Läskipyörät ovat intohimoni! Minulla on niitä kaksi. Toivottavasti kuvan kuljettaja ei saanut paljoa ötököiden pistoja!😄
Uutiset:
Mä heitän tosi villin veikkauksen, että luukun 6. komistus on jan#91.
Harrastaa liikuntaa (ainakin tykkää hiihtää, muistaakseni), eli kroppa varmaan kondiksessa, ja jos nimimerkin loppuosa on syntymävuosi (en tiedä onko) niin ikä voisi myös täsmätä aika hyvin.
Onpa hauska kuva tänään 🩷 Tykkään!
Harrastaa liikuntaa (ainakin tykkää hiihtää, muistaakseni), eli kroppa varmaan kondiksessa, ja jos nimimerkin loppuosa on syntymävuosi (en tiedä onko) niin ikä voisi myös täsmätä aika hyvin.
Mä komppaan tätä.
Okei. Moi. Mä rakastuin kuvan 6 mieheenHarmi, etten ole tämä 6. kuvan komistus
Me lähdetään yhdessä uimaan kohti auringonnousua. Loppuelämäksi. Vien hänet pois muiden vosujen houkutuksista!
Onpa hauska kuva tänään 🩷 Tykkään!
Ja kuvassa 5 on muuten itse Kyybel! Hänhän pyöräilee läskipyörällä ympäri metiköitä ja viihtyy alasti!
Kukapa ei viihtyisi alasti 😉Onpa hauska kuva tänään 🩷 Tykkään!
Ja kuvassa 5 on muuten itse Kyybel! Hänhän pyöräilee läskipyörällä ympäri metiköitä ja viihtyy alasti!