Mistä asioista tai aiheista juttelet tapaamisilla - säästä, valtion taloudesta, päivän uutisista vai jostain ihan muusta? Onko joku asia josta keskustelua välttelet? Vai jätätkö mieluummin keskustelut minimiin ja keskityt itse asiaan?
Uutiset:
Riippuu asiakkaasta. Välttelen säästä puhumista koska se on kuvottanut mua lapsesta asti. Sillon ollaan sellasessa pisteessä että mielummin pyörittelisin peukaloita. Toisaalta jos on joku myrsky tulossa, mitä oon oottanut pitkään, niin siitä oon tänään puhunut asiakkaille. Täpinöissäni.
Politiikasta tajusin olla hiljaa sen jälkeen, kun paasasin kuinka persut pilaa suomen ja ilmeisesti mulla oli silloin siinä käsien välissä yksi sellainen.
Mutta.
Yleisesti musiikki, juomat, seksi, sessiot, yleisesti alaan liittyvät asiat, joku myös kertoo huolistaan. Pääasiallisena puheenaiheena on mun kasvit, eläimet, sisustus, sessiointivälineet ja mun palvelut.
Jotkut kysyy henkilökohtaisia ja vastaan niihin vähän fiilispohjalta, joskus kieltäydyn vastaamasta, joskus kerron jotain.
Se, että onko se totta, ei ole aina 100% varmaa. Kepposteljana en aina malta hillitä itseäni.