Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mistä juttelet tapaamisilla?  (Luettu 2771 kertaa)

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mistä juttelet tapaamisilla?
« : Elokuu 15, 2025, 18:46:35 »
Mistä asioista tai aiheista juttelet tapaamisilla - säästä, valtion taloudesta, päivän uutisista vai jostain ihan muusta? Onko joku asia josta keskustelua välttelet? Vai jätätkö mieluummin keskustelut minimiin ja keskityt itse asiaan?
Livekonsertit 2025: 20  (2024:20)

Poissa Avaruusmies

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mistä juttelet tapaamisilla?
« Vastaus #1 : Elokuu 15, 2025, 19:18:46 »
Tykkään jutella siitä, että miten iso kyrpä mulla on.

Paikalla Aapeli60

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Elokuu 15, 2025, 20:09:26 »
Ei siinä kovin paljon jutella. Minua ei kiinnosta hänen asiansa enkä todellakaan halua kertoa omistani mitään. Sää on ihan hyvä ja mistä sai parkkipaikan.

Poissa Teroterava

• Newbie
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Elokuu 15, 2025, 20:10:47 »
Vakkarin kanssa asioista aivan laidasta laitaan.

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Elokuu 15, 2025, 20:13:33 »
Seksi on aina hyvä puheenaihe. Mistä kukin tykkää, haluaako kokeilla jotain uutta juttua, miten mikäkin toimii, yms. Niitäkin reissuja toki tarvitaan, että ollaan hiljaa ja nussitaan, mutta kyllä sellaiset leikkisät, hyvän kommunikaation sävyttävät seikkailut ovat tämän harrastuksen suola. :stiletto:

Poissa guuguuman

• Full Member
« Vastaus #5 : Elokuu 15, 2025, 20:22:56 »
Se on muuten kiva kun tapaamisen aluksi jutellaan muutamalla sanalla siitä mikä miellyttää, mitå haluaa, monta kertaa onnistuu ja mitä rajoja on. Siitä erottaa meikäläisen silmisså todellisen ammattilaisen ja tulee jotenkin kphdattu olo. Jälkeenpäin voi sitten jutella mistä vaan, yleensä kai tulee höpötettyä niitä näitå, hauskin keskustelu oli varmasti roboteista.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Elokuu 15, 2025, 20:24:27 »
Yleensä juttelen tapaamisesta, ja niitä näitä jos jää aikaa.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Elokuu 15, 2025, 20:32:44 »
Kinkyjutuissa juttu usein jää vähiin tai jos on pitkä aika niin lopussa vähän fiilareita tms  tuttujen kanssa ihan perus mitä on elämässä tapahtunut.
kysyvälle vastataan

Poissa Tulli

• Full Member
« Vastaus #8 : Elokuu 15, 2025, 20:42:25 »
Ihan laidasta laitaan
Tissit 😍

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : Elokuu 15, 2025, 21:25:11 »
Uusien tuttavuuksien kanssa juttelen säästä tms. ja vakkarien kanssa vaihdetaan kuulumisia tarkemmin sekä tietysti myös seksiin liittyviä asioita. Joskus harvoin on puhuttu myös jostain päivän uutisesta lyhyesti.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa soikkeli

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #10 : Elokuu 15, 2025, 22:58:34 »
Vanhana taksirenkinä tulee täytettyä kiusallisia hiljaisia hetkiä kyselemällä että onko ollu paljon keikkaa ja mitä tykkäät kaupungista. Ulkomaalaisilta taasen how do you like Finland ja että ei tämä keli vielä mitään, tulisitpa tammikuussa tänne. Paitsi tietysti jos sattuu olemaan tammikuu niin sitten pitää improvisoida.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Elokuu 15, 2025, 23:23:39 »
Riippuu asiakkaasta. Välttelen säästä puhumista koska se on kuvottanut mua lapsesta asti. Sillon ollaan sellasessa pisteessä että mielummin pyörittelisin peukaloita. Toisaalta jos on joku myrsky tulossa, mitä oon oottanut pitkään, niin siitä oon tänään puhunut asiakkaille. Täpinöissäni.

