Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Mistä maksat?
mattssonni:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Joulukuu 15, 2024, 12:32:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Joulukuu 14, 2024, 23:06:17 ---Mutta jos olen vain passiivisena ja härnättävänä, niin se ei ole ok että lopuksi hieroja vilkuilee kireänä kelloa ja raivorunkkaa kunnes asiakas pyytää keskeyttämään. Pitää oikeasti olla korkea onnistumisprosentti, ja löytyä kikkoja ja ammattitaitoa että ne epäonnistumisetkaan ei varmasti jää hierojasta kiinni.
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai hieronnassakaan voi kellekään takuuvarmaa laukeamista taata 😳
--- Lainaus päättyy ---
Ei tietenkään, mutta kun ammattitaitoa on systemaattisesti kokemuksen kautta kehitetty (se muuten ei kehity pelkän kokemuksen kautta itsestään), onnistumisprosentti on kuitenkin korkea kuten palvelunostaja kirjoitti. Osaavalla ammattilaisella työkalupakista löytyy keinoja lähes joka tapaukseen niin, että onnistumisprosentti huitelee yli 95%:n, vaikka 100%:n takuuta ei voikaan antaa.
Toisaalta kyllä asiakaskin osaavan pt:n tunnistaa ja jos pt:n ammattitaito on kohdallaan ja kikkavarastossa löytyy, niin niissä harvoissa tapauksissa kun ei silti mene maaliin, asiakas harvoin on pettynyt palveluntarjoajaan. Kyllä asiakaskin silloin tietää, että nyt ei jäänyt pt:n osaamisesta kiinni.
MariaEnkeli kyllä lukeutuu tähän osaavien joukkoon, jolla onnistusmisprosentti on korkealla :headbang:
AnnaVonB:
Tosi mukavia vastauksia kaikilta, kiitän! Kyllä mä itse ainakin haluaisin tota tuntia lähteä toteuttamaan niin, että se on koko vartalon käsittelyä molemmilta puolilta ja enemmän tai vähemmän jatkuvaa/toistuvaa härnäämistä alusta loppuun. Itselläni painotus enemmän kosketuksessa, b2b, kiusoittelussa eikä niinkään ihan klassisessa hieronnassa. Jotenkin uskon että mun luokse tultaisi sellaista hellän voimakasta kosketusta, tunnelmaa ja kiusoittelua (loppuhuipennusta unohtamatta) varten ja varsinaiset lihasjumit hoidetaan sitten kunnon hierojan pöydällä.
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Joulukuu 16, 2024, 14:38:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Joulukuu 15, 2024, 12:32:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Joulukuu 14, 2024, 23:06:17 ---Mutta jos olen vain passiivisena ja härnättävänä, niin se ei ole ok että lopuksi hieroja vilkuilee kireänä kelloa ja raivorunkkaa kunnes asiakas pyytää keskeyttämään. Pitää oikeasti olla korkea onnistumisprosentti, ja löytyä kikkoja ja ammattitaitoa että ne epäonnistumisetkaan ei varmasti jää hierojasta kiinni.
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai hieronnassakaan voi kellekään takuuvarmaa laukeamista taata 😳
--- Lainaus päättyy ---
Ei tietenkään, mutta kun ammattitaitoa on systemaattisesti kokemuksen kautta kehitetty (se muuten ei kehity pelkän kokemuksen kautta itsestään), onnistumisprosentti on kuitenkin korkea kuten palvelunostaja kirjoitti. Osaavalla ammattilaisella työkalupakista löytyy keinoja lähes joka tapaukseen niin, että onnistumisprosentti huitelee yli 95%:n, vaikka 100%:n takuuta ei voikaan antaa.
Toisaalta kyllä asiakaskin osaavan pt:n tunnistaa ja jos pt:n ammattitaito on kohdallaan ja kikkavarastossa löytyy, niin niissä harvoissa tapauksissa kun ei silti mene maaliin, asiakas harvoin on pettynyt palveluntarjoajaan. Kyllä asiakaskin silloin tietää, että nyt ei jäänyt pt:n osaamisesta kiinni.
MariaEnkeli kyllä lukeutuu tähän osaavien joukkoon, jolla onnistusmisprosentti on korkealla :headbang:
--- Lainaus päättyy ---
Sen minkä taidoissa häviää niin hyvillä jutuilla korvaa! 😁 :kiss: Ja kiitos ❤️
Maximilian:
Alussa on mukava saada kosketusta muualle kuin intiimialueelkle ja joskus pienten jumien availua, sivelyä ym.
Suosin hieronnoissa pitkiä asiakassuhteita. Joskus voi mennä pitkäkin aika jonkun hierojan kanssa, ettei tule käytyä, mutta aina on molemmin puolin muistissa mistä tykätään.
Olen huomannut, että on olemassa karkeasti kolmenlaisia hierojia:
1. Nopeasti laukeamiseen tähtäävä, vähän kiirehtivä hieronta, jossa alkusively lyhyt tai melkein olematon. Tämä tyyli tuntuu olevan yleinen etenkin itänaapurista tulleilla hierojilla.
2. Hieronta jakautuu kahteen osioon, eli 'oikeaan' hierontaan ja intiimialueen käsittelyyn. Tämä on tyypillistä Suomi-tyttöjen kanssa.
3. Hieronnassa käsitellään koko kehoa mutta pientä kiusoittelua tapahtuu intiimialueelle koko ajan ennen varsinaista penishierontaa. Tämä on yleisintä virolaishierojilla ja yksi tsekkikin (käyn useamman kerran vuodessa) toimii näin.
Oma suosikkini on ehdottomasti 3.
vaihtoehto.
2. vaihtoehtokin kelpaa ja on hyvä vaihtoehto, kun tietää miten homma etenee tuttujen kanssa.
1. Vaihtoehto huonoin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta