Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Mistä maksat?

<< < (3/4) > >>

MariaEnkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Joulukuu 14, 2024, 23:06:17 ---No siis se oleellisin, eli eroottisen kokemuksen rakentaminen hiljalleen pala palalta, välillä kierroksia lisäten ja vähentäen, pitäen miestä hieman nälässä koko ajan.

Ja sen lopetuksen pitää onnistua. Seksissä on ihan ok panna pari tuntia tulematta, hitto joitain tyttöjä panisi vaikka kulli puudutettuna ihan vaan nähdäkseen ne reaktiot. Mutta jos olen vain passiivisena ja härnättävänä, niin se ei ole ok että lopuksi hieroja vilkuilee kireänä kelloa ja raivorunkkaa kunnes asiakas pyytää keskeyttämään. Pitää oikeasti olla korkea onnistumisprosentti, ja löytyä kikkoja ja ammattitaitoa että ne epäonnistumisetkaan ei varmasti jää hierojasta kiinni.

Reeniapua toki tarjolla 8)

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai hieronnassakaan voi kellekään takuuvarmaa laukeamista taata 😳

palvelunostaja:
^ No toi saman kappaleen viimeinen lause.

Asiakkaita on erilaisia ja mä olen vain yksi. Yhtään itsensä kanssa sinut oleva asiakas kyllä tietää milloin mitään ei ollut tehtävissä. Jos jollain ei seiso lainkaan niin paha siinä kai on orkkuja taikoa. Loppufiiliksiin vaikuttaa silloinkin vahvasti mitä siinä viimeisten toiminnallisten minuuttien aikana tapahtui.

Mun ongelmat on joko liian aikainen tuleminen tai sitten stondis tökkii reikiä kattoon mutten meinaa millään tulla. Tästä oikeasti hyvät onnistuu yleensä hoitamaan homman vaikka olisin itse jo luovuttanut. Hyviltä ainakin yrittää pelata sillä että on fyysisesti läsnä oleva seksikäs nainen. Huonot runkkaa vaan raivokkaammin, tai näyttää turhautumisen ja ajasta stressaantumisen, joka muuten tarttuu hyvin äkkiä. Väliin mahtuu kaikenlaista, joita kyllä kiittää kohteliaasti, mutta ei synny tarvetta tulla uudestaan.

Taitaka:
Hyviä pointteja yllä. Itse petyn hieronnassa mikäli yhden tunnin kestävässä hieronnassa silitellään selkäpuolta 50min ja kun pyydetään kääntymään, niin vatkataan heti pussit tyhjiksi. Tällä tavalla kävi juuri viime viikolla ja lievästi petyin, vaikka kaikki muut tapaamiseen liittyvät asiat olikin kunnossa. Odotan että hieronta on ennen kaikkea koko kehon kattava hemmottelu.

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: Taitaka - Joulukuu 16, 2024, 12:37:27 ---Hyviä pointteja yllä. Itse petyn hieronnassa mikäli yhden tunnin kestävässä hieronnassa silitellään selkäpuolta 50min ja kun pyydetään kääntymään, niin vatkataan heti pussit tyhjiksi. Tällä tavalla kävi juuri viime viikolla ja lievästi petyin, vaikka kaikki muut tapaamiseen liittyvät asiat olikin kunnossa. Odotan että hieronta on ennen kaikkea koko kehon kattava hemmottelu.

--- Lainaus päättyy ---

Asiakas määrää mistä hierotaan. Etureidet ja keskivartalo edestä, siinä hierojalle puuhaa. Selkähieronnan hoidan hierojalla mikäli tarvetta.

Samisami85:
Minulle ainakin tärkeintä tällaisessa hieronnassa on huoneen tunnelma, valaistus ja se että hieroja on hommassa mukana eikä vain silittele mekaanisesti. Lisäksi haluaisin että tunnin hieronnan aikana härnättäisiin jatkuvasti niin että kiihottuminen ei ole vain viimeisen 10 minuutin juttu. Huipun reunalle saa viedä monesti ennen loppuhuipennusta.

Onko Suomessa missään tarjolla milking table hierontaa? Pari kertaa kokenut tämän ulkomailla ja on kyllä hyvä setti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta