Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
Kunnollinen Tullimies:
--- Lainaus käyttäjältä: sasu - Tammikuu 24, 2026, 10:03:25 ---Tara kantasuomalainen. Upea nainen, ylväät rinnat ja treenattu kroppa. Kävin 1h hieronnassa, jossa lopetuksena viivyttelevä käsihoito, minkä yhteydessä sai rintoja ja muuta kroppaa ihailla lähituntumalta. Hinta kohtuullinen, kun hieronta oli jopa voimakasta ja lihasjumeja aukