^Tai sitten ei 😂 Mutta jonkun se päänavaus piti tehdä💪
Uutiset:
Kovassa kunnossa on miesten vartalot kalenterissa, joten taisin tehdä ihan oikean valinnan, kun hylkäsin kaikki mieleeni tulleet ideat oman vartaloni esittelystä. Suutari pysyköön lestissään.samaa ajatellu,ideoita olis kyllä riittänny, mut yksin ei onneks saannu toteutettua, ei noin komeiden uroksien kuvien sekaan todellakaan sovi meikäläisen kuvat,samalla oon heränny todellisuuteen, että jos tuon näköisiä asiakkaita käy hyvinvointipalveluista nauttimassa,niin en enää koskaan kyllä omaa ruhoa vie tyrkylle,on se peilikuva peilin edessä pysähtyessä vaan niin karua kattottavaa.
Kovassa kunnossa on miesten vartalot kalenterissa, joten taisin tehdä ihan oikean valinnan, kun hylkäsin kaikki mieleeni tulleet ideat oman vartaloni esittelystä. Suutari pysyköön lestissään.samaa ajatellu,ideoita olis kyllä riittänny, mut yksin ei onneks saannu toteutettua, ei noin komeiden uroksien kuvien sekaan todellakaan sovi meikäläisen kuvat,samalla oon heränny todellisuuteen, että jos tuon näköisiä asiakkaita käy hyvinvointipalveluista nauttimassa,niin en enää koskaan kyllä omaa ruhoa vie tyrkylle,on se peilikuva peilin edessä pysähtyessä vaan niin karua kattottavaa.
Naisten kalenterista tutut arvauslistat puuttuu täältä vielä tyystin niin väsäsin tälläisen. Todellisuus voi olla hyvinkin kaukana😂
1.??
2.Kyybel
3.Komistus
4.Entto
5.Jan91
6.Mieskissa
7.Robert Ley
8.Noodelidude
Joko nyt osuisi oikeaan ketjuun😂
ei noin komeiden uroksien kuvien sekaan todellakaan sovi meikäläisen kuvat,samalla oon heränny todellisuuteen, että jos tuon näköisiä asiakkaita käy hyvinvointipalveluista nauttimassa,niin en enää koskaan kyllä omaa ruhoa vie tyrkylle,on se peilikuva peilin edessä pysähtyessä vaan niin karua kattottavaa.
^ No metsään meni sekin veikkaus🤣