Paljaallakin pantavia palveluntarjoajia on, itsekin osaltani nauttinut, Mutta kuinka vaarallista se on? Enemmänhän paljaalla paneminen on elämää synnyttänyt kuin kuolemaa, noin niin kuin pitkässä juoksussa.
Uutiset:
Paljaallakin pantavia palveluntarjoajia on, itsekin osaltani nauttinut, Mutta kuinka vaarallista se on? Enemmänhän paljaalla paneminen on elämää synnyttänyt kuin kuolemaa, noin niin kuin pitkässä juoksussa.
Tuossakin jutussa mies oli jyystänyt HIV-positiivista muijaa vuosikausia eikä tarttunut.
https://www.eeva.fi/jutut/outilta-loytyi-hiv-tartunta?utm_medium=Social&utm_campaign=trendijalily&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawKKq5hleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBiTmUwcktKcXROWkJwM01zAR7xlP58D-tK3ujT5PHKIu88vuh5Yo6sz5OSgkI2g5s8SvKtcK3BEDrNU4y1mQ_aem_Z2-gswYICftZn1n7dJzUnA#Echobox=1746000506-1
no, itse oon nuorena joskus ennen maksuseksityön aloittamista ollut kolme yötä sairaalassa ab-tipassa, kun klamydia aiheutti kohtutulehduksen. 39.5°C kuume ja CRPt yli kolmesataa. hoitava gyne kertoi että tuuri kävi kun ei ollut vielä ehtinyt tulla mätäpesäkkeitä mitkä ois vaatinut leikkaushoitoa. kivut oli lyhyesti ja kauniisti sanottuna järkyttävät.
ni en kyllä voi suositella. ja vaikka ei kohtua oliskaan, niin ei kivestulehduskaan kuulemma mikään kauheen kiva vaiva ole.
Mulla ei tahdo nalli palaa kumin kanssa oikein hyvin, mutta en siitä huolimatta lähtisi panemaan paljaalla, en edes suomalaista vakkaria jos sellainen olisi. Sen verran paitsi oma terveys, mutta myös PT:n terveys kiinnostaa.
JPC, suosittelepa näitä pyhää jysäystä parantavua kumeja?
Tuossakin jutussa mies oli jyystänyt HIV-positiivista muijaa vuosikausia eikä tarttunut.
no, itse oon nuorena joskus ennen maksuseksityön aloittamista ollut kolme yötä sairaalassa ab-tipassa, kun klamydia aiheutti kohtutulehduksen. 39.5°C kuume ja CRPt yli kolmesataa. hoitava gyne kertoi että tuuri kävi kun ei ollut vielä ehtinyt tulla mätäpesäkkeitä mitkä ois vaatinut leikkaushoitoa. kivut oli lyhyesti ja kauniisti sanottuna järkyttävät.