Politiikasta tajusin olla hiljaa sen jälkeen, kun paasasin kuinka persut pilaa suomen ja ilmeisesti mulla oli silloin siinä käsien välissä yksi sellainen.

Mutta.

Yleisesti musiikki, juomat, seksi, sessiot, yleisesti alaan liittyvät asiat, joku myös kertoo huolistaan. Pääasiallisena puheenaiheena on mun kasvit, eläimet, sisustus, sessiointivälineet ja mun palvelut.

Jotkut kysyy henkilökohtaisia ja vastaan niihin vähän fiilispohjalta, joskus kieltäydyn vastaamasta, joskus kerron jotain.

Se, että onko se totta, ei ole aina 100% varmaa. Kepposteljana en aina malta hillitä itseäni.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa JuhaniH

• Full Member
« Vastaus #12 : Elokuu 16, 2025, 00:19:16 »
Riippuu asiakkaasta. Välttelen säästä puhumista koska se on kuvottanut mua lapsesta asti. Sillon ollaan sellasessa pisteessä että mielummin pyörittelisin peukaloita. Toisaalta jos on joku myrsky tulossa, mitä oon oottanut pitkään, niin siitä oon tänään puhunut asiakkaille. Täpinöissäni.

Politiikasta tajusin olla hiljaa sen jälkeen, kun paasasin kuinka persut pilaa suomen ja ilmeisesti mulla oli silloin siinä käsien välissä yksi sellainen.

Mutta.

Yleisesti musiikki, juomat, seksi, sessiot, yleisesti alaan liittyvät asiat, joku myös kertoo huolistaan. Pääasiallisena puheenaiheena on mun kasvit, eläimet, sisustus, sessiointivälineet ja mun palvelut.

Jotkut kysyy henkilökohtaisia ja vastaan niihin vähän fiilispohjalta, joskus kieltäydyn vastaamasta, joskus kerron jotain.

Se, että onko se totta, ei ole aina 100% varmaa. Kepposteljana en aina malta hillitä itseäni.

Näin asiakkaan näkökulmasta juuri noin!

GFE-tapaamisessakin seksi on tärkeintä, mutta mielestäni hyvään GFE-ILLUUSIOON kuuluu myös jonkin verran keskustelua.

Sääkeskustelu missä tahansa yhteyksissä on ihan viho viimeinen aihe: osoittaa, että keskustelun aiheet todella vähissä.
"Illuusio-teolisuudesta" kun on kyse valehtelu on sallittua, ainakin jos henkilökohtaisiin asioihin mennään. (toki tiedän, että Minä olen ihana persoona ja mahtava sängyssä, koska niin moni palveluntarjoaja on niin antanyt ymmärtää ;) )

Asiakkaan ei pidä alkaa elämänsä todellisista ongelmista avautumaan! Sitä varten on parisuhdeterapeutit, psykiatrit, psykologit, jne. jne.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : Elokuu 16, 2025, 00:47:50 »
Mielelläni kuuntelen ja ohjaan, ajan puitteissa. Omaan traumatietoisen kohtaamisen koulutuksen, mutta asiakkaiden kannattaa myös muistaa että meidän työ on muutenkin kuormittavaa, joten pintaraapaisu syvälliseen aiheeseen voi pahentaa asiakkaan itsensä tilannetta ja palveluntarjoajallekkin sattaa jäädä avuton olo.

Joskus avun piiriin ei kuitenkaan pääse ja silloin mielelläni voin yrittää ohjata eteenpäin.

Ja.

Jätetään ne säät sinne välttelevän kiintymyssuhteen omaavien sukulaisten jälleennäkemisiin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2025, 00:52:00 kirjoittanut Mmeoww »
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa Jopa Tuli Artturi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Elokuu 16, 2025, 09:39:15 »
Niitä näitä. Menen panemaan, en juttelemaan.

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #15 : Elokuu 16, 2025, 10:10:02 »
Joidenkin kanssa en juuri mistään, vähän puheliaampien tapausten kanssa ihan kaikesta. Erikoisimpia keskustelunaiheita on tainnut olla Rokon basiliski :-D
Levillä 6.-9.9. 🍃🍂🍁

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : Elokuu 16, 2025, 11:08:26 »
Vaihtelee ja on paljolti riippuvainen vastapuolen taustasta. Keikkailijoilta usein kysyn, onko ollut hyvä keikka. Tämä usein kertoo siitä, kuinka suurella todennäköisyydellä hän tulee keikalle uudelleen.

