Hei! Onpa mukava kuulla, että olet kiinnostunut Waltasalista. Olet lämpimästi tervetullut sessioimaan kanssani sinne!
Waltasali on yhteiskäyttötila, ei yritys jolla on työntekijöitä, joten se ei paikkana ole erikoistunut mihinkään tiettyyn aktiviteettiin. Jokainen tilaa käyttävä Valtiatar käyttää sitä itse omalla tavallaan.
Kolmen vuosikymmenen aikana olen käynyt useammassa paikassa, myös Waltasalissa.
Waltasalin dominat eivät ehkä itse hoksaa, mutta jokaisen paikan varustelu vaikuttaa
vähintään epäsuorasti siihen, mitä sessiossa tapahtuu.
Waltasali ei sovi minulle, mutta sopii erinomaisesti esimerkiksi lattialla pyörivälle ja eritteistä nauttivalle Tylerille. Olen käynyt Waltasalilla muutaman kerran. Lopulta tajusin, mikä oli pielessä. Paikasta puuttuu pari olennaista laitetta, joiden pitäisi olla jokaisen laadukkaan studion kalustossa.
Nyt Mika vähän särähtää tuossa tuo yksi lause silmään. Huomannet itsekin?
En kyllä ymmärrä, mikä lause särähtää silmään?
Sitä ei välttämättä huomaa ensimmäisellä kerralla, miksi tämä paikka ei toimi.
Vähän vastaava asia on tämä punainen lippu minulle "minuun ei saa koskea ilman lupaa".
Hienoa, ei tarvitse harkita asiakkuutta. Mitä jos, tätä mainintaa ei ole, mutta tosiassa
sessiot ovat sellaisia, "ettei minuun kosketa ilman lupaa"? Tätä ei välttämättä hoksaa heti.
Samassa sarjassa on tosiasiallisen kommunikaation rajoittaminen sessiossa. Sitä ei välttämättä
mainita ilmoituksessa.
Kun täällä välillä on haukuttu Iraa ja Kartanoa, niin pisteet Iralle siitä, että kalusteiden
sijoittelua ja valintaa oli tarkasti mietitty. Dominalla oli helppo juoksuttaa tunnin sessio
flowna läpi kolmella eri aktiiviteetilla. Koskaan ei tullut tunnetta, domina ei nyt tiedä mitä tekee.