Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vetoomus hintatietoisuuden puolesta  (Luettu 10950 kertaa)

Poissa TKHX

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vetoomus hintatietoisuuden puolesta
« Vastaus #180 : eilen kello 11:37:35 »
sulla menee nyt sekaisin kaksi asiaa. tällä spektrillä on muitakin värejä kuin että 1) ihmisellä on homoseksuaalisia kokemuksia, ja 2) ihminen kokee ne vastenmieliseksi. on ihan täysin mahdollista että ei elämässään koskaan päädy sekstailemaan toisen miehen kanssa eikä se sytytä millään lailla, mutta sitä ei myöskään pidä mitenkään ällöttävänä ajatuksena. tiedätkö, niinku että asiaan suhtautuu silleen neutraalisti.

Varmasti on, mutta ne spektrit ovat kuitenkin edelleen hyvin pieni vähemmistö ihmisistä. Mutta ymmärrän kyllä, että seksityöalalla voi helposti "kuplaantua" ja ajatella kyseessä olevan yleisempikin ilmiö kuin mitä se oikeasti on.

Tässä palataan kuitenkin taas siihen mitä jo aiemmin kirjoitin: joidenkin naisten (ja spektri-ihmisten) tuntuu olevan hyvin vaikea ymmärtää, että valtaosalle miehistä pelkkä ajatuskin seksuaalisesta kontaktista toiseen mieheen on vain yksinkertaisesti täysin vastenmielinen ajatus. Tämä ymmärtämättömyys ilmenee sitten yleensä selityksinä, että "olet vain piilohomo" tai "et vaan ole uskaltanut kokeilla".

Mutta ei kannattaisi ylianalysoida miesten sanomisia. Miehet nyt yleensä vaan useimmiten ajattelevat melko suoraviivaisesti ja putkimaisesti. Turha sieltä on alkaa mitään piilomerkityksiä etsimään.

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #181 : eilen kello 11:40:15 »

mutta kieltämättä urani pahimmat kokemukset ovat olleet sillä tasolla että kuvotus on lähennellyt ajatuksen tasolla seksiä sukulaisen kanssa,

Entä seksityöntekijöiden täälläkin paljon puhumat oikeus valita asiakkaansa ja oikeus asettaa rajansa ja niistä kiinnipitäminen? Kuulostaa, että niistä on tuossa tingitty tai sitten ne oikeudet eivät olekaan ihan niin kuin ne julkisuudessa esitetään. Ei kai noin muuten pitäsi käydä. Eihän kai kenenkään ole pakko seksiä myydessään tehdä itseä kuvottavia juttuja, jos todella on itsenäinen ja omasta valinnasta ja omista rajoista kiinni pitävä toimiva myyjä?

kohteliaasti ja asiallisesti ajan varaavasta, rajojani kunnioittavasta ja asiallisesti peseytyneestä ihmisestä on paha arvata etukäteen onko se paikan päällä syystä tai toisesta se yksi tuhannesta kuka on niin vastenmielinen että työsuoritteesta tulee pakkopullaa.

vai haluaisitko itse että olet tehnyt kaiken kuten kuuluu etkä mitään väärää ja sitten huora ilmoittaa kesken esileikin että "nyt olet liian ällöttävä, voitko poistua"?
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #182 : eilen kello 11:44:58 »
Huomioin nyt vaan, että mattsonni et esittänyt mitää muuta kuin mutua kiistäessäsi, että seksiä voisi myydä vasten omaa suuntautumistaan. Sä vain otat jostain annettuna totuutena, että asia on niin ja tyypit ei varmaan itse tiedä omaa suuntautumistaan. Se tekee keskustelusta aika mahdotonta, ja sitten kimpoillaan siskoihin, koiriin ja kilpikonniin tai siihen mikä on seksiä, kysytäänkö Clintonin Billiltä mielipiteet myös.

Eli jos nyt mennään sanojen yhteiseen määritelmään, niin onko heteron määritelmä se että ajatus homoista ja seksistä oman sukupuolen kanssa aiheuttaa sellaisen inhoreaktion, että ei voi tehdä seksiduunia? Noin kokevia heteroita on olemassa, mutta onko tuo se määritelmä, tuossako se raja menee?

Pieneksi vittuiluksi tähän päälle, että yleisesti en halua olla tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa, ja voisin vaikka kokea sen osaksi identiteettiäni. Mutta teen sitä silti aika hyvin työkseni.

tämä on kyllä varmaan se paras mahdollinen kommentti koko ketjussa.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #183 : eilen kello 16:51:20 »

vai haluaisitko itse että olet tehnyt kaiken kuten kuuluu etkä mitään väärää ja sitten huora ilmoittaa kesken esileikin että "nyt olet liian ällöttävä, voitko poistua"?

Kyllä se mielestäni olisi sallittua, jos myyjä palauttaisi rahani.

Kyllä sekä myyjällä että ostajalla täytyy olla mahdollisuus kieltäytyä seksistä tai keskeyttää se, jos se menee niin vahvasti omalle epämukavuusalueelle, että "kuvotus on lähennellyt ajatuksen tasolla seksiä sukulaisen kanssa". Ilman muuta silloin touhu pitää voida keskeyttää, ei siinä ole minusta mitään epäselvää. Eikä siinä varsinkaan pitäisi olla mitään epäselvää ammatilaismyyjälle. Rajoistaan kiinni pitäminen on käsittääkseni yksi keskeisimpiä henkisen hyvinvoinnin elementtejä seksityössä, näin olen myyjien kommenteista täällä ymmärtänyt. Ja juuri tuollaiset kuvotuskokemuksethan ovat henkisesti vahingollisia, eikö vain?
« Viimeksi muokattu: eilen kello 16:55:00 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #184 : eilen kello 17:34:44 »
Mä sanon tän vain koska välitän ja olen tottunut odottamaan sulta parempaa vaikkei ollakaan kaikesta samaa mieltä.

Onko sulla ihmisyyttä emuloivat prosessit tänään jumissa vai fokus vaan jossain väittelyn voittamisessa niin ettet prosessoi mitä luet? Tsekkaa vaikka Sun Kerttu ja Mimi Kallio topiikit jos et tajua mitä tarkoitan.

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #185 : eilen kello 18:40:47 »
Tän Molokapinan haluisin nähdä kyllä! Ja kyltit että "halvempaa pillua suomalaisille miehille!" 😁

Ja myös kansalaisaloite siitä että seksipalvelut Kela korvauksen piiriin! Auttaisi myös mielenterveyskriisissä 💙

Porukalla Eduskuntatalon eteen telttailemaan ja tukkimaan Mannerheimintie. Aatteelle ehdotan nimeksi Molokapina. Ei kuitenkaan mennä jos on kylmä tai sataa.

Valitettavasti vuosilomat on kohta lusittu eikä ole aikaa lähteä Arkadianmäelle kapinoimaan. Tätäkin ketjua lukee varmasti moni työtön runkkari, joten idean saa laittaa hyötykäyttöön.

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #186 : eilen kello 19:24:16 »
Kyllä se mielestäni olisi sallittua, jos myyjä palauttaisi rahani.

Kyllä sekä myyjällä että ostajalla täytyy olla mahdollisuus kieltäytyä seksistä tai keskeyttää se, jos se menee niin vahvasti omalle epämukavuusalueelle, että "kuvotus on lähennellyt ajatuksen tasolla seksiä sukulaisen kanssa". Ilman muuta silloin touhu pitää voida keskeyttää, ei siinä ole minusta mitään epäselvää. Eikä siinä varsinkaan pitäisi olla mitään epäselvää ammatilaismyyjälle. Rajoistaan kiinni pitäminen on käsittääkseni yksi keskeisimpiä henkisen hyvinvoinnin elementtejä seksityössä, näin olen myyjien kommenteista täällä ymmärtänyt. Ja juuri tuollaiset kuvotuskokemuksethan ovat henkisesti vahingollisia, eikö vain?

kai ymmärrät, että mä osaan kyllä itse aikuisena ihmisenä arvioida mitä haluan ja suostun tekemään? mä tiedän missä mun rajat menevät, ja osaan myös sanoa, jos ja kun niitä joku ylittää. kykenen myös ohjaamaan asiakasta koskemaan muhun eri tavalla tai keksimään muita aktiviteetteja, jos jokin ei sillä hetkellä tunnu itselleni miellyttävältä. kuitenkin se, että ihminen ei ole itse tehnyt mitään väärää, ei ole mun rajojen ylitys eikä mulle syy antaa huonoa palvelua tai kieltäytyä palvelemasta ollenkaan. mä vedän tapaamisen loppuun kunnialla niin hyvin kuin pystyn, ja jatkossa sanon, että valitettavasti en ota enää uudelleen vastaan - koska tämä on mulle työtä. joskus mun henkilökohtaiset halut ja tuntemukset on tässä työssä vähemmän sivussa, joskus enemmän. mitään traumoja ei ole siitä jäänyt.

mä olen tehnyt tätä työtä abautsiarallaa kymmenen vuotta ja osaan aivan varmasti sua paremmin arvioida mikä mulle on henkisesti vahingollista ja mikä ei.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #187 : tänään kello 10:01:13 »
Erittäin hyvä, jos niin on ja ehkä ymmärsin väärin. Se nimittäin kuulosti vähän toiselta, kun sanoit olleesi töissä seksuaalisessa kanssakäymisessä, jossa "kuvotus on lähennellyt ajatuksen tasolla seksiä sukulaisen kanssa" ja on "fyysisesti ällöttänyt se toinen ihminen". Ilmaisut olivat aika äärimmäisiä ja se kuulosti siltä, että siinä on menty jo aika syvällä epämukavuusalueen puolella rajaa. Ainakaan yleisesti ottaen monille sellainen ei henkisesti tee kovin hyvää. Mutta hyvä, jos niin ei siis sinun tapauksessa ollut. Ihmiset on erilaisia ja jotkut kykenee prosessoimaan noita juttuja tavoilla joihin toiset ei kykene ja se on seksityössä tietysti iso vahvuus, jos siihen kykenee. 
« Viimeksi muokattu: tänään kello 10:03:02 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.