Ulkomaalaisten kanssa juttu saattaa mennä helposti Suomen maantieteeseen ja kulkuyhteyksiin. He usein kyselevät läheisistä kaupungeista ja pääseekö niihin miten junalla vai pitääkö ottaa bussi, jota tuntuvat välttelevän.

Täällä saitilla vaikuttavien kanssa saatetaan puhua yleisemmälläkin tasolla kaupallisesta seksistä ja kokemuksista. Tässä kohtaa usein tajuan olevani vanha, kun maksullisesta seksistä on kokemusta neljältä vuosikymmeneltä. Se saattaa johtaa myös keskusteluun siitä, miten ala on muuttunut.

Aikaa ei läheskään aina ole kuitenkaan paljoa ylimääräistä keskustelua varten, joten monesti se on aika minimaalista. Mennessä kerrataan vähän, mitä halusin ja jälkeen saatan kertoa mistä erityisesti pidin. Jos tykkäsin, niin esitän vielä toivomuksen, että keikkailija tulisi uudelleenkin.

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #17 : Elokuu 16, 2025, 12:26:47 »
Mä mietin, että mistähän EN olisi jutellut tapaamisilla näiden vuosien kuluessa... Ei ihan heti tule mieleen oikein mitään.

Kaikki aiheet on siis sallittuja. On puhuttu siitä säästäkin 😅 Ja politiikasta. Ja musiikista, kuolemasta, parisuhteista, monisuhteista, yksinäisyydestä, kirjoista, matkoista, moottoripyöristä, purjehtimisesta, suruista, kivuista, seksistä, fetisseistä, kosketuksesta, itsetuntemuksesta, perhosista ja linnuista, teatterista, kouluista, töistä, vanhemmista, lapsista, onnesta, lemmikeistä, luonnosta, sijoittamisesta, yrittäjyydestä, töistä, auringosta, haaveista... elämästä.

Ja sitten taas on niitä tapaamisia, joilla ei alun ja lopun perus-jutusteluita (kiva nähdä/millainen päivä sulla on ollut/löysitkö hyvin perille/kiitos, mulla oli ihanaa/toivottavasti nähdään taas/kivaa päivän jatkoa) lukuunottamatta puhuta mitään, ja se on myös tosi ok 😁
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Sutki67

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : Elokuu 16, 2025, 12:36:44 »
Kaikkihan ei ole kovin luovia chit-chat ihmisiä, joten joillekin keskustelun avaaminen säästä saattaa olla se helpoin avaus sanoa edes jotain.

Perus kohteliaisuudet yleensä suoritan ja siitä se juttu lähtee yleensä johonkin suuntaan. Ei ole mitään käsikirjoitusta sen enempiä tapaamisten suhteen.
En usko ellen näe.

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #19 : Elokuu 16, 2025, 19:09:50 »
Tapaamisilla juttelen juuri niin paljon tai vähän kuin on sopivaa. Henkilökohtaisen elämän jätän aika pitkälti ulkopuolelle. Toki tunnistamattomia kuulumisia saatan kertoa.

Välillä on puhuttu säästä, musiikista, kehonkuvasta, elämäntaparemontista, laihduttamisesta, matkailusta, risteilyistä huippuvuorille, läheisen itsemurhasta, leskeydestä tai ihan vaan mitä milloinkin on asiakkaalla sydämen päällä. Joskus on mukava myös puhua mahdollisimman vähän. Joidenkin kanssa juttu luistaa niin hyvin, että meinaa aikataulut pettää.

Pointti on kuitenkin se, että tapaaminen on asiakasta varten ja silloin saa puhua tai olla puhumatta, ihan mikä vain hyvältä tuntuu 😊

Yleisimpiä taitaa olla kysymykset siitä, miten hyvin keikka on mennyt ja mitä mieltä olen keikka kaupungista. Yllättävän moni myls tykkää kysellä itse seksityöstä ja siihen liittyvistä asioista.
Tuukko nä kyllään Oulusa 3.-5.9? 😘