Olen joskus sanonut että ammattimaisuus on sitä, että palveluntarjoaja osaa rakentaa tapaamisessa minulle asiakkaana fiiliksen, että olen tapaamisen ajan tälle tärkein ihminen maailmassa. Minulla on sen hetken ihastumisen tunne, ja vaikka se on oikeasti yksipuolinen, hupakko saa tuntumaan että se on molemmin puolista. Ja kuten velihopea sanoi, sen ansiosta seksikin tuntuu paremmalata.
En voisi kuvitellakaan, että alkaisin syyllistämään hupakkoa roolinsa vetämisestä superhyvin vaan saatan antaa sopivan tipinkin ja jatkan matkaani. Tästä huolimatta käyn harvoin samalla uudestaan. Meille keskivertopunttereille ei tarvitse erikseen korostaa, että kai nyt ymmärsit, että tässä oli vain maksuseksiin kuuluva rooli kyseessä.
En voisi kuvitellakaan, että alkaisin syyllistämään hupakkoa roolinsa vetämisestä superhyvin vaan saatan antaa sopivan tipinkin ja jatkan matkaani. Tästä huolimatta käyn harvoin samalla uudestaan. Meille keskivertopunttereille ei tarvitse erikseen korostaa, että kai nyt ymmärsit, että tässä oli vain maksuseksiin kuuluva rooli kyseessä.