Alle satasella?
Toki kelpaisi, mut ei liene realistista.
Kyl mä satkun puolesta tunnista maksan ilman mitään narinaa.
Toki kelpaisi, mut ei liene realistista.
Kyl mä satkun puolesta tunnista maksan ilman mitään narinaa.
Uutiset:
^ No esim. siksi että myös tyhjätaskuilla olisi varaa käydä huorissa. Nythän te palvelette vain varakkaita miehiä. Ettekö voisi toimia tasa-arvoisemmin tässä?
^ No esim. siksi että myös tyhjätaskuilla olisi varaa käydä huorissa. Nythän te palvelette vain varakkaita miehiä. Ettekö voisi toimia tasa-arvoisemmin tässä?
... huorissa käynti tulisi soten palvelusetelien piiriin....
... huorissa käynti tulisi soten palvelusetelien piiriin....Eikös tuota vitsinä jo ehdotettu
Black Kela-korttiin sisältyväksi palveluksi.
Toi vetoomus varmaan toimiskin ihan hyvin jos suurimmalla osalla seksiä ostavista miehistä olisi valintakriteerinä mahdollisimman halpa hinta. Kyllä se kuitenkin näyttää ainakin täältä mun näkökulmasta katsottuna siltä, että useimmilla on valintakriteerinä monta muuta asiaa ennen hintaa.
Enhän mäkään pyydä Ferraria laskemaan hintojansa, että mulla olis varaa siihen, vaan meen ostamaan 00 vm. Toyotan.
Toivottavasti Merkonomin kommentti oli sarkasmia.
Enhän mäkään pyydä Ferraria laskemaan hintojansa, että mulla olis varaa siihen, vaan meen ostamaan 00 vm. Toyotan.
Toivottavasti Merkonomin kommentti oli sarkasmia.
Joo siis seksipalveluissa ei ole kysymys joka miehen oikeus palveluista, vaan ihan oikeesti luksus palvelusta. Ne riskit mitä me pt:t otetaan, se aika ja vaiva mitä palvelun tuottamiseen käytetään ja se panostus mitä pitää tehdä esimerkiksi oman ulkonäön ylläpitämisen suhteen, on kuitenkin mittava osa tätä työtä. Se ei rajoitu siihen että avaat haarat puoleksi tunniksi jollekin Pertille. Me tehdään tosi paljon myös sitä näkymätöntä työtä.
Se on jännä kun pitäis olla timmi, mutta aina saatvalilla = milloin ehdit salille ja lenkille? Pitäis olla tekemättä liukuhihnaa mutta Hinnat pitäis kuitenkin olla liukuhihna hintoja. Ja jokaisen asiakkaan pitäisi Pitäis olla sitä mutta kuitenkin tätä ja nää monet vaatimukset ei monestikkaan kulje edes käsi kädessä.
Huorissa käyminen ei ole pakollista, ihan hyvin voi jättää käymättäkin.
Vai tasa-arvoa, for real??..
Huorissa käyminen ei ole pakollista, ihan hyvin voi jättää käymättäkin.
Vai tasa-arvoa, for real??..
Suomen hinta-laatu-suhteella käymättä jättäminen on järkevä vaihtoehto.