Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys seksityöntekijöille : päiväkahvikutsut turskille  (Luettu 1188 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysymys seksityöntekijöille : päiväkahvikutsut turskille
« Vastaus #20 : tänään kello 00:25:26 »
Jotkut saattavat lähettää ajoittain kutsuja hupakointiin käyttämiini viestimiin. Sillä vaan ei ole mitään vaikutusta, jos jotain täytyy sanoa niin negatiivinen vaikutus. Saan joka kanavaan ihan vitusti kaikkea spämmisälää, ja olein nykyään tosi mainosvastainen. Kun haluan maksullista seksiä, osaan ihan omatoimisestikin löytää sen kenen luona kulloinkin haluan vierailla.

Tuo Livya mainitsema juttu voisi olla hauska leikki 😁
« Viimeksi muokattu: tänään kello 00:28:41 kirjoittanut FortySexN2 »

Paikalla ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : tänään kello 01:22:11 »
Mulla ei ole kristallipalloa.
Ei tulisi mieleenkään lähetellä viestejä, jos ne menee vääriin silmiin.
Pitäisi olla todella varmaa, että kyse olisi poikamiesasiakkasta.

Viestiketjun aloittajana OLETIN jo ennakkoon jokaisen ymmärtävän, että tämä toiminta ei sovi varattujen miesten kanssa.
Tarkoitin TIETENKIN yksin asuvia asiakkaita. Eikä' viestissä todellakaan edes tarvitse kertoa yksityiskohtia. Kyllä viestin saaja itse ymmärtää mistä on kysymys.
PAHOITTELUNI, että unohdin tämän asian mainita.

Ja mistäpä minun olisi tarkoitus tietää kuka asiakkakaistani asuu yksi ja kuka ei...?

Ja vaikka ois kuinka yksin asuva poikamiesasiakas, niin täytyy pitää mielessä, että nää elämäntilanteet voi muuttua hyvin äkkiä ja yllättäen, ja yhtäkkiä saattaa ollakin sit joku tyttöystävä kuvioissa. Ja sit voi olla kusiset paikat jos hupakoilta tulee kutsuviestejä.

Poissa NiceGirl39

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : tänään kello 01:36:06 »
Rakkaat seksityöntekijät. Toivotatteko asiakkaanne AINA tervetulleeksi uudelle käynnille tai LÄHETÄTTEKÖ TEKSTIVIESTILLÄ TAI SÄHKÖPOSTILLA KUTSUVIESTEJÄ SÄÄNNÖLLISIN VÄLIAJOIN ?
On muuten yllättävän tehokas saada asiakas tulemaan toistamiseen. Tulee koukuttava tunne siitä, että seksityöntekijä huolehtii asiakkaan tarpeista.  Sain juuri tekstiviestikutsun tutulta palveluntarjoajalta ja hän kutsui minut kylään.
Ei auta muuta kuin totella, sillä heti alkoi housuissa tuntua paineita
LÄMMIN SUOSITUS TEILLE KAIKILLE PALVELUNTARJOAJILLE TOIMIMAAN SAMOIN !. Meikäläiselle nämä päiväkahvikutsut ainakin toimivat erittäin hyvin. :weightlifting: :sheep:

Olen laittanut osalle asiakkaista uudelleen viestiä esim., kun olen ollut heidän kanssaan jälleen samalla paikkakunnalla.
Osa on vastannut ko. yht.ottoihin hyvillä mielin ja osasta ei ole kuulunut yhtään mitään.
Joskus olen kyllä saanut noissa tilanteissa jopa haistattelua. Koskaan ei voi siis aivan satavarmasti tietää, mikä on vastapuolen reaktio.

Minusta olisi kuitenkin liian vaikeaa alkaa arvuuttelemaan, milloin voi kellekin viestiä ja milloin ei.
Oletan, että asiakas osaa laittaa puhelimensa esim. äänettömälle, jos/kun se on tarpeen.
Silloinhan yht.ottoja voi katsoa/lukea myöhemmin, kun siihen on oikeasti sopiva hetki. :-)
« Viimeksi muokattu: tänään kello 01:47:16 kirjoittanut NiceGirl39 »
Hupakoin osa-aikaisesti, yleensä Vantaalla, välillä myös Helsingissä.

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #23 : tänään kello 01:43:30 »
Vakkarin kanssa ollaan sovittu että hän saa ilmoitella aina kun kulkee asuinpaikkakuntani ohi ja jos olen kotosalla niin toki tapaaminen yleensä onnistuu. Joskus voi olla ettei hänestä kuulu moneen kuukauteen, joskus tapaan hänet parikin kertaa viikossa.
Livekonsertit 2025: 13  (2024:20)

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : tänään kello 03:51:41 »
Anonyymiin sähköpostiin, kun laittaa, niin riski on pieni.

Tämä näin. Itse annan usein miellyttävälle pt:lle ns. ”hutsumeilini” osoitteen, josta itseni saa kiinni jollain vasteajalla - pitemmällä kuin työ- tai muusta siviilimeilistä - mutta tavoittaa kuitenkin.

Hutsumeili asustaa samassa kännykässä kuin muutkin viestisovellukset. Se vaan on konfattu niin, että tulee vain diskreetti merkki näyttöön, että jokin viesti on tullut.

Vain täysi tampio jakelee näissä kuvioissa omia, tunnistettavia yhteystietojaan. Tästä on kirjoiteltu useampikin lanka tännekin, joten syitä ei tarvinne erikseen kerrata. Ns. oikean numeroni olen antanut tasan yhdelle pt:lle vuosia sitten - vakkareista parhaalle -  mutta oltiin jo ystävystytty ja paljaallakin vedelty (hyi hui kauheaa!) ::)

Muutoinhan huorissa käynnin koko idea on se, että perään ei huudella puolin eikä toisin.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #25 : tänään kello 06:11:58 »
Huora saa laittaa mulle ainoastaan viestin "otan ilmaiseksi suihin" tai "keitetäänkö kimpassa pontikkaa"
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa STT

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #26 : tänään kello 07:12:37 »
Eikös MAKSULLISILLE juurikin MAKSETA juuri SIKSI että EIVÄT takerru ja LÄHETTELE mainosviestejä ASIAKKAILLE. Mä EN tunne TÄTÄ käytäntöä JOSSA jotkut SANAT kirjoitetaan ISOLLA ja TOISET pienellä, joten kirjoitan oppimallani tyylillä loput.

Kaikki inhoaa puhelinmyyjiä, ainakin kommenttien perusteella, mutta eikös joku voisi kokeilla myydä seksiä puhelimenvälityksellä vai onko se laitonta? Saattaisi tosin joku rouva ihmetellä kun mies aikaisemmin lyö puhelinmyyjille luurin korvaan, nyt jutteleekin iloisesti niiden kanssa.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #27 : tänään kello 08:04:00 »
Huora saa laittaa mulle ainoastaan viestin "otan ilmaiseksi suihin" tai "keitetäänkö kimpassa pontikkaa"

Lisäisin vielä seuraavan:

"Laitoin saunan päälle, pillua on, minä tarjoan!"
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #28 : tänään kello 08:45:14 »
Aloittaja voi luottaa siihen, että mikäli seksin suoramarkkinointi olisi hyvä idea, se olisi jo jokaisella hupakolla käytössä.
*pikkuPullea mature*

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #29 : tänään kello 10:52:10 »
Aloittaja voi luottaa siihen, että mikäli seksin suoramarkkinointi olisi hyvä idea, se olisi jo jokaisella hupakolla käytössä.

Voihan se olla niin, että osalla seksiyrittäjistä riittää asiakkaita muutenkin.
Turskat eivät tiedä koska on vapaita aikoja, ettei varausta ole tehty reilusti etukäteen.
Seksiyrittäjän kalenteri on harvoin näkyvillä netissä. 

Kuten aikaisemmin ketjussa todettiin, niin suoramarkkinoinnin etu on siinä, että tapaaminen on
parin päivän sisällä. Periaatteessa voisi onnistua samana päivänä. Käytännössä tämä meni puihin.
Onnistui tiistaina kun maanantaina otettiin yhteyttä.

Nämä tapaukset ovat pääkaupunkiseudulta, maakuntamatkailussa tilanne on erilainen? 

