Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus

<< < (3/92) > >>

Make2004:

--- Lainaus käyttäjältä: hupiukko - Huhtikuu 07, 2020, 18:55:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Make2004 - Huhtikuu 06, 2020, 12:00:01 ---Tropical Wellnes Center ja Kookie on tutustumisen arvoinen mesta. Löytyy monenlaista hierontaa ja itse tykänny body to body-hieronnasta.

--- Lainaus päättyy ---
Tarjoaako mitä ekstroja, esim seksiä? Voi laittaa myös yv

--- Lainaus päättyy ---
Käys tsekkaas nettisivut tai Youtube-kanava. Sieltä löytyy infoo

hupiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Make2004 - Huhtikuu 08, 2020, 10:39:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hupiukko - Huhtikuu 07, 2020, 18:55:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Make2004 - Huhtikuu 06, 2020, 12:00:01 ---Tropical Wellnes Center ja Kookie on tutustumisen arvoinen mesta. Löytyy monenlaista hierontaa ja itse tykänny body to body-hieronnasta.

--- Lainaus päättyy ---
Tarjoaako mitä ekstroja, esim seksiä? Voi laittaa myös yv

--- Lainaus päättyy ---
Käys tsekkaas nettisivut tai Youtube-kanava. Sieltä löytyy infoo

--- Lainaus päättyy ---

Yrittänyt katsoa, mutta ei selvästi sanota asiasta (mitä happy ending sisältää). Niinkuin yleensä hierontapaikoissa :D

Tämän takia kysäisin sinulta, kun olet siellä käynyt

Viola:

--- Lainaus käyttäjältä: hupiukko - Huhtikuu 08, 2020, 11:11:13 ---  (mitä happy ending sisältää). Niinkuin yleensä hierontapaikoissa :D

--- Lainaus päättyy ---

Eikö happy end ole aina sama riippumatta siitä onko kyseessä Bdsm, hieronta vai seksi.
Siinä pyritään orgasmiin.
Näin ainakin minun palveluissani.

hupiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Huhtikuu 08, 2020, 11:22:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hupiukko - Huhtikuu 08, 2020, 11:11:13 ---  (mitä happy ending sisältää). Niinkuin yleensä hierontapaikoissa :D

--- Lainaus päättyy ---

Eikö happy end ole aina sama riippumatta siitä onko kyseessä Bdsm, hieronta vai seksi.
Siinä pyritään orgasmiin.
Näin ainakin minun palveluissani.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän sillä on eroa, millä siihen orgasmiin päästään sekä hinnassa ja toimintatavoissa. Itseäni ei kiinnosta happy endingissä käteenveto, jonka vuoksi minulle on tärkeää tietää, miten se iloinen loppu tapahtuu.

Sowhat:

Vakkaripaikan/mimmin löytäminen on tärkeä asia. Monesti taikkuja haukutaan kylmiksi, ahneiksi lahnoiksi, eka tapaamisella moni varmaan arasteleekin.
Itse olen löytänyt hyvän vakkarin. Ei mikään teini enää, mutta kroppa hyvässä kuosissa. Ilahtuu aina sinne mennessä, nauraa ja heittää läppää. Tasainen raha sisältää pienen hieronnan, owon ja actionin eikä kelloon vilkuilla koskaan. Joskus jopa ollut vuoden pano kyseisenä vuotena

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta