Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mistä juttelet tapaamisilla?  (Luettu 2723 kertaa)

Poissa Mkj89

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä juttelet tapaamisilla?
« Vastaus #20 : Elokuu 16, 2025, 19:21:17 »
Autoista ja hupakkojen huvittavista suhteista.

Poissa Peetu

• Jr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : Elokuu 18, 2025, 14:26:32 »

Vieraiden kanssa: jutustelu rajoittuu käytännön läheisiin asioihin kuten "säähän" ja "miten pääsit perille" (varsinkin Helsingin alueella, kiitos jatkuvien tietöiden) -tyyppisiin aiheisiin. Ne ovat alkupaloja, jotka hellittävät jännitystä ja tuovat hetken rennon fiiliksen.

Tuttujen kanssa: tunnelma voi olla paljon syvällisempi. Vakkarin kanssa tulee puhuttua yhtä ja toista – monenlaista arjesta filosofiseen. Hän on oppinut lukemaan rivien välistä ja usein sanoittaa omia toiveitani paremmin kuin osaan itse.

Minulle on tärkeää, että on hetki aikaa jutusteluun vierauden (ja jännityksen) murtamiseksi. Sen jälkeen tunnelma on rakennettu, ja voi keskittyä siihen, mitä ollaan tultu kokemaan – ilman turhaa sanavääntöä.

Lämmin, rehellinen keskustelu – oli aiheena sitten sää tai syvemmät ajatukset – tekee kohtaamisesta aidon. Ja juuri se hetki, jossa voi olla rauhassa, olla kuultu ja olla omassa ajassaan, on minulle se, mistä hyvä kohtaaminen pääsee liikkeelle.

Poissa TuhmaMyy

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : Elokuu 21, 2025, 10:36:46 »
Mä mietin, että mistähän EN olisi jutellut tapaamisilla näiden vuosien kuluessa... Ei ihan heti tule mieleen oikein mitään.

Kaikki aiheet on siis sallittuja. On puhuttu siitä säästäkin 😅 Ja politiikasta. Ja musiikista, kuolemasta, parisuhteista, monisuhteista, yksinäisyydestä, kirjoista, matkoista, moottoripyöristä, purjehtimisesta, suruista, kivuista, seksistä, fetisseistä, kosketuksesta, itsetuntemuksesta, perhosista ja linnuista, teatterista, kouluista, töistä, vanhemmista, lapsista, onnesta, lemmikeistä, luonnosta, sijoittamisesta, yrittäjyydestä, töistä, auringosta, haaveista... elämästä.

Ja sitten taas on niitä tapaamisia, joilla ei alun ja lopun perus-jutusteluita (kiva nähdä/millainen päivä sulla on ollut/löysitkö hyvin perille/kiitos, mulla oli ihanaa/toivottavasti nähdään taas/kivaa päivän jatkoa) lukuunottamatta puhuta mitään, ja se on myös tosi ok 😁

Mä samaistun tähän paljon! On toki joitain asiakkaita, jotka ei paljon jutustele ja silloin mäkin keskityn siihen oleelliseen ja tää on tosi fine! Kuitenkin monesti pidemmillä tapaamisilla ja pidemmissä asiakkuudsuhteissa tulee juteltua kaikesta maan ja taivaan välillä. Mulle tässä ammatissa hienoimpia ja antoisimpia juttuja on ihmiskohtaamiset. Tykkään tutustua uusiin tyyppeihin ja monet lemppariasiakkaat on sellaisia, joiden kanssa oon päässyt jonkinlaiselle intimiteetin tasolle myös mielen, ei vain kehon suhteen.

Mä itse kertoilen melko avoimesti elämästäni jos tulee mieleen jotain, mikä liittyy puheenaiheeseen ja mulla on ollut tosi otettu olo sellaisina hetkinä, kun asiakas haluaa avautua tai jakaa jotain hänen elämäänsä liittyviä, ehkä henkilökohtaisempiakin juttuja. Siinä on jotenkin vielä enemmän "alasti" toisen edessä, vaikka todennäköisesti alasti ollaan jo joka tapauksessa :)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #23 : Elokuu 21, 2025, 11:00:51 »
Yleisesti ottean ihan joudun juttelemaan koko valveilla olo aikani. Joten huorien kanssa en juttele mitään.....tai yritän olla juttelematta mutta adhd innostuu milloin mistäkin. Huoralla tarvii olla kun kissa, koira tai hamteri niin siinä meni taas äänihuulien lepoaika. Enkä mä nyt sille huoralle sitten rupattele mutta koiralle, kissalle tai kultakalalle kyllä .
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Thurber

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #24 : Elokuu 22, 2025, 19:36:41 »
Yleisimpiä taitaa olla kysymykset siitä, miten hyvin keikka on mennyt ja mitä mieltä olen keikka kaupungista. Yllättävän moni myls tykkää kysellä itse seksityöstä ja siihen liittyvistä asioista.

Näistä tulee aina välillä juteltua, tai esim. panemiseen käytössä olevasta kämpästä tai sen sijainnista. Aihe mistä harvemmin siviilissä voi puhua.

On myös tullut vastaan ulkkareita, jotka haluaa kysellä paljon kaikenlaista. Kuten mitä teet työksesi, oletko naimisissa, onko sinulla lapsia. Kai tarkoitus on esittää kiinnostunutta?  ??? Mutta se on vähän liikaa ekalla tapaamisella.

Vakkareiden kanssa tietysti enemmän juttelua, ja olen myös kertonut asioita ja kuullut tytön elämästä kotimaassa, perheestä, yms.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #25 : Elokuu 22, 2025, 21:09:52 »
Politiikasta  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #26 : Elokuu 22, 2025, 22:34:03 »
Rinnoista, perseistä ja panemisesta. Vähän myös huorista.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : Elokuu 22, 2025, 23:09:49 »
Riippuu huorasta, henkilökemioista ja tapaamisen kestosta. Purukumin ja kortsujen hinnasta puolikkaaseen elämäntarinaan. You never know sanois jenkkiserkku.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #28 : Elokuu 24, 2025, 06:00:59 »
Politiikasta tajusin olla hiljaa sen jälkeen, kun paasasin kuinka persut pilaa suomen ja ilmeisesti mulla oli silloin siinä käsien välissä yksi sellainen.
Miten tässä kävi, saavutitteko ns onnellisen lopun?
Ja miten silloin kävisi jos tapaamisen aikana asiakkaasi arvostelisi sinulle mieleistä poliittista toimijaa?

Poissa Suorasuu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Elokuu 24, 2025, 10:54:01 »
Mistä nyt ihmisten kanssa yleensä puhutaan, asiasta ja sen vierestä. Tykkään käydä sellaisten tyttöjen luona, joiden kanssa voi olla normaalisti ja luontevasti.

Viimeisimmät keskustelunaiheet taisi olla sisätilaremontointi ja huonekalujen kokoaminen (aihe pt:n aloitteesta)

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #30 : Elokuu 24, 2025, 11:15:40 »
Yleensä kyselen milloin oot viimeksi saanut ja seksisaitista  :headbang:

Mutta joo, aiheita on maailma täynnä ja hyvinkin monesta aiheesta on tullut juteltua.
Kuten muutenkin elämässä, osan kanssa jubailu on helppoa ja aiheita löytyy tappiin asti.
Osan kanssa sitten jutellaan "arkisemmista" asioista.  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 59 )