssa turskan kierittelemässä lattialla eritteissä. Ei minusta kovin tyylikästä.

En oikein usko, että Tyler paheksuu toteamustani. Hän on kuitenkin kertonut useista sessioistaan kuvien kera aika
avoimesti. Olisko täällä ja naapurin baarissa kymmenkunta kuvitettua sessiotarinaa?

Poissa ladyeira

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : eilen kello 15:42:20 »
Hei MikaM! Vielä kerran pyydän konkreettisia parannustoiveita mainitsemiisi Waltasalin puutteisiin. Mainitsemasi epäkohdat voidaan ratkaista vain, jos kommunikoit ne avoimesti. Kritiikki ilman parannusehdotuksia ei valitettavasti palvele Waltasalin käyttäjiä.

Jos et halua tähän julkiseen ketjuun kirjoittaa, mitkä välineet puuttuvat Waltasalilla, saat mielellään tehdä niin yksityisviestillä.