Autoista ja hupakkojen huvittavista suhteista.
Uutiset:
Mä mietin, että mistähän EN olisi jutellut tapaamisilla näiden vuosien kuluessa... Ei ihan heti tule mieleen oikein mitään.
Kaikki aiheet on siis sallittuja. On puhuttu siitä säästäkin 😅 Ja politiikasta. Ja musiikista, kuolemasta, parisuhteista, monisuhteista, yksinäisyydestä, kirjoista, matkoista, moottoripyöristä, purjehtimisesta, suruista, kivuista, seksistä, fetisseistä, kosketuksesta, itsetuntemuksesta, perhosista ja linnuista, teatterista, kouluista, töistä, vanhemmista, lapsista, onnesta, lemmikeistä, luonnosta, sijoittamisesta, yrittäjyydestä, töistä, auringosta, haaveista... elämästä.
Ja sitten taas on niitä tapaamisia, joilla ei alun ja lopun perus-jutusteluita (kiva nähdä/millainen päivä sulla on ollut/löysitkö hyvin perille/kiitos, mulla oli ihanaa/toivottavasti nähdään taas/kivaa päivän jatkoa) lukuunottamatta puhuta mitään, ja se on myös tosi ok 😁
Yleisimpiä taitaa olla kysymykset siitä, miten hyvin keikka on mennyt ja mitä mieltä olen keikka kaupungista. Yllättävän moni myls tykkää kysellä itse seksityöstä ja siihen liittyvistä asioista.
Politiikasta tajusin olla hiljaa sen jälkeen, kun paasasin kuinka persut pilaa suomen ja ilmeisesti mulla oli silloin siinä käsien välissä yksi sellainen.Miten tässä kävi, saavutitteko ns onnellisen lopun?