Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Annika ja Milena maisemissa  (Luettu 5402 kertaa)

Poissa sampsa100

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Annika ja Milena maisemissa
« : Kesäkuu 10, 2025, 16:07:29 »
Annika ja Milena maisemissa.
Siinä mielestäni parhaat tällä hetkellä.

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Annika ja Milena maisemissa
« Vastaus #1 : Kesäkuu 10, 2025, 18:31:07 »
Puhutaanko tässä musta vai onko muita Milenoita tullut listoille 😇 yksi on minun lisäksi mutta ilmoitetaan eri alustoilla.
Ja kyllä, olen koko kesän 🥰❤️
Välilillä yksittäisiä lomapäiviä ja ehkä viikon kaks pidän lomaa jossain välissä.

Tiedoksi mua kaipaaville; mulla on avaamattomia viestejä täällä taas hurjasti kun en ole kova saitilla kävijä. Välillä tuun vilkaisemaan. Parhaiten saat kiinni naapurista. ❤️
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2025, 21:44:50 kirjoittanut Heikki Koo »
🔗/Milenanasty

Poissa Nännipiha

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Kesäkuu 10, 2025, 23:03:23 »
Oliko Milenalla silikonit vai luomurinnat?

Poissa vallat0n

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Kesäkuu 11, 2025, 11:52:28 »
Oliko Milenalla silikonit vai luomurinnat?

Oikein nätit silarit on.

Poissa turre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Kesäkuu 20, 2025, 17:23:24 »
Tulisin kyllä Milenan asiakkaaksi,mutta kun hän ei halua vaikka olen herrasmies.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : Kesäkuu 20, 2025, 18:56:32 »
Kolme näkökulmaa tähän^

1) Herrasmiehenä olemisen ensimmäinen perussääntö: herrasmies ei koskaan sano itseään herrasmieheksi.

2) Kun sinä tiedät, että olet herrasmies ja toinen ei sitä tajua, kyse on yleensä viestinnästä.

3) Seksialan ammattilaismyyjät eivät etsi ensisijaisesti herrasmiehiä, vaan myyjän kannalta helppoja eli asiakastaitoisia asiakkaita. Ne eivät ole ihan sama asia. Siksi tässä lajissa kannattaa kehittää erityisesti asiakastaitoja.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Kesäkuu 20, 2025, 20:41:39 »
Vuosien kokemusten perusteella sanon; se asiakas joka itseään väittää herrasmieheksi, on sitä kaikkein vähiten. Ja turrenkin osalta se on täällä saitilla jo todistettu moneen kertaan.

Poissa Gynther

• Full Member
« Vastaus #7 : Kesäkuu 22, 2025, 16:32:31 »
Valaise nyt ihmeessä vähän enemmän asiaa mattssonni, minkälainen on näissä harrastuksissa sellanen asiakastaitoinen asiakas. Monia varmaan kiinnostaa näkemyksesi.

Itse uskon ainakin riittävästi tietäväni millainen näissä harrastuksessa tulee käytöksen olla, ettei tule saman PT:n taholta torjutuksi seuraavaa kertaa yritellessä kontaktoiden. Mutta aina ne muidenkin opit saattaa avata lisää juttuja.

Mulla itellä menee jotenkin näin:

- käy pesemässä jorma ennen tapahtumaa PT:n luona, vaikka just kotoa suihkusta lähdin. Siis, jos hupakko ei nimenomaa muuta viestitä.

- maksa pyristelemättä sovittu aikaveloitus ja nimenomaan alentamatta transactiossa tyttöä liikaa rahan mahdilla.

-älä yritä olla machoista machoin casanova ja väkisin yrittää saada nuolemalla/ panemalla PT huippuunsa. Ne MELKEIN kaikki tekee tätä vain rahasta tai biteistä tai miten se nyt nykyään menee.

