Itsellä on osunut eteen montakin pt:a jotka on jakssneet kuunnella mun ulinaa parisuhteen seksittömyydestä, ja viisaita vastauksia myös, koska vastaavia tarinoita ovat kuulleet joskus kymmeniä, joskus enemmänkin. Olen saattanut olla monellekin raskas asiakas juuri tuon höinän suhteen ongelmista takia, mutta joillain on myös kertominen tuonut inspiraatioita siihen, miten kohtaaminen toteutetaan seuraavalla kerralla, tai johtanut pitkiin keskusteluihin "off the clock".
Eräskin pt tajus heti, että sillonen vaimoni pyrki mitätöimään miehisyyttäni, joten hän otti asiakseen kohtaamisillamme osoittaa, että olen ihan mies siinä kuin muutkin, ja että oikeet kemiat ratkaisee enemmän sängyssä kuin mikään muu. Eräs toinen ihmetteli joka kerta sitä, miksi en kelpaa vaimolle, kun kohtelen häntäkin kuin ns. kuuluu.
Uskoisin, että pt kyllä kertoo jossei halua kuulla murheitasi. Toki moni suhdemurhe pienemee omassa mielessä, kun jyystät kuumaa mimmiä aikasi, vaikka oletkin kuvetta kaivanut puuhiin päästäksesi.