Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: laastariseksi  (Luettu 1294 kertaa)

Poissa intohimo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
laastariseksi
« : Heinäkuu 05, 2025, 23:39:35 »
Mites pt:t suhtautuu asiakkaaseen joka hakee lohdutusta parisuhdeongelmiensa tuskitteluun? Onko nämä surkeita tapauksia joita ei kestä kestitä vai saako teiltä palsamia vereslihaiseen kärsimykseen? :-)
Jos nyt oletetaan että muuten osaa käyttäytyä eikä varsinaista draamaa tarvitse kestää?

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: laastariseksi
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2025, 00:07:28 »
Mun mielestä se on vaan inhimillistä. Ja varmasti aika yleistäkin. Ei kai ole olemassakaan ongelmatonta parisuhdetta tai särkymätöntä sydäntä. Ja mä ainakin tuen, kuuntelen, lohdutan, nussin ja hipsuttelen ihan mielelläni 🩷

Ainoa mistä en niin pidä, on vaikka sen vaimon tai tyttöystävän älytön haukkuminen. Sellanen katkeruus naisia kohtaan. Siitä tulee vähän ikävä tunnelma sänkyyn 😅
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Parska

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2025, 00:28:51 »
Itsellä on osunut eteen montakin pt:a jotka on jakssneet kuunnella mun ulinaa parisuhteen seksittömyydestä, ja viisaita vastauksia myös, koska vastaavia tarinoita ovat kuulleet joskus kymmeniä, joskus enemmänkin. Olen saattanut olla monellekin raskas asiakas juuri tuon höinän suhteen ongelmista takia, mutta joillain on myös kertominen tuonut inspiraatioita siihen, miten kohtaaminen toteutetaan seuraavalla kerralla, tai johtanut pitkiin keskusteluihin "off the clock".

Eräskin pt tajus heti, että sillonen vaimoni pyrki mitätöimään miehisyyttäni, joten hän otti asiakseen kohtaamisillamme osoittaa, että olen ihan mies siinä kuin muutkin, ja että oikeet kemiat ratkaisee enemmän sängyssä kuin mikään muu. Eräs toinen ihmetteli joka kerta sitä, miksi en kelpaa vaimolle, kun kohtelen häntäkin kuin ns. kuuluu.

Uskoisin, että pt kyllä kertoo jossei halua kuulla murheitasi. Toki moni suhdemurhe pienemee omassa mielessä, kun jyystät kuumaa mimmiä aikasi, vaikka oletkin kuvetta kaivanut puuhiin päästäksesi.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (7)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2025, 02:48:16 »
Musta on älyttömän fiksua hakea sitä laastaria maksuseksin puolelta, eikä esim joitain deittipalveluista. Sillä suojelee itseään ja muita.

Mutta tosiaan tuo MariaEnkelin mainitsema kotona odottelevan vaimokkeen haukkuminen on ahdistavaa.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (55)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2025, 05:24:12 »
Mun mielestä se on vaan inhimillistä. Ja varmasti aika yleistäkin. Ei kai ole olemassakaan ongelmatonta parisuhdetta tai särkymätöntä sydäntä. Ja mä ainakin tuen, kuuntelen, lohdutan, nussin ja hipsuttelen ihan mielelläni 🩷

Ainoa mistä en niin pidä, on vaikka sen vaimon tai tyttöystävän älytön haukkuminen. Sellanen katkeruus naisia kohtaan. Siitä tulee vähän ikävä tunnelma sänkyyn 😅

Komppaan.

Vuosien varrella on kaikenlaisia keskusteluja käyty sen seksuaalisen palvelun ohessa.
Käyty läpi kuunnellen vaimon kuolema, fetissien syntymekanismia, parisuhteen seksittömyydet, oman kehon häpeä, sairastumiset, kelpaamattomuudet, halauskosketusvajaus naimisissa ollessa ym.

Ihminen on ennenkaikkea inhimillinen tunteva jolla myös henkisiä tarpeita.
Jos jollain tavalla voi olla mukana elämän vastamäessä palveluntarjoajan roolissa niin tottakai.

nimim. sielunhoitajaksi kouluttautunut menneessä elämässä. 
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Paikalla ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : Heinäkuu 06, 2025, 14:50:58 »
Ainoa mistä en niin pidä, on vaikka sen vaimon tai tyttöystävän älytön haukkuminen.
Puolison haukkuminen on aika vastenmielinen ilmiö ylipäätään.