Siveysvyöttäminen koskee onneksi mun kohdalla vain miehiä 😌
En oo ihan varma ollakko helpottunut vai pettynyt 🤣
Uutiset:
Vieras1910

Rakastajien aatelia
Siveysvyöttäminen koskee onneksi mun kohdalla vain miehiä 😌
Mmeoww

Rakastajien aatelia
samuel

Huikea tyyppi
Mutta entä ne asiakkaat, jotka toimivat "ihanneasiakasmaisesti" kaikin puolin, mutta ovat langenneet pt:n pauloihin? Miksi heitä pitää rangaista jostain, joka osittain on pt:n aiheuttamaa?
Miira N

Nauttii muiden arvostusta
Tätä ketjua ja alan kirjallisuutta luettuani törmäsin perin kummalliseen paradoksiin: Myyjä tarjoaa rahasta läheisyyttä, huomiota sun muuta, mutta jos asiakas ihastuu ja menee sen vielä myöntämään, niin ollaan valmiita laittamaan asiakassuhde poikki tai vähintäänkin antamaan perinpohjainen nuhtelu.
Kun tämä sama virsi jatkui viesteillä niin totesin siihen aika suoraan, että mukavaa, että tapaaminen miellytti, mutta kyse on ollut työpersoonasta, kiitos hei. Hänen kanssaan yhteinen tie ei jatkunut, koska en kokenut, että minulla on mitään merkityksellistä annettavaa, enkä halua toteuttaa tapaamisia, jotka olisivat asiakkaille huonoja.
Morjens

Näyttää hyvää esimerkkiä
Tätä ketjua ja alan kirjallisuutta luettuani törmäsin perin kummalliseen paradoksiin: Myyjä tarjoaa rahasta läheisyyttä, huomiota sun muuta, mutta jos asiakas ihastuu ja menee sen vielä myöntämään, niin ollaan valmiita laittamaan asiakassuhde poikki tai vähintäänkin antamaan perinpohjainen nuhtelu.
Ketju oli mielenkiintoinen. Sinänsä asiakkaassa heräävissä tunteissa ei ole mitään pahaa - on tapaamisia, joiden jälkeen minun tekee mieli huutaa tyynyyn, koska minä olen ihastunut ensisilmäyksellä. Kunnioitan kuitenkin asiakkaan oikeutta yksityisyyteen ja ammattimaisuuteen, joten en missään tapauksessa lähesty asiakasta. Haluan sallia inhimmilliset tunteet myös asiakkaalle ja haluan tehdä hyvää työni kautta, joten vältän "rankaisemista", kuten kuvailit.
Kyse on enemmänkin siitä, miten asiakas niitä tunteita ilmentää. Ketjun alussa mainittu fantasiointi yhteisestä elämästä ja kommentit naimisiinmenosta ovat liikaa. Jos asiakas osaa pitää reaaliteetit käsisssään niin pieni ihastuminen on varmasti sallittu. Ongelma on siinä, etten voi olla satavarma, mihin suuntaan ja kuinka paljon mikäkin kehittyy. On oikeasti stalkkereita ja muita valopalloja, joten jonkun verran on tehtävä riskiarviointia, että vaikuttaako asiakas sellaiselta, että hän ymmärtää pelin hengen.
Kerran oli asiakas, joka tapaamisen lopuksi kysyin, olisinko illalla vapaa, johon vastasin, että olen varattuna. Hän jatkoi useamman kerran kyselemista ja lopuksi totesi, että mähän katsoin ja käyttäydyin niin kuin olisin häneen ihastunut, että miksi en olekaan nyt kiinnostunutKun tämä sama virsi jatkui viesteillä niin totesin siihen aika suoraan, että mukavaa, että tapaaminen miellytti, mutta kyse on ollut työpersoonasta, kiitos hei. Hänen kanssaan yhteinen tie ei jatkunut, koska en kokenut, että minulla on mitään merkityksellistä annettavaa, enkä halua toteuttaa tapaamisia, jotka olisivat asiakkaille huonoja.
Meaxx

Rakastajien aatelia
En ajattele, että pt:lla olisi velvollisuus vastata asiakkaan tunteisiin romanttisesti tai jatkaa asiakassuhdetta hinnalla millä hyvänsä. Mutta jos aktiivisesti rakennetaan illuusiota erityisestä yhteydestä, olisi myös rehellistä hyväksyä, että ihastuminen ei ole asiakkaan henkilökohtainen epäonnistuminen tai “pelin hengen” väärinymmärrys. Se on usein melko inhimillinen reaktio tilanteeseen, joka on suunniteltu tuntumaan henkilökohtaiselta ja aidolta.