^ Aika ontuva analogia, kun Suomessa ei varmaan juurikaan pelata venäläistä rulettia.
Uutiset:
^Aivan totta
Ja jatkaen tätä analogiaa, Suomessa uskoakseni kuolee vuosittain enemmän ihmisiä hukkumalla uidessa järvessä tai joessa, kuin mitä kuolee venäläisen ruletin pelaamiseen.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että lopettaisin järvissä uimisen, ja alkaisin pelata venäläistä rulettia.
Kun tätä nyt kysyttiin.
Minua ei lainkaan haittaisi, jos valtaosa tänne kirjoittavista seksiyrittäjistä lopettaisi.
Höpö höpö.
Kun tätä nyt kysyttiin.
Minua ei lainkaan haittaisi, jos valtaosa tänne kirjoittavista seksiyrittäjistä lopettaisi.
Veikkaan että suurinta osaa Saittilaisista ei haittaisi jos itse lopettaisit.
Mun on vaikea ymmärtää tätä hintakeskustelua.
Kymmenisen vuotta oon tätä rahalla panemista harjoittanut ja oon ihmetellyt kun se on se ainoa asia mikä ei ole eksponentiaalisesti kallistunut, siis se ei mielestäni ole kallistunut ollenkaan. Alkuaikoina puolituntinen ulkkarilla maksoi satkun, kotimaisella 150, nämä eivät ole muuttuneet mihinkään pääasiallisesti. Poikkeuksena jotkut Latinat näyttävät pyytävän parikymppiä enemmän. Esimerkkinä, mimmi nimeltä Carrie, joka varmasti kaikille tuttu. Ostin häneltä puoli tuntia vuonna 2016, maksoin 120e. Hän käy täällä edelleen ja puolikas maksaa edelleen 120e.
Hinnankorotuspaineita selkeästi on, sitä esim. Gabriella ilmossaan kirjoittaa ja pyytää asiakkaita niinsanotusti tippaamaan, nousseet hinnat ovat syöneet kannattavuutta. Ei varmasti uskallusta riitä nostamaan hintaa suoraan koska kilpailu...
Kymmenisen vuotta oon tätä rahalla panemista harjoittanut ja oon ihmetellyt kun se on se ainoa asia mikä ei ole eksponentiaalisesti kallistunut, siis se ei mielestäni ole kallistunut ollenkaan.
Mun on vaikea ymmärtää tätä hintakeskustelua.
Kymmenisen vuotta oon tätä rahalla panemista harjoittanut ja oon ihmetellyt kun se on se ainoa asia mikä ei ole eksponentiaalisesti kallistunut, siis se ei mielestäni ole kallistunut ollenkaan. Alkuaikoina puolituntinen ulkkarilla maksoi satkun, kotimaisella 150, nämä eivät ole muuttuneet mihinkään pääasiallisesti. Poikkeuksena jotkut Latinat näyttävät pyytävän parikymppiä enemmän. Esimerkkinä, mimmi nimeltä Carrie, joka varmasti kaikille tuttu. Ostin häneltä puoli tuntia vuonna 2016, maksoin 120e. Hän käy täällä edelleen ja puolikas maksaa edelleen 120e.
Hinnankorotuspaineita selkeästi on, sitä esim. Gabriella ilmossaan kirjoittaa ja pyytää asiakkaita niinsanotusti tippaamaan, nousseet hinnat ovat syöneet kannattavuutta. Ei varmasti uskallusta riitä nostamaan hintaa suoraan koska kilpailu...
Et huomioi sitä perusasiaa, että seksin myynti on täysin sidottu miesten maksukykyyn, eli palkkatasoon, ja inflaatio ei nosta palkkoja. Maksukyvyn heikkeneminen myös lisää kilpailua seksialalla, koska yhä useampi nainen kyllästyy palkkatöihin.
Itseasiassa on siis niin, että huononevat ajat tarkoittavat aina halvempaa seksiä. Koska yhä useampi valitsee seksityön ja yhä harvemmalla miehellä on varaa maksaa seksistä paljon.
Ei saisi antaa ideoita, syöttää lapaan tai ruokkia trolleja, mutta...
Aloittaessani harrastuksen Tampereella markka- aikaan kotimaisen neidon kanssa, 1/2 tuntia maksoi nykyrahaan muutettuna 110€ ja tunti 194€.
Aloittaessani harrastuksen Tampereella markka- aikaan kotimaisen neidon kanssa, 1/2 tuntia maksoi nykyrahaan muutettuna 110€ ja tunti 194€.
Ajattelin huomiseksi perjantaispeciaalia ja 1h on silloin 120e. Katsotaan nyt mikä fiilis, että olisko 30min vaikka 80e.Normaalisti kampanjoin vaan tunnin aikaa 😁 Olenhan nainen (ja amatöörihoro), voin vetää fiiliksen mukaan
Ajattelin huomiseksi perjantaispeciaalia ja 1h on silloin 120e. Katsotaan nyt mikä fiilis, että olisko 30min vaikka 80e.Normaalisti kampanjoin vaan tunnin aikaa 😁 Olenhan nainen (ja amatöörihoro), voin vetää fiiliksen mukaan