Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miesten Juhannuskalenteri 2025  (Luettu 12290 kertaa)

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesten Juhannuskalenteri 2025
« Vastaus #160 : Kesäkuu 08, 2025, 14:49:56 »
^Tai sitten ei 😂 Mutta jonkun se päänavaus piti tehdä💪
Nokialla 8.-13.6.

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #161 : Kesäkuu 08, 2025, 16:42:03 »
Kovassa kunnossa on miesten vartalot kalenterissa, joten taisin tehdä ihan oikean valinnan, kun hylkäsin kaikki mieleeni tulleet ideat oman vartaloni esittelystä. Suutari pysyköön lestissään.
samaa ajatellu,ideoita olis kyllä riittänny, mut yksin ei onneks saannu toteutettua, ei noin komeiden uroksien kuvien sekaan todellakaan sovi meikäläisen kuvat,samalla oon heränny todellisuuteen, että jos tuon näköisiä asiakkaita käy hyvinvointipalveluista nauttimassa,niin en enää koskaan kyllä omaa ruhoa vie tyrkylle,on se peilikuva peilin edessä pysähtyessä vaan niin karua kattottavaa.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa Granado

• Hero Member
« Vastaus #162 : Kesäkuu 08, 2025, 17:06:43 »
Kovassa kunnossa on miesten vartalot kalenterissa, joten taisin tehdä ihan oikean valinnan, kun hylkäsin kaikki mieleeni tulleet ideat oman vartaloni esittelystä. Suutari pysyköön lestissään.
samaa ajatellu,ideoita olis kyllä riittänny, mut yksin ei onneks saannu toteutettua, ei noin komeiden uroksien kuvien sekaan todellakaan sovi meikäläisen kuvat,samalla oon heränny todellisuuteen, että jos tuon näköisiä asiakkaita käy hyvinvointipalveluista nauttimassa,niin en enää koskaan kyllä omaa ruhoa vie tyrkylle,on se peilikuva peilin edessä pysähtyessä vaan niin karua kattottavaa.

Olen täysin samaa mieltä herrojen Pataässä ja Maalainen88 kanssa. Kyllä kaupallisen seksin palvelut Suomessa on minun osaltani nyt taputeltu. Keskityn tästä lähtien pelkästään Espanjan Aurinkorannikon kaupallisiin seksipalveluihin, sillä uskon ja toivon että senoritat Espanjassa eivät lue seksisaitin foorumia ja katsele sieltä juhannuskalenterista suomalaisten adonisten kuvia. Vaikka mistä senkään koskaan niin varmasti voi tietää. Onhan se google- kääntäjäkin olemassa. Ja paljon kaikkea muuta. Siunattu teknologia  :(.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #163 : Kesäkuu 08, 2025, 17:21:09 »
Muuten kyl pärjää loistavasti, että vaan paremmannäköiset nauttii palveluista,mut mitäs sitten tehhään,jos oma käsi päättää ilmottaa joku kaunis päivä, että siun kaa en ala mihinkään,et oleppa jätkä ilman🤔
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #164 : Kesäkuu 08, 2025, 17:23:49 »
Herrat maalainen ja Granado edellä;
Lopettakaas alkuunsa tuollaiset puheet.
Minäkin, yli 60 harmaa lerppakulli tyhmine puujalkavitseineni rohkenen ja aina toinen toistaan ihanampiin neitoihin törmään😍
Meidän likat ei kuvia kumartele, sisäinen kauneus vie pitkälle
( Made by Setelipaino)

Sanon vielä että kehtaan, siellä missä sallittua on, maata rannalla Aatamin asussa. Olen ajatellut että kkä ja näkö pelastaa, neidot eivät ahdistu minusta🤗
Ja tämä on taivahan tosi!
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #165 : Kesäkuu 08, 2025, 17:35:37 »
Höpö höpö nyt oikeesti Maalainen ja Granado. Eihän noi kalenterissa olevat 8 kuvaa, eikä edes sen tulevat yhteensä 20 kuvaa mitenkään edusta sitä, mitä kaikkea miehen keho voi olla. Uskon, että puhun kaikkien kollegojenkin puolesta kun sanon, että meidän luona käy todella erilaisia, eri kokoisia ja  eri muotoisia kehoja. Itselleni ainakin aivan kaikenlaiset kehot ovat tervetulleita ja kohtaan jokaisen samanlaisella kunnioituksella ja hyväksynnällä riippumatta paljonko painaa tai onko lihaksia. Ainoa millä on oikeasti väliä on hygienia ja siihenhän on onneksi helppo jokaisen itse vaikuttaa. Seksityöntekijän edessä ei tarvitse omaa kehoaan häpeillä.
💎 Yllätyskäänne: Espoo 10.-12.6. Tää on ainoa mahdollisuus tavata pk-seudulla ennen heinäkuuta!💎

Poissa Granado

• Hero Member
« Vastaus #166 : Kesäkuu 08, 2025, 19:06:37 »
Joo. Yritin olla vähän humoristinen ja itseironinenkin, kun olen katsellut juhannuskalenterista hienoja atleettisia kuvia. Ymmärrän hyvin, että 65-vuotiaan miehen kroppa ei ole enää samassa iskussa kuin kolmikymppisenä. Ja onhan se tietysti vähän haikeaakin. Ehkä. Olen itse ihan sinut kroppani kanssa ja mielestäni ikäisekseni ihan hyvässä kunnossa, ja olen saanut lähes aina erittäin hyvää kohtelua sihteerikköjen osalta niin Suomessa kuin kaikkialla maailmassa missä olen kulkenutkin. Ja silloin jos on ollut vähän nihkeämpää, syy on ollut ihan jossakin muussa kuin minun fyysisessä olemuksessani. Ainakin näin olen ajatellut. Ymmärrän hyvin, että oma käytös, kohteliaat tavat, toisen huomioon ottaminen ja arvostaminen sekä hyvä hygienia ovat sihteerikön kannalta ne kaikkein tärkeimmät asiat. Itse olen yrittänyt aina näin toimia. Minusta nämä saitin juhannuskalenterin kuvat ovat olleet todella hienoja ja tyylikkäitä, ja niiden ottamiseen on nähty paljon vaivaa. Olen kyllä foorumia lukiessani huomannut, että monet turskaveljet harrastavat todella paljon liikuntaa ja käyvät ahkerasti salilla. Ja se on tietenkin hieno asia. Minusta tämä juhannuskalenteri on jo nyt ollut suuri ilo silmälle ja tuonut hyvää mieltä kaikkine runsaine kommentteineen. Vaikka vasta ollaan kalenterin luukkujen avaamisessa alkutaipaleella, niin haluan kiittää kaikkia osallistujia ja erityisesti tietenkin Kyybeliä koko hienon kalenterin puuhamiehenä   :drinking:.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #167 : Kesäkuu 08, 2025, 19:57:30 »
Ei kannata tosiaan sen mukaan mennä, miltä jotkut muut näyttävät. Ite oon ollut monelle täällä daitillakin vierailevalle ammattilaiselle ylläri, että tommonenko se nyt oikeasti on. Yllätys ei ole silti näkynyt mitenkään heidän käyttäytymisessään eikä palveluissaan. Annakin löysi jotain kivaa sanottavaa kuitenkin habituksestani, ja kyllähän se kivalta tuntui. Pääasia heille tosiaan se, että olet oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja poistut myös oikeaan aikaan. Siinä välissä olet puhdas ja maksat tasarahalla sekä käyttäydyt hyvin.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #168 : Kesäkuu 08, 2025, 20:01:26 »
Naisten kalenterista tutut arvauslistat puuttuu täältä vielä tyystin niin väsäsin tälläisen. Todellisuus voi olla hyvinkin  kaukana😂

1.??
2.Kyybel
3.Komistus
4.Entto
5.Jan91
6.Mieskissa
7.Robert Ley
8.Noodelidude

Joko nyt osuisi oikeaan ketjuun😂

Eli nelonen ei kuulemma ole Entto niin Dundeen Tomppa olis seuraava arvaus.
Nokialla 8.-13.6.

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #169 : Kesäkuu 08, 2025, 20:03:47 »
ei noin komeiden uroksien kuvien sekaan todellakaan sovi meikäläisen kuvat,samalla oon heränny todellisuuteen, että jos tuon näköisiä asiakkaita käy hyvinvointipalveluista nauttimassa,niin en enää koskaan kyllä omaa ruhoa vie tyrkylle,on se peilikuva peilin edessä pysähtyessä vaan niin karua kattottavaa.

Höpö höpö. Maksullisista herkuista nauttivat kaikenlaisin vartaloin ja vehkein varustetut asiakkaat, ja kuten AnnaB ylempänä sanoi, kaikki asiakkaat ovat miellyttäviä pääsääntöisesti jos vain omaa hygienian ja käytöstavat. Jälkimmäinen on sulla kirjoitustesi perusteella ainakin todistetusti kondiksessa, ja hygienia varmasti myös ja siihen voi kuka tahansa helposti vaikuttaa itse.

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #170 : Kesäkuu 08, 2025, 21:11:49 »
5.Jan91
Mulla ei valitettavasti oo noin hienoa pyörää 😊

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #171 : Kesäkuu 08, 2025, 21:19:00 »
^ No metsään meni sekin veikkaus🤣
Nokialla 8.-13.6.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #172 : Kesäkuu 08, 2025, 21:26:36 »
^ No metsään meni sekin veikkaus🤣

No siellä se läskipyöräilijäkin oli?😄

Poissa Noodelidude

• Hero Member
« Vastaus #173 : Kesäkuu 08, 2025, 21:40:48 »
Prophat kuvassa 5. Tieto on varma.
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #174 : Kesäkuu 08, 2025, 21:42:38 »
^noni👌
Nokialla 8.-13.6.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #175 : Kesäkuu 08, 2025, 22:15:58 »

Jos olisin Juhannusaatonpäivän kuvassa paksune kulleineen,niin jokainen huora tietäisi tai arvaisi sen..en osallistunut.
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
« Vastaus #176 : eilen kello 00:07:40 »
Pitänee kasvattaa puska jota ysi vois tulla hoitaan
Helsinki 23.6. 🌞

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #177 : eilen kello 00:57:39 »
Täytyy tunnustaa että tuon kasin jalkalihakset saavat jopa minut eli itse Thorin patsastelemaan kateudesta. 😄👍
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #178 : eilen kello 07:07:06 »
Hassusti tässä tulee ulkopuolinen olo, tuntuu että kaikki muut tuntee kaikki eli se "Kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään"

Neidoista aika monta olen tavannut mutta tapaamistani ehkä kolme tietää yhdistää kasvot ja tämän tunnuksen.

Tämä kuvakalenteri herättää keskustelua,ajatuksia ja tunteita, minulle tämä on jotain aivan uutta ja kyllä, ihastelen jokaista köriläisen kuvaa ja arvostan jokaisen rohkeutta.
Vielä kerran, erikseen Kyybel ansaitsee kiitoksen.

Ja vielä, niille jotka kokevat mitä tahansa negaatioita näitä kuvia katsoessaan;
Minä olen muutaman tapaamisen perunut, en siis ohareita vaan perunut tapaamisen syystä että kokenut ko neidon jotenkin pelottavaksi miehuuteni kannalta eli etukäteen epäillyt toimintakykyäni kyseisen neidon kohdatessani.
Todellista syytä en tietenkään ole kertonut.
Tietäen että aihealueen ongelmat ovat heille tuttuja ja neidot osaavat ne kohdata 🤗

Ikä tekee tehtävänsä, toisaalta itseluottamusta löytyy ja kykyä nauraa itselleen ja ymmärrystä oman fysiikan oikkuiluun. Puhun nyt erektiosta.

Älkää jättäkö elämästä, ihminen katuu eniten niitä asioita jotka jättää tekemättä, kokematta!

Ei mulla muuta tällä kertaa
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #179 : eilen kello 09:52:24 »
Päivä  9.

Nyt on kyllä niin tiukka ote lapiosta, että hommat tehdään eikä meinata!
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.