Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus

(1/92) > >>

big show:
Vanhalla saitilla oli Tampereen thaihieronnoista ketju (hienosti typolla varustettu otsikko vielä muistaakseni, hierontab tms) mutta täällä en bongannut semmosta kokonaisketjua jossa tulisi viimeiset tärpit ja lyhyet raportit / varoitukset. Kokeillaan onnistuisiko tähän lankaan saamaan kokemuksia jonoon.

Vinkkaa paikan osoitteella tai muulla viitteellä jolla voi hakea esim naapurista tai suoraan ovelta, mahdollisesti hinnoista ja lisäpalvelumaksuista ja palvelun mukavuudesta/tympeydestä.

big show:
Aloitan itse. Tampereella ei ole monessakaan (thai) hierontapaikassa käytyä mutta muualla maailmassa vähän useammassa. Kahdesta paikkaa kokemuksia:

Naapurisaitilla löytyvä mainos, osoite S.kadulla. Täällä tulee käytyä usein ... paikan tietääkseni omistaa siellä about aina paikalla oleva n. 30-40v (hankala arvioida noista) aika kivassa kunnossa oleva thailady jolla on siistit silikonit. Paikalla on usein myös joku todella nuori tai vastaavasti todella vanha operoija toisessa huoneessa, mutta kysyn aina onko tämä primaarimuikki paikalla/vapaana, jos ei niin menen pois. Mimmi osaa todellakin hieroa oikeasti ja hyvin, 50 eurolla möykytetään tunti kuin pihvilihaa ja jaloista lähtien käsitellään niin että jälkeenpäin tuntuu kuin kävelisi pumpulipellolla. Hinta 50e/tunti ja sen jälkeen kysytään perinteisti että mitä muuta. 40 eurolla on saanut hyvän käsihoidon jossa mimmi alasti ja kädellä saa vaeltaa, 70€ olisi saanut bodyhierontaa, suihin (kumilla) satasella ja pano (ofc kumilla) 150€, mutta näitä lisäpalveluja en ole nauttinut, olen aina ottanut 90€ kokonaispaketin happykäsiendillä. Bonusta ettei tässä paikassa tarvitse lojua lattialla vaan on ihan oikean korkuiset leveät vuoteet jäykällä thaityypillisellä patjalla. Ei hitot, pitäskähän siellä tänään poiketa ..

Yaya hieronta I.kadulla. Tässä paikassa olen koittanut kaksi kertaa käydä ja kolmatta en mene. Sama mimmi paikalla joka naapurisaitin kuvissakin. Ensimmäinen kerta oli kesällä, mimmi sanoi että liian kuuma ei jaksa hieroa (vaikka ilmalämpöpumppu oli about täysillä ja siellä olisi todennäköisesti palellut) ja toisella kertaa syksymmällä sama eukko totesi että "olet liian iso ei jaksa hieroa" .. ok olen hieman päälle 2 metrinen hieman vanttera, mutten mikään nimimerkkini mukainen megapainija sentään :D Thaikku on kyllä nätti mutta palvelu on niin valikoivaa etten kehu tätä paikkaa kellekään.

Toki näissä paikoissa eukot kiertää mutta ainakin nämä pari mestaa tuntuu olevan staattisella rouvituksella.

Onko kukaan Tre toveri löytänyt paikkaa missä saa hyvän hieronnan ja suuhoidon kohtuuhintaan ja mieluiten owona - Tämä on harvinaista thaiden keskuudessa mutta entä jos jossain ..  ? Oikea hieronta + b2b + owo siihen niin ei vituttaisi ainakaan viikkoon :D

Kumi on semmonen että se letkauttaa mun herkän lerssin, en ole montaa rakkauden ammattilaista vielä tavannut joka saisi pystyssä pysymään hupun puristuksessa. Ainostaan niiden kanssa onnistuu joista nk "oikeasti välittää" ts real gfe tapaukset. Eipä tule siksi hupakoissa juurikaan itse seksiä harrastettua, vain näitä masaaaz palvelua onnellisilla lopuilla, ellei satu sitten tosiaankin timantti kohdalle jonka säteilyllä töpöttäisi vaikka muoviämpäri päällä. Lily oli tästä täydellinen esimerkki.

Enkä rajoita nyt Thaikkuihin tätä ketjua vaan ihan kaikkien kansallisuuksien tarjonta. Tsekittärissäkin on joskus harvoin tosi hyviä oikeita hierojia joilta saa sitten myös nämä muut bonus palvelut, esim vanhan saitin ilmoituksissa oli Issabella joka oli tässä aivan ***** mutta en ole löytänyt hänen ilmoituksiaan enää mistään :/

Turskapappa:
^Hommaa sildenafilia niin seisoo kumillakin.

big show:

--- Lainaus käyttäjältä: Turskapappa - Tammikuu 18, 2020, 19:25:56 ---^Hommaa sildenafilia niin seisoo kumillakin.

--- Lainaus päättyy ---
Kaunis ajatus mujtta sekä silde että varde laukaisee mussa verenpainelääkkeiden takia instant migreenin ja tuntuu että pää on lattiaan rikottu lasituoppi. C-nappi toimii jotenkin mutta se on kertakäyttöiseksi huono. Kyl tää "vika" on enempi pään sisällä silti kuin fyysinen.

Lipittäjä:
Näissä käynti aina hieman arpapeliä, jos ei vaki naikkosta tiedossa. Mutta tuo välillä kivaa vaihtelua.
S.kadulla ei ole tullut käytyä, YaYa I:kadulla => samoja huonoja kokemuksia.

Tammmelassa puistotiellä OK palvelut (Huom. ei suihkua).

Hämeenpuistossa pari naikkosta, hieman vanhempi sekä hyvännäköinen ja kroppainen nuori naikkonen. Kävin kerran ko. paikassa. Hoidossa vanhemman naikkosen kanssa, ihan ok hieronta ja pano. Olin vetelemässä housuja jalkaan, kun huoneiston perukoilta ilmestyi tämä nuorempi..Silmät seisahtu samantien..

Rahaa oli vielä taskun pohjalla, joten otin lennosta häneltä hoidot..Huh Huh..tämän reissun jälkeen oli tyhjä olo !

Paljon käynyt Stokkan takana K:kadulla. Naikkonen vaihtuu melko usein, mutta hyvää toimintaa on ollut. Löytyy suihku + pyyhe + pesuaineet. Huom ! Suihkua ei löydy joka paikasta, jos haluaa käydä vehkeitä kunnolla hurluuttelemassa.

Kun on niin arpapeliä, otan puolen tunnin ajan. Jos naikkonen panemisen arvoinen, niin sitten tehdään temput. Tai jos ei muuten vaan natsaa, poistuu paikalta.
Jos ei saa hyvää hierontaa ko. ajalta, saa ainaskin jonkun näköistä hipsutteluhoitoa ja rentoutusta. Käy sitten muulla naikkosella heittämässä varvit. Näin olen pari kertaa toiminut.

Hinnoissa aina tinkimisen varaa. Jos on maksanut hieronnassta, niin kyllä pano+suihinotto pitää jarjestyä tasarahalla (100e). Itsellä toiminut...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta