Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vetoomus hintatietoisuuden puolesta  (Luettu 16128 kertaa)

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vetoomus hintatietoisuuden puolesta
« Vastaus #220 : Elokuu 19, 2025, 23:09:35 »
^ Aika ontuva analogia, kun Suomessa ei varmaan juurikaan pelata venäläistä rulettia.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa basti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #221 : Elokuu 19, 2025, 23:16:48 »
^Aivan totta  ;D

Ja jatkaen tätä analogiaa, Suomessa uskoakseni kuolee vuosittain enemmän ihmisiä hukkumalla uidessa järvessä tai joessa, kuin mitä kuolee venäläisen ruletin pelaamiseen.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että lopettaisin järvissä uimisen, ja alkaisin pelata venäläistä rulettia.

:laught:
Venäläisen ruletin ja uimisen vertaaminen on mutua ilman todellista dataa.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #222 : tänään kello 17:31:27 »

Kun tätä nyt kysyttiin.
Minua ei lainkaan haittaisi, jos valtaosa tänne kirjoittavista seksiyrittäjistä lopettaisi.

Veikkaan että suurinta osaa Saittilaisista ei haittaisi jos itse lopettaisit.
Sitä ei toki sanota koska sellainen olisi tökeröä ja huonoa käytöstä.
Lipstick on your dipstick

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #223 : tänään kello 18:04:10 »

Kun tätä nyt kysyttiin.
Minua ei lainkaan haittaisi, jos valtaosa tänne kirjoittavista seksiyrittäjistä lopettaisi.

Veikkaan että suurinta osaa Saittilaisista ei haittaisi jos itse lopettaisit.
Höpö höpö.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #224 : tänään kello 18:13:36 »
Suuseksin kautta voi tarttua seksitauteja (esim. herpes, HIV, syfilis, HPV).

Owon ystävänä;
Suun limakalvoilta HIV ei voi tarttua penikseen/fellaation vastaanottajaan.

Herpes ja HPV: näitä voi tarttua suuseksissä, ja ne voivat jäädä pysyvästi elimistöön.

Nämä ovat valtaosalla väestöä jo ennestään kannossa, joten se siitäkin "uhasta".

Poissa Rabotnik

• Full Member
« Vastaus #225 : tänään kello 18:31:09 »
Mun on vaikea ymmärtää tätä hintakeskustelua.

Kymmenisen vuotta oon tätä rahalla panemista harjoittanut ja oon ihmetellyt kun se on se ainoa asia mikä ei ole eksponentiaalisesti kallistunut, siis se ei mielestäni ole kallistunut ollenkaan. Alkuaikoina puolituntinen ulkkarilla maksoi satkun, kotimaisella 150, nämä eivät ole muuttuneet mihinkään pääasiallisesti. Poikkeuksena jotkut Latinat näyttävät pyytävän parikymppiä enemmän. Esimerkkinä, mimmi nimeltä Carrie, joka varmasti kaikille tuttu. Ostin häneltä puoli tuntia vuonna 2016, maksoin 120e. Hän käy täällä edelleen ja puolikas maksaa edelleen 120e.

Hinnankorotuspaineita selkeästi on, sitä esim. Gabriella ilmossaan kirjoittaa ja pyytää asiakkaita niinsanotusti tippaamaan, nousseet hinnat ovat syöneet kannattavuutta. Ei varmasti uskallusta riitä nostamaan hintaa suoraan koska kilpailu...

Poissa Idiootti

• Hero Member
« Vastaus #226 : tänään kello 18:49:03 »
Ei saisi antaa ideoita, syöttää lapaan tai ruokkia trolleja, mutta...

Aloittaessani harrastuksen Tampereella markka- aikaan kotimaisen neidon kanssa, 1/2 tuntia maksoi nykyrahaan muutettuna 110€ ja tunti 194€.  ::)

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #227 : tänään kello 19:16:56 »

Kymmenisen vuotta oon tätä rahalla panemista harjoittanut ja oon ihmetellyt kun se on se ainoa asia mikä ei ole eksponentiaalisesti kallistunut, siis se ei mielestäni ole kallistunut ollenkaan. Alkuaikoina puolituntinen ulkkarilla maksoi satkun, kotimaisella 150, nämä eivät ole muuttuneet mihinkään pääasiallisesti. Poikkeuksena jotkut Latinat näyttävät pyytävän parikymppiä enemmän. Esimerkkinä, mimmi nimeltä Carrie, joka varmasti kaikille tuttu. Ostin häneltä puoli tuntia vuonna 2016, maksoin 120e. Hän käy täällä edelleen ja puolikas maksaa edelleen 120e.

Hinnankorotuspaineita selkeästi on, sitä esim. Gabriella ilmossaan kirjoittaa ja pyytää asiakkaita niinsanotusti tippaamaan, nousseet hinnat ovat syöneet kannattavuutta. Ei varmasti uskallusta riitä nostamaan hintaa suoraan koska kilpailu...

Et huomioi sitä perusasiaa, että seksin myynti on täysin sidottu miesten maksukykyyn, eli palkkatasoon, ja inflaatio ei nosta palkkoja. Maksukyvyn heikkeneminen myös lisää kilpailua seksialalla, koska yhä useampi nainen kyllästyy palkkatöihin.

Itseasiassa on siis niin, että huononevat ajat tarkoittavat aina halvempaa seksiä. Koska yhä useampi valitsee seksityön ja yhä harvemmalla miehellä on varaa maksaa seksistä paljon.

Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
« Vastaus #228 : tänään kello 19:27:02 »
Kymmenisen vuotta oon tätä rahalla panemista harjoittanut ja oon ihmetellyt kun se on se ainoa asia mikä ei ole eksponentiaalisesti kallistunut, siis se ei mielestäni ole kallistunut ollenkaan.

Itsellä on hieman vajaat kymmenen vuotta harrastusta takana ja huomioni on täysin sama. Hinnoissa ei ole tapahtunut muutosta suuntaan eikä toiseen. Tunnin tapaaminen maksaa saman verran kuin ennenkin suhdanteista, inflaatiosta ja vaihtuvista hallituksista huolimatta.

Poissa Rabotnik

• Full Member
« Vastaus #229 : tänään kello 19:32:10 »

Et huomioi sitä perusasiaa, että seksin myynti on täysin sidottu miesten maksukykyyn, eli palkkatasoon, ja inflaatio ei nosta palkkoja. Maksukyvyn heikkeneminen myös lisää kilpailua seksialalla, koska yhä useampi nainen kyllästyy palkkatöihin.

Itseasiassa on siis niin, että huononevat ajat tarkoittavat aina halvempaa seksiä. Koska yhä useampi valitsee seksityön ja yhä harvemmalla miehellä on varaa maksaa seksistä paljon.

No eipä tässä maassa mitään hintojen laskua ole palveluissa näkynyt vaikka ostovoima on heikentynyt, sitä paitsi palvelutyötähän tuo on, en minäkään duunarina palkanalennuksiin suostu.

Enkä ole huomannut mitään rynnistystä seksityöhön, mielestäni sama määrä palveluntarjoajia on ollut kautta näiden vuosien.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #230 : tänään kello 20:34:10 »
^ Juu, ei ole vielä, mutta eipä ole ajat vielä kovin pahat muutenkaan. Mutta ei tule myöskään hinnat nousemaan. Näillä asioilla on omat viiveensä.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #231 : tänään kello 22:02:55 »

Aloittaessani harrastuksen Tampereella markka- aikaan kotimaisen neidon kanssa, 1/2 tuntia maksoi nykyrahaan muutettuna 110€ ja tunti 194€.  ::)

Ajattelin huomiseksi perjantaispeciaalia ja 1h on silloin 120e. Katsotaan nyt mikä fiilis, että olisko 30min vaikka 80e.Normaalisti kampanjoin vaan tunnin aikaa 😁 Olenhan nainen (ja amatöörihoro), voin vetää fiiliksen mukaan  :headbang:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla lantti

• Sr. Member
« Vastaus #232 : tänään kello 22:09:12 »

Ajattelin huomiseksi perjantaispeciaalia ja 1h on silloin 120e. Katsotaan nyt mikä fiilis, että olisko 30min vaikka 80e.Normaalisti kampanjoin vaan tunnin aikaa 😁 Olenhan nainen (ja amatöörihoro), voin vetää fiiliksen mukaan  :headbang:

Kiinnostelee, jos on voimassa jo iltapäivällä  :kiss: :blowjob: :behind: :inlove:
Nautin kotimaista luomutavaraa

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #233 : tänään kello 22:27:44 »

En pääse paikalle. Varaan ajan johonkin tulevaisuuteen noilla hinnoilla.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #234 : tänään kello 22:28:48 »
^ Halpa runkkaus on 60e! :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.