Ihan noin jyrkkää tuomiota en anna.
Viestintä oli melkoisen yksipuolista, mutta saatiin aika sovittua samalle päivää. Tulin ilmoitetulle pelipaikalle. Laitoin viestin. Soitin. Ei mitään vastausta. Onneksi ei ollut kiire. Otin pienen kävelyn, poltin röökin. 20 minuuttia myöhemmin tyttö ilmoittaa että hups, hän oli asioilla ja että haluanko vielä tulla. No hemmetti, panettaa kyllä edelleen vaikka vituttaakin odottelu.
Tässä kohtaa olisin kokenut että palveluntarjoja saattaisi tarjota vähän extraa ja spesiaalia, mutta ei. Ilmoituksen tyttö oli kyllä paikalla. Ja hänen kaveri joka katseli telkkaria sillä aikaa kun touhusimme makkarissa mikä on itselle aina melkoinen turn off. Tyttö on ilmoituksessa 19, oma veikkaus on että ei kaukana ainakaan siitä olla. Mutta isoa osaa luvatuista asioista ei onnistunut tehdäkään. Ja hänen puhuttu englanti oli todella heikkoa mikä kertoo että varmastikin tekstit kulki google kääntäjän kautta, ainakin osin. Tai sitten kaveri hoiti tekstailut. Suikkari oli heikoin mitä olen saanut pitkään aikaan. Itse panossa oli mukana kyllä kohtuullisesti ja selkeästi nautti kun pistelin isoa pohjaan saakka. Nalli paloi ja suihkun kautta ulos.
Selkeästi nuori ja taitamaton palveluntarjoaja jolla on paljon opittavaa ajanhallinnasta ja itse palvelusta. Kroppa oli kyllä kiitettävä, mutta ei se yksin riitä.
Tihkusadetta, +12.