Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Mistä maksat?
DeiDei:
^ Mama nuudelia, mielellään kanan makuista.
AnnaVonB:
--- Lainaus käyttäjältä: DeiDei - Joulukuu 14, 2024, 21:39:29 ---^ Mama nuudelia, mielellään kanan makuista.
--- Lainaus päättyy ---
Hmm. Mama olis kyllä ihan pätevä nimitys minusta varmaankin, mutta eikös Nuudeli oo ihan eri henkilö... ;)
DeiDei:
^ Juu, ennenhän näitä palveluita tarvitsevia tavattiin kutsua pokiksi, turskiksi tai ihan oikeutetusti vähämielisiksi peräkammarin pojiksi, ;D
Mutta nuudeli on ihan kelpo nimi näin vuonna 2024. ;D
palvelunostaja:
No siis se oleellisin, eli eroottisen kokemuksen rakentaminen hiljalleen pala palalta, välillä kierroksia lisäten ja vähentäen, pitäen miestä hieman nälässä koko ajan.
Ja sen lopetuksen pitää onnistua. Seksissä on ihan ok panna pari tuntia tulematta, hitto joitain tyttöjä panisi vaikka kulli puudutettuna ihan vaan nähdäkseen ne reaktiot. Mutta jos olen vain passiivisena ja härnättävänä, niin se ei ole ok että lopuksi hieroja vilkuilee kireänä kelloa ja raivorunkkaa kunnes asiakas pyytää keskeyttämään. Pitää oikeasti olla korkea onnistumisprosentti, ja löytyä kikkoja ja ammattitaitoa että ne epäonnistumisetkaan ei varmasti jää hierojasta kiinni.
Reeniapua toki tarjolla 8)
Vanhaholvikirkko:
--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 14, 2024, 21:37:26 ---Olen itse laajentamassa palveluvalikoimaa myös eroottiseen hierontaan ja olisikin kiva kuulla juuri tällä "mistä maksat" -näkökulmalla lisää aiheesta. En ole koulutettu hieroja joten hieronta on enemmän hellän voimakasta hyväilevää kosketusta kuin ehkä varsinaista hierontaa.
Tunnelmavalaistus -check
Rentouttava musiikki -check
Suihku -check
Hoito sängyllä -check
Mahdollisuus seksikkäisiin alusvaatteisiin tai alastomuuteen toiveiden mukaan -check.
Mitä muuta?
--- Lainaus päättyy ---
Hanki suosiolla hierontapöytä. Hyvässä hierontasalongissa voi olla molemmat, mutta paremmin hieronta onnistuu pöydällä kuin sängyllä. Tärkein on silti se tapa hieroa ja koskettaa asiakasta. Mitä se sitten käytännössä on, sitä en osaa tässä nyt sinulle valitettavasti avata. Älä ainakaan lankea siihen mitä monet huonot hierojat tekevät. Läträävät hierontaöljyllä kuvitellen että lisäöljy piilottaisi puutteet hieronnassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta