Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Mistä maksat?
Pioneeri:
Tuntuu että hieronnoissa vaihtelee paljon mitä asiakas hakee. Itse haen absoluuttisen kovia eroottisia hetkiä ja rajuja pitkitettyjä orgasmeja kauniiden, yleensä melko nuorien hierojien toimesta. Ja taitoa, mukanaoloa..ja järjellistä hintaa.
Osalle taas etnisyys on tärkeää, Suomalaisuus, peppuleikit joihin itse en ole lämmennyt, dominointi jne.
Uskomaton hinta/laatusuhde on ollut kyllä ulkomaisilla nyt. Jos samaa palvelua saa Suomalaiselta, on hinta yleensä kaksinkertainen. Kokeiltu on.
Ja saa laittaa hyvistä vinkkejä jotka eivät vedota 300 euroa tunnilta.
Mikä teille on se juttu hieronnoissa?
Hania:
Täällä toinen joka hakee eroottisia hetkiä, jossa orgasmi saavutetaan pitkän kaavan mukaisesti. Setti kestää vähintään tunnin ja mielellään 90 min, jossa lopussa jo kerjään tulemista. Toisinaan eturauhasen käsittely pitää sisältyä settiin, jotta orgasmista tulisi vieläkin voimakkaampi. Hierojalla tulee olla taito koskettaa ja olla läsnä.
Perusasiana voisi mainita hierontapaikan, koska se vaikuttaa tunnelmaan. Sen pitää olla siisti. Esim. hierontapöytä olohuoneessa tavaroiden sekamelskassa ei välttämättä luo kovin eroottista tunnelmaa :D. Sopiva valaistus ja taustamusiikki kuuluu myös asiaan. Toinen perusasia on suihkumahdollisuus ennen ja jälkeen hieronnan. Pelkkä pideesuihku ei valitettavasti riitä :D.
Itselle tärkeää on sitten se taitotaso, läsnäolo, kiireetön tunnelma. Öljyä ei pidä säästellä ja hierojan tulee olla täysin alasti ja käyttää omaa vartaloaan hieronnassa.
Etsin näitä hierontoja yleensä Uudenmaan alueelta ja valitettavasti hyvät ja osaavat palveluntarjoajat ovat aika vähissä. Yleensä nämä henkilöt ovat mature iässä, jotka homman osaavat hoitaa ja eivät pyydä 300 euroa tunnilta.
Mielestäni PK-seudulla olisi tilaa ja kysyntää nuoremmille osaajille, joilla hintataso olisi kohtuullinen eli nurua, eroottista tantraa ja ns. b2b hierontaa kiitos. Viivillä on homma hallussa, mutta itselle isot silarit eivät toimi.
Pioneeri:
--- Lainaus käyttäjältä: Hania - Joulukuu 12, 2024, 09:57:04 ---Täällä toinen joka hakee eroottisia hetkiä, jossa orgasmi saavutetaan pitkän kaavan mukaisesti. Setti kestää vähintään tunnin ja mielellään 90 min, jossa lopussa jo kerjään tulemista. Toisinaan eturauhasen käsittely pitää sisältyä settiin, jotta orgasmista tulisi vieläkin voimakkaampi. Hierojalla tulee olla taito koskettaa ja olla läsnä.
Perusasiana voisi mainita hierontapaikan, koska se vaikuttaa tunnelmaan. Sen pitää olla siisti. Esim. hierontapöytä olohuoneessa tavaroiden sekamelskassa ei välttämättä luo kovin eroottista tunnelmaa :D. Sopiva valaistus ja taustamusiikki kuuluu myös asiaan. Toinen perusasia on suihkumahdollisuus ennen ja jälkeen hieronnan. Pelkkä pideesuihku ei valitettavasti riitä :D.
Itselle tärkeää on sitten se taitotaso, läsnäolo, kiireetön tunnelma. Öljyä ei pidä säästellä ja hierojan tulee olla täysin alasti ja käyttää omaa vartaloaan hieronnassa.
Etsin näitä hierontoja yleensä Uudenmaan alueelta ja valitettavasti hyvät ja osaavat palveluntarjoajat ovat aika vähissä. Yleensä nämä henkilöt ovat mature iässä, jotka homman osaavat hoitaa ja eivät pyydä 300 euroa tunnilta.
Mielestäni PK-seudulla olisi tilaa ja kysyntää nuoremmille osaajille, joilla hintataso olisi kohtuullinen eli nurua, eroottista tantraa ja ns. b2b hierontaa kiitos. Viivillä on homma hallussa, mutta itselle isot silarit eivät toimi.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa oli paljon samaa mitä itse etsin . Tuo hierontapöytä pilaa itseltä fiiliksen. Kallion urheiluhirojalla onnistuin tekemään mielikuvituksella itselleni temput, ja ajattelin siellä käydessäni että "alkoi ihan yllättäen hieromaan munaa" tyyliin. Tavallaan se kiihotti. En vaan osaa yhdistää ihan kunnon reipasta hierontaa ja eroottista hierontaa samaan käyntiin.
Viivi pitää kyllä varmaan käydä...
Pataässä:
Minä haen noista palveluista myös ihan rentoutumista ja jopa rauhoittumista, siis sen pitkittyvän eroottisen latauksen lisäksi. Se on välillä mukavaa olla vain objektina ja antaa toisen tehdä kaikki työt, kun yleensä sitä joutuu itse tekemään työt ja nainen on enemmän kohteena. Osaavissa käsissä olen saanut samalla myös helpotusta selkä- ja niskavaivoihin, mitkä ovat aika yleisiä näin istumatyöläiselle.
AnnaVonB:
Olen itse laajentamassa palveluvalikoimaa myös eroottiseen hierontaan ja olisikin kiva kuulla juuri tällä "mistä maksat" -näkökulmalla lisää aiheesta. En ole koulutettu hieroja joten hieronta on enemmän hellän voimakasta hyväilevää kosketusta kuin ehkä varsinaista hierontaa.
Tunnelmavalaistus -check
Rentouttava musiikki -check
Suihku -check
Hoito sängyllä -check
Mahdollisuus seksikkäisiin alusvaatteisiin tai alastomuuteen toiveiden mukaan -check.
Mitä muuta?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta