Eikös MAKSULLISILLE juurikin MAKSETA juuri SIKSI että EIVÄT takerru ja LÄHETTELE mainosviestejä ASIAKKAILLE. Mä EN tunne TÄTÄ käytäntöä JOSSA jotkut SANAT kirjoitetaan ISOLLA ja TOISET pienellä, joten kirjoitan oppimallani tyylillä loput.
STT osuu asian ytimeen molemmissa asioissa.
"I don't pay them for sex, I pay them to leave" kuului yhden maailman tunnetuimman turboturskan Charlie Sheenin lausahdus (paljon muuta järkevää hän ei olekaan sitten tainnut sanoakaan

)
Tietenkään tämä(kään) asia ei ole täysin mustavalkoinen:
Joidenkin tutumpien myyjien kanssa on sovittu suoraan tai ns. hiljaisesti, että laittavat viestiä, kun palaavat tauolta, ovat tietyllä paikkakunnalla tms. Esim. yksi ulkomaille muuttanut entinen vakkari (tai tavallaan nykyinenkin, vaikka harvoin tavataankin nykyisin) käy Suomessa pari kertaa vuodessa lisätienestiä hankkimassa. Hän laittaa minulle aina viestin, kun Suomen lentoliput on ostettu, niin saan ennakkovarausmahdollisuuden ennen muita

Tätä olen arvostanut.
Ja sähköpostiinkaan (tai saitin yv:llä) en kokisi ongelmaksi saada kohteliasta tarjousta. Ja välillä niistä on tullut tosi kivoja tapaamisia. Käytännön kokemus kuitenkin on, että kutsuja laittavat useimmiten akuutissa ja kroonisessa rahapulassa ne, joiden elämänhallinta ei ole kohdallaan ja jotka eivät osaa pysyä lajin etiketin rajoissa ja joita on siksi parempikin olla tapaamatta uudelleen (niissä kutsuissa on myös usein hyvin vahva painostavan rahankerjäämisen sivumaku)