Lisäys: Markkinointiviestit ovat olleet sähköpostiviestejä.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 10:55:37 kirjoittanut MikaM »

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #30 : tänään kello 11:28:09 »
Alan säännöt menee niin, että pt:t tarjoaa, asiakkaat valkkaa. Ehkä pt:t korkeintaan sovituilla kanavilla kuten täällä vähän tiisaa ja ehdottelee. Mutta suorat henk.koht. yhteydenotot pt:ltä asiakkaan suuntaan rikkoo pelin sääntöjä. Näin ainakin itse koen.

Jos tulisi tilanne, että pt kilauttaa tekstarin "hei nyt panettaa, entä sua?", niin siihen loppuisi viestintä meidän välillä.
Lana Del Rey: Summertime Sadness
https://www.youtube.com/watch?v=TdrL3QxjyVw

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #31 : tänään kello 11:45:48 »
Nämä tapaukset ovat pääkaupunkiseudulta, maakuntamatkailussa tilanne on erilainen? 

Tässä ketjussa on jo lukuisia kertoja perusteltuna, miksei suoramarkkinointia harjoiteta ja se syy ei ole sijainti.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:49:48 kirjoittanut Viveca »
*pikkuPullea mature*

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #32 : tänään kello 12:18:20 »
Parilla vierailevalla tähdellä oli tapana viikkoa-paria ennen laittaa meilitse (ja vain meilitse) hälyä, kun olivat tulossa Suomeen/paikkakunnalle. Tämä oli ihan ok ja ihan hyväkin, että tiesin alkaa silittämään seteleitä.

Poissa unski

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : tänään kello 12:24:25 »
Joskus pt on kysynyt saako laittaa viestiä kun tulossa lähialueella. Tämä on minulle ok.

Sitten toisen ääripään kokemus. Kerran viikonloppuna eräs pt laittoi viestejä ja yritti vielä soittaa. Piti laittaa puhelin äänettömälle. Eikä ole enää tavattuaan.
Jos ei muuten niin sitten rahalla

Poissa Kunnollinen Tullimies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : tänään kello 12:37:57 »
Kaikki tarvittava on jo sanottu mutta suuri ei kiitos suoramarkkinoinnille.

Hupakointiin kuuluu tarkka koodisto. Ei tingata eikä takerruta ja tapaamisen jälkeen ollaan hyshys. Ei väliä onko asiakkaat poikamiehiä vai poikamieheksi esittäytyviä aviomiehiä. Ihka-aidot poikamiehet saattaa muuttua nopeasti tapaileviksi tai seurusteleviksi miehiksi ja silloin päiväkahvikutsut voi olla vaarallisia.

Ei tule toimimaan käytännössä. Pt ei tiedä turskan taloudellisia edellytyksiä tulla kyläilemään ja miten kalenteroit suoramarkkinoinnin. Lähetät kymmenelle turskalle pk-kutsun ja jos kaikki vastaa myöntyvästi niin miten saadaan aikataulut onnistumaan.

Yksi tapaus on koettu jossa pt on rikkonut koodistoa ja laittanut pyytämättä ja yllättäen viestiä tarjoten tapaamista. Pt oli jopa tehnyt oletuksia missä asun ja mainosti tulevaa keikkaa kys. paikkakunnalle. Oletus oli vielä väärä mutta silti (vai juuri siksi) jäi hyvin epäammattimainen kuva toiminnasta. Ei näin.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #35 : tänään kello 12:49:51 »
Täälläkin valitettu kun " juupajoella " käy tyttö kerran vuodessa ja se menee ohi kun ei ole mainostettu...
kysyvälle vastataan

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #36 : tänään kello 13:27:53 »
Surkein tapaus ikinä on ollut puolalais-saksalainen ammatikseen horoillut joka alkoi kyselemään yökylään. Ilmaiseksi. Ukkomiestä ei oikein kiinnostanut. Tästä alkoi sitten silloisella foorumilla sellainen hulabaloo, että jouduin näyttämään horon viestit Tibeniukselle, että pystyin kumoamaan kaikki horon paskapuheet.Tai siis kirjoitukset.

Olkaa tarkkoina siellä.
Is she really going out with him?