Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus

<< < (2/92) > >>

Sami73:
Moro
Itse kanssa kävin tuolla hämeenpuistossa ja ilmeisesti sillä vanhemmalla tapauksella. Tunnin aika ja tuli myöhässä tupakalta haisten. Yht´kkiä sille tuli johonkin kiire ja teki nopeat käsihommat 80€:lla koko setti, tunnin aika varattu, mutta puolituntia maksimissaan olin sisällä. Ihan ok näköinen ja mieletön kroppa vaikka ikää olikin.

Toinen missä oon käynyt oli s.katu 38. Todella hyvä hieronta, mutta käsihommat siihen perään oli melko kliininen tapahtuma. Silikonit ja melko hyvä perse löyty.

markettimies:
Mä vierailin pitkästä aikaa thaihieronnassa, kyseessä A.katu 29. Ilmoitus tuolla naapurissa. Paikalla ehdottomasti kuuma ja mukava kuvien nainen. Kroppa aivan kymppi. Kertoi olevansa siellä helmikuun loppuun.
Menen ehkä vielä uudestaan. Kaikki palvelut pelasi, mitä puhelimessa sovittiin. Puhuu suomea.
Voin suositella vierailua hänen luonaan nyt helmikuun ajan.

Make2004:
A.kadulla vaan tökkii hieman se et siellä joutuu olemaan lattialla välillä ja verhon takana toinen asiakas jne.

Make2004:
Tropical Wellnes Center ja Kookie on tutustumisen arvoinen mesta. Löytyy monenlaista hierontaa ja itse tykänny body to body-hieronnasta.

hupiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Make2004 - Huhtikuu 06, 2020, 12:00:01 ---Tropical Wellnes Center ja Kookie on tutustumisen arvoinen mesta. Löytyy monenlaista hierontaa ja itse tykänny body to body-hieronnasta.

--- Lainaus päättyy ---
Tarjoaako mitä ekstroja, esim seksiä? Voi laittaa myös yv

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta