Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen ja ihastumisen merkit  (Luettu 30887 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« Vastaus #220 : eilen kello 14:28:07 »
Olen joskus sanonut että ammattimaisuus on sitä, että palveluntarjoaja osaa rakentaa tapaamisessa minulle asiakkaana fiiliksen, että olen tapaamisen ajan tälle tärkein ihminen maailmassa. Minulla on sen hetken ihastumisen tunne, ja vaikka se on oikeasti yksipuolinen, hupakko saa tuntumaan että se on molemmin puolista. Ja kuten velihopea sanoi, sen ansiosta seksikin tuntuu paremmalata.

En voisi kuvitellakaan, että alkaisin syyllistämään hupakkoa roolinsa vetämisestä superhyvin vaan saatan antaa sopivan tipinkin ja jatkan matkaani. Tästä huolimatta käyn harvoin samalla uudestaan. Meille keskivertopunttereille ei tarvitse erikseen korostaa, että kai nyt ymmärsit, että tässä oli vain maksuseksiin kuuluva rooli kyseessä.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #221 : eilen kello 15:26:26 »
... ettei tämä ketju tai edes koko sivusto välttämättä ole se oikea foorumi tälle keskustelulle ...

Mielestäni juuri tälläinen keskustelu sopii todella erinomaisesti "Maksullisesta seksistä aikuisten kesken" keskustelufoorumille. Paremmin kuin monet muut aiheet.

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #222 : eilen kello 17:46:08 »
Niin jokainen kokee omalla tavalla. Ei se väärin ole olla tikkaava panokonekaan.
Ja on sitä itsekin joskus ihan tarkoituksella mennyt pikahoitoon.

Mutta mieleenpainuvat kerrat on ne, joissa on tullut ihastumisen tunne.
Eikä mulle ole pakko luoda illuusioa. Persoona on se mihin ihastuu.

Valehtelisin jos väittäisin, ettei kauniit kasvot, hyvä perse ja tissit vaikuttaisi siihen ihastumiseen positiivisesti😃
Vitulla päähän ja viheltää huulet.