- älä uuvuta hupakkoa liikaa syvällisillä keskusteluilla tai mielipiteilläsi sillä he saattavat joutua kuuntelemaan niitä jopa kymmeneltä turskalta päivässä.

- älä missään nimessä arvostele PT:n kehoa  negatiivisesti vierailun aikana. Positiivisen palautteenkin raja menee jossain, toiset väsyvät vastakiitosten sanomiseen.

- pidä kiinni vierailuajan pituudesta, 45min tarkoittaa, että viimeistään 42min kuluttua täytyy olla sitten jo rapussa takas ovi sulkeutuneena - heh.

Tämmösiä toimintamalleja  mulla jalostunu tässä parin vuosikymmenen harrastuksen myötä.

Ja, hei, mattssonni, odotan todella kiinnostuneena sieltäkin päin toimintatapoja. Aina sitä voi oppia lisää harrastuksistaan.

Poissa intohimo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Kesäkuu 22, 2025, 17:01:35 »
1) Herrasmiehenä olemisen ensimmäinen perussääntö: herrasmies ei koskaan sano itseään herrasmieheksi.

Tässä kontekstissa herrasmies on kyllä hemmo, joka kitisemättä maksaa seksipalveluista. Ja ihan hyvin voi itseään nimitellä, kyllä viesti menee perille.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #9 : Kesäkuu 22, 2025, 18:13:42 »
Tässä kontekstissa herrasmies on kyllä hemmo, joka kitisemättä maksaa seksipalveluista. Ja ihan hyvin voi itseään nimitellä, kyllä viesti menee perille.

helppo ja kitisemätön asiakas on eri asia kuin herrasmies. Siteeraan vielä kerran itseäni:

1) herrasmies ei koskaan väitä olevansa herrasmies. Jos mies on herrasmies, se ilmenee muutenkin ja jos ei ilmene, se ei siitä parane itse itseään herrasmieheksi kutsumalla. Herrasmies on niin kuin englanniksi sanotaan "understated". Jos itse itseään nimittelee herrasmieheksi "kyllä viesti menee perille" mutta se viesti on päinvastainen - myös tässä lajissa kuten Terttumarica vahvisti:

Vuosien kokemusten perusteella sanon; se asiakas joka itseään väittää herrasmieheksi, on sitä kaikkein vähiten. Ja turrenkin osalta se on täällä saitilla jo todistettu moneen kertaan.

Toinen itsesitaatti
2) Seksialan ammattilaismyyjät eivät etsi ensisijaisesti herrasmiehiä, vaan myyjän kannalta helppoja asiakkaita, joilla on asiakastaitoja.
Eli ei asiakkaan tarvitse olla herrasmies, kunhan osaa olla asiakas. Myyjät eivät etsi miesystäviä tai puolisoa, vaan helppoja asiakkaita.

Mutta nyt takaisin langan aiheeseen eli Annikaan ja Milenaan

P.S
^^Gynther: Nostosi on erinomainen keskustelunavaus josta sparrailu varmasti kiinnostaisi monia ja voisi tuottaa hyvänkin debatin saitille. Jotta tämä ketju ei eksyisi tämän enempää sivupolulle, avataan sitä varten oma lanka maksullisen seksin alle.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #10 : Kesäkuu 22, 2025, 18:58:45 »
^ dilemma on lienee siinä, että herrasmies ei ole ollenkaan sama asia kaikille ja ensin se pitäisi määrittää hyvin(kin) yksiselitteisesti  :whipping: ja tuskin se onnistuu. Se mikä on toiselle aivotuksissa herrasmies ei sitä varmastikaan ole toisille.

Itse voin hyvin käyttää herrasmies -sanaa, varsinkin sitä kysyttäessä ("gentleman") - enkä näe siinä mitään ongelmaa. Se, että olenko "herrasmiesmies" kaikkien mielestä on sitten ihan toinen juttu - varmastikaan en ole. Enkä myöskään usko väitteeseen, että asiakas joka itseään väittää - on vähiten herrasmies. Täysin tuulesta temmattua dataa taaskin, mutta kaipa sekin jollekin voi pitää paikkansa.

Ja joo, mielummin sanaa hyviä asiakkaita kuin helppoja asiakkaita. Helppo asiakkaasta voi hyvinkin saada ihan väärän kuva.
Itse ainakin haluan mielummin olla hyvä asiakas kuin helppo asiakas. Vaikka toki ymmärrän pointin.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 44 )

Poissa intohimo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Kesäkuu 22, 2025, 19:00:14 »
Sanoin "tässä kontekstissa". Se on eri asia kuin normaali tapasivistysmaailma.

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (2)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #12 : Kesäkuu 22, 2025, 19:10:01 »

helppo ja kitisemätön asiakas on eri asia kuin herrasmies. Siteeraan vielä kerran itseäni:

1) herrasmies ei koskaan väitä olevansa herrasmies. Jos mies on herrasmies, se ilmenee muutenkin ja jos ei ilmene, se ei siitä parane itse itseään herrasmieheksi kutsumalla. Herrasmies on niin kuin englanniksi sanotaan "understated". Jos itse itseään nimittelee herrasmieheksi "kyllä viesti menee perille" mutta se viesti on päinvastainen - myös tässä lajissa kuten Terttumarica vahvisti:

Hitto, olen tehnyt siis kardinaalimunauksen kun olen esitellyt itseni herrasmieheksi.
Saitin Bud Spencer

2025 [T43] <V(1)15><V(2)1> (E22)《U15》

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #13 : Kesäkuu 22, 2025, 19:16:52 »
Sanoin "tässä kontekstissa". Se on eri asia kuin normaali tapasivistysmaailma.
Missään kontekstissa herrasmies ei koskaan itse väitä olevansa herrasmies. Ja jos luit terttumarican kommentin niin aivan erityisesti tämän lajin kontekstissa itsensä nimittäminen herrasmieheksi välittää täysin päinvastaisen viestin.

Missä tahansa kontekstissa jos olet herrasmies, muut huomaavat sen itse, ja jos eivät huomaa, asia ei muuksi muutu (tai muuttuu huonommaksi), vaikka sen itse sanoisi. Herrasmiehisyys on muiden kokemusta sinusta, ei omaa kokemusta itsestäsi. Ihan sama missä kontekstissa ollaan.

No, täytyy kyllä myöntää, että juuri tämän lajin kontekstissa herrasmies tarkoittaa useimmiten täysin päinvastaista kuin sen merkitys muualla on. Esim. Gentlemans Clubien sisältä on huomattavasti harvinaisempaa löytää herrasmiehiä kuin niiden ulkopuolelta.

Hitto, olen tehnyt siis kardinaalimunauksen kun olen esitellyt itseni herrasmieheksi.
Mutta sinun kohdalla Entto se ei ole haitannut (se on ollut vain tarpeetonta), koska tavoistasi sinut tunnistetaan herrasmieheksi ja täällä saitilla sellaisena myös tunnetaan. Mutta ei siksi, että sanot sellainen olevasi vaan siksi, miten täällä saitilla esiinnyt.

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 22, 2025, 19:27:40 kirjoittanut mattssonni »

Poissa Gynther

• Full Member
« Vastaus #14 : Kesäkuu 28, 2025, 13:56:53 »
Pakko lisätä tähän Herrasmies vs. Ei-Herrasmies juttuun, ett, jos mies on oikeesti näyttelemättä sisältä, tavoiltaan ja toimintamalliltaan se Herrasmies, niin ei se Herrasmiesmäisyys poistu mihinkään, vaikka hän ladylle ruokakasseineen pitää portaikon ovea auki ja tokaisee, ett "tää on Herrasmiehen velvollisuus".

Ei ne sanomiset muutenkaan tässä maailmassa niin merkittäviä oo. Teot määrittää ihmistä äärettömän paljon enemmän. Tai ne tekemättä jättämiset.