Annika ja Milena maisemissa.
Siinä mielestäni parhaat tällä hetkellä.
Siinä mielestäni parhaat tällä hetkellä.
Uutiset:
Oliko Milenalla silikonit vai luomurinnat?
Tässä kontekstissa herrasmies on kyllä hemmo, joka kitisemättä maksaa seksipalveluista. Ja ihan hyvin voi itseään nimitellä, kyllä viesti menee perille.
Vuosien kokemusten perusteella sanon; se asiakas joka itseään väittää herrasmieheksi, on sitä kaikkein vähiten. Ja turrenkin osalta se on täällä saitilla jo todistettu moneen kertaan.
helppo ja kitisemätön asiakas on eri asia kuin herrasmies. Siteeraan vielä kerran itseäni:
1) herrasmies ei koskaan väitä olevansa herrasmies. Jos mies on herrasmies, se ilmenee muutenkin ja jos ei ilmene, se ei siitä parane itse itseään herrasmieheksi kutsumalla. Herrasmies on niin kuin englanniksi sanotaan "understated". Jos itse itseään nimittelee herrasmieheksi "kyllä viesti menee perille" mutta se viesti on päinvastainen - myös tässä lajissa kuten Terttumarica vahvisti:Vuosien kokemusten perusteella sanon; se asiakas joka itseään väittää herrasmieheksi, on sitä kaikkein vähiten. Ja turrenkin osalta se on täällä saitilla jo todistettu moneen kertaan.
Sanoin "tässä kontekstissa". Se on eri asia kuin normaali tapasivistysmaailma.Missään kontekstissa herrasmies ei koskaan itse väitä olevansa herrasmies. Ja jos luit terttumarican kommentin niin aivan erityisesti tämän lajin kontekstissa itsensä nimittäminen herrasmieheksi välittää täysin päinvastaisen viestin.
Hitto, olen tehnyt siis kardinaalimunauksen kun olen esitellyt itseni herrasmieheksi.Mutta sinun kohdalla Entto se ei ole haitannut (se on ollut vain tarpeetonta), koska tavoistasi sinut tunnistetaan herrasmieheksi ja täällä saitilla sellaisena myös tunnetaan. Mutta ei siksi, että sanot sellainen olevasi vaan siksi, miten täällä saitilla esiinnyt.