Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: palveluntarjoajien motiivi  (Luettu 7029 kertaa)

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: palveluntarjoajien motiivi
« Vastaus #40 : Kesäkuu 17, 2025, 09:24:18 »
joskus tullut näin miehenä pohdittua et jos olisi itse nainen🤔ei pystyisi tekemään tuommosta työtä.ok jos asiakkaat olisi ulkoisesti viehättäviä,hyvin maksavia ja hyvä käytöksisiä,eli sellasia joita voisi esim baarissa iskeä👍mut kun katson peilistä niin en todellakaan näytä 10+baarilöydöltä ja silti saan maksulliselta sellaista kohtelua yleensä että on kiva käydä uudestaanki ja niistä kivoista tuleekin vakiopaikkoja .😁👍

Silloin kun aloitin nämä hommat, niin mun ilmoituksessa oli vaatimus, että asiakkaan piti olla katseenkestävä ja normaalipainoinen. Yläikärajakin taisi olla suht matalalla. Nykyään on alaikärajakin jo 50v, mitä iäkkäämpi ja vatsakkaampi, sen mieluisampi. Jos joku tituleeraa itseään yhteydenotossa komeaksi ja urheilulliseksi, jää automaattisesti vastaamatta.

Että niin ne mieltymykset voi muuttua ajan saatossa 😊
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 17, 2025, 09:26:10 kirjoittanut Viveca »
*pikkuPullea mature*

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #41 : Kesäkuu 17, 2025, 13:09:23 »
Offtopik:
Tuore kokki ei taida 3 donan ansioille päästä. Hyvä, jos kahta saa. Tuskin sitäkään.

Pyöristin tarkoituksella kokin palkan ylöspäin.

Jos haastattelua on uskominen, niin kokin työ vaihtui seksiyrittäjyyteen.
Seksiyrittäjä on lopettanut, joten on ilmeisesti helpompi olla rehellinen. Juuri hyvät ansiot (5.000 - 10.000 kuukaudessa) ja huoli toimeentulosta saivat hänet jatkamaan alalla pidempään kuin olisi ehkä henkisesti kannattanut.

En viitsi linkittää lähdettä, koska joku seksiyrittäjä tulee leimaamaan juttuun uskomisen sahanpuruksi kuten kävi Anna Kontulan väitöskirjan kartelliväitteen kohdalla. Kyseinen seksiyrittäjä on myös kirjoitellut tälle foorumille.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #42 : Kesäkuu 17, 2025, 13:18:37 »

Jos vaikka valmiina kokkina ansaitsee 3.000€/kuukaudessa ja seksiyrittäjänä 5.000 - 10.000€:a kuukaudessa, niin harva jatkaa ravintolassa kokkina.

Kaikille ihmisille elämän päämäärä ja viihtyvyys ei ole raha.
Onneksi on erilaisia arvoja ja tavoitteita.

Toki on seksiyrittäjiä, jotka nauttivat paljon siitä mitä tekevät. Pari tuntemaani ovat joko hyviä näyttelijöitä tai sitten he oikeasti hyppivät hymyillen tasajalkaa (vertauskuva) tapaamisen aikana.

Käytännössä kaikki seksiyrittäjät joita tunnen hieman paremmin tekevät siviilityötä.
Varsinaisia seksin myyntipäiviä voi olla yksi kerta kuukaudessa tai pari kertaa viikossa.
Kun putiikki on harvoin auki, niin yrittäjä jaksaa paremmin ja pidempään. Tosin välillä näyttäisi käyneen niin, että rahahimo on ainakin jollain aikavälillä lisännyt merkittävästi putiikin aukioloaikoja.

Poissa Julia

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #43 : Kesäkuu 24, 2025, 19:20:02 »
Huh, rahakeskustelut menee aina näköjään tämmösiks :D

Mulla motiivit on raha, vapaus, uteliaisuus, seksuaalisuuden toteutus, työn sopivuus elämäntilanteeseen. Kaikki mun asiakkaat ei oo miehiä, mutta toki asiakkaan tyytyväisyys on selkeä plussa. Kaikki tapaamiset ei kutkuta ihan sisintä, mutta yleensä saan fyysistäkin nautintoa tapaamisista.

Teen mä muutakin, mistä mulle maksetaan, mulla on tutkinto ja toinen työn alla, tää ei oo ainoa vaihtoehto, mutta mieluisin toistaiseksi. Ei tää niin monimutkaista oo. Mä tosin en oo niitä horoja, jotka tienaisi tällä kymppitonnin kuussa.
Turussa 2.-4.8. :)

Poissa Miira N

• Jr. Member
  • Galleria (1)
« Vastaus #44 : Kesäkuu 24, 2025, 19:53:16 »
Mä halusin alkujani toisen vaihtoehdon kuin puhelinmyynnin ja siivoamisen tuoreena ylioppilaana. Keitin itseasiassa armeijan pojille soppaa kokonaiset kaksi vuotta nyt vuodenvaihteeseen asti, kun pidin vähän taukoa hupakoinnista. Isoin syy yrittäjäksi palaamiseen oli se, että muutin pois Kajaanista, mutta jatkuvasti turhautti myös se, että vaikka tein keskimäärin paljon enemmän töitä kuin vähemmän motivoituneet niin sain saman palkan päivän päätteeksi. Koska mulla ei ollut myöskään virallista suurkokin tutkintoa niin en voinut saada ns. virallista palkkaa. Loppupeleissä mun työmäärällä tai -halukkuudella oli vähemmän väliä kuin niillä ohjenuorilla, joiden mukaan sitä palkkaa maksetaan. (Muuten työpaikka ja esimies oli tosi huippuluokkaa ja siitä tosi suuri kiitos kyseiselle firmalle.)

Yrittäjänä on tosi huono tehdä ns. aivot narikassa duunia, koska kukaan ei kerro, mitä pitää tehdä. Täysipäiväisenä seksiyrittäjänä jos meinaa koko leivän tuoda pöytään niin pitää vähän jaksaa miettiä, miten oikeasti hommaa pyörittää. Jos siihen kuitenkin jaksaa panostaa niin mitään haamurajoja ei ole.

Mua motivoi ensisijaisesti vapaus, niin työnkuvan kuin työn määrän suhteen, tulot tietysti jonkin verran, koska kyseessä on - yllätys yllätys - työ. Sen jälkeen uudet kokemukset, ihanat asiakaskohtaamiset ja mahdollisuus olla toiselle ihmiselle ihminen. Seksuaalista nautintoa en varsinaisesti itse hae, mutta rrrrrrakastan jos asiakas antaa vaikka hieronnan (tai antaa vaikka lahjakortin)  :D On muutakin fyysistä nautintoa, jota tästä työstä voi saada.
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #45 : Kesäkuu 25, 2025, 13:06:17 »
Tosin välillä näyttäisi käyneen niin, että rahahimo on ainakin jollain aikavälillä lisännyt merkittävästi putiikin aukioloaikoja.

Rahahan se on motiivina. Mutta mistähän löytäisi tuon rahanhimon, kun vilisee sataset silmistä.. Eilisen ja tämän päivän ”torjutut” asiakkaat yht. 540€ + yksi palautettu 50€.
*pikkuPullea mature*

Paikalla samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #46 : Kesäkuu 25, 2025, 13:33:22 »
Tämän koko homman voi myös kääntää toisinpäin. Sanotaan, että nainen on päätynyt tilanteeseen, että myy seksiä, jotta saa rahaa. Tämä on paha juttu monissa piireissä. Jos onkin päätynyt myymään vaikka mansikoita, niin se onkin ihan normia, kuten yleensäkin se, että valtaosan väestöstä pitää päätyä tekemään jotain palkkatyötä. Kaikki ei voi jäädä tukia odottelemaan kotiin. Homma muuttuu vasta siinä tilanteessa, jos ulkoinen taho ei anna mahdollisuutta muuhun elinkeinoon. Summaten: maksullisia seksipalveluita tarjotaan, siksi, että siitä saadaan rahaa. Nimikin sen jo kertoo?

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #47 : Kesäkuu 25, 2025, 13:43:12 »
Vastauksien pohjalta vaikuttaa siltä, että motiiveihin tai vähintäänkin niiden painotuksiin vaikuttaa keskeisesti se, tekeekö seksityötä ainoana tai päätyönään (eli onko se pääansainsaintakeino) vai sivuhommana ekstratulojen saamiseen (ja nimenomaan sellaisten ektratulojen, joita ilmankin tulisi toimeen).  Sinänsä ihan loogista ja odotettua. Siihen, mikä on ainoa tai päätulonlähde, suhtautuu tietysti ammattina ja työnä. Jos se on ekstratuloa, siihen sekoittuu ainakin jossain määrin harrastuneisuuden vivahdetta mukaan.

Kun jokin on päätyö ja -ansaintakeino, siihen voi ajoittain täysin luonnollisesti leipääntyä oli kyse mistä työstä vain (mihin tahansa voi riittävästi tekemällä leipääntyä), koska tekemisen määrää ei voi säädellä täysin vapaasti - jos päätyöstään ei saa rahaa, sitä ei saa mistään. Sivuhommiin ja harrastuksiin ei niin helposti leipäänny, koska se on enemmän oma valinta ja sitä voi aina tehdä sen verran kuin hyvältä tuntuu (koska jos siitä ei saa rahaa, sitä saa kuitenkin muualta).
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #48 : Kesäkuu 26, 2025, 20:18:03 »
Tosin välillä näyttäisi käyneen niin, että rahahimo on ainakin jollain aikavälillä lisännyt merkittävästi putiikin aukioloaikoja.

Rahahan se on motiivina. Mutta mistähän löytäisi tuon rahanhimon, kun vilisee sataset silmistä.. Eilisen ja tämän päivän ”torjutut” asiakkaat yht. 540€ + yksi palautettu 50€.

Tämä on omakohtainen havaintoni tältä vuodelta. Yksi seksiyrittäjä taisi luopua siviilityöstään ja siirtyi kokopäiväiseksi seksiyrittäjäksi.

Toinen taas kolminkertaisti kuukausivastaanottonsa päivät.

Joskus rahahimon huomaa siinä, että seksiyrittäjä levittelee somessa kuvia seteleistä tai muuten kertoo päivän saldon olleen nelinumeroinen. Tämä on mielestäni aika tyhmä temppu ja olen joskus huomauttanut teemasta. Rahojen levittämien julkisesti voi vetää puoleensa ryöstäjiä sekä viranomaiset.

Somessa eräs seksiyrittäjä kertoo aivan julkisesti, että findommeillu on tuottanut hänelle muutamassa kuukaudessa yli 8.000 euroa. Suosittelisin matalempaa profiilia.

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #49 : Kesäkuu 27, 2025, 16:59:58 »
Kun jokin on päätyö ja -ansaintakeino, siihen voi ajoittain täysin luonnollisesti leipääntyä oli kyse mistä työstä vain (mihin tahansa voi riittävästi tekemällä leipääntyä), koska tekemisen määrää ei voi säädellä täysin vapaasti - jos päätyöstään ei saa rahaa, sitä ei saa mistään. Sivuhommiin ja harrastuksiin ei niin helposti leipäänny, koska se on enemmän oma valinta ja sitä voi aina tehdä sen verran kuin hyvältä tuntuu (koska jos siitä ei saa rahaa, sitä saa kuitenkin muualta).

ironista kyllä mä olen ratkaissut tän ongelman onlyfansilla ;D periaatteessa tulisin toimeen myös sillä, mitä sieltä saa, mutta välillä on ihan kivaa että voi elellä pikkasen leveämmin. varsinkin, jos on uusi terraarioprojekti perustettavana.
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Poissa NiceGirl39

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #50 : Heinäkuu 06, 2025, 23:14:03 »
Rakkaat palveluntarjoajat. Mikä olisi tärkeysjärjestys teidän työssänne:
1. oma nautinto
2. miesten tarpeiden tyydytys
3. raha
laittakaa siis kaikki tärkeysjärjestykssen, en siis kysy vain tärkeintä.

Eiköhän ainakin kaikissa myyntitöissä raha eli palkka ole se ykkösjuttu.
Minunkin järjestys ko. asiaan on 3, 2 ja 1.

Omaan nautintoon pääsemiseen tarvittaisiin, että olisin vähintäänkin ihastunut asiakkaaseen.
Henkinen yhteys pitäisi siis olla ensin kunnossa.
Noinhan harvemmin, jos koskaan tapahtuu, koska asiakkaan kanssa viettää yleensä vain niin vähän aikaa.
Hupakoin osa-aikaisesti, yleensä Vantaalla, välillä myös Helsingissä.