Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Thaikkujen ärsyttävä tapa  (Luettu 752 kertaa)

Poissa Julle95

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Thaikkujen ärsyttävä tapa
« : eilen kello 10:10:45 »
Aika usealla thaikulla, on ärsyttävä tapa vastata yleensä moi viestillä seuraavana päivänä tiedustelusta. Oletan perustuvan siihen, ko. päivän kalenteri oli täynnä eikä tarvitse vastata mitään, ja seuraavana päivänä kun on hiljaista yritetään sitten täyttää kalenterin ja vähän muitakin tyhjäksi jääneitä aukkoja eilisillä kyselijöillä.

Poissa Ivanhoe

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thaikkujen ärsyttävä tapa
« Vastaus #1 : eilen kello 13:22:12 »
Jatketaan aiheesta. Mistä johtuu, että useat thaikkuhierojat panevat kyllä, mutta ei suuseksiä kumpaankaan suuntaan?

Poissa Man73

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 13:37:55 »
Pää on heille pyhä. Thaikun päätä kun ei sais koskea. Siksi varmaan eivät halua myös suuhunsa mitään.

Poissa Ivanhoe

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 14:16:29 »
Olen kyllä saanut koskea ja viimeksi pörrötti mun hiuksia ja partaa sekä antoi sormia suuhun. Tiedän kyllä, että pää on heille pyhä.

Paikalla Lapinkeisari

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 17:03:01 »
Useat thaikut eivät halua tekstiviestejä kun eivät hallitse Suomen kielen kirjoitusta hyvin, sen vuoksi voivat vastata vain lyhyesti ja toivovat että turska soittaa. On tietenkin poikkeuksia, osa tykkää sopia hierontapalvelut viestein.
Moni thaikku on antanut suuseksiä ja monelle myös olen sitä antanut. Lisäksi yksikään ei ole pitänyt pahana että olen koskenut heidän hiuksiin ja pitänyt päästä kiinni.

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : eilen kello 20:10:56 »
Soittaja on voittaja. Kieliopillinen ongelma on varmaan suuri syy vastailla lyhyesti.
Itsellä vain yhden kanssa on käynyt niin ettei kalua otettu suuhun. Sekin johtui vain ja ainoastaan siitä, että olin "tilannut" vain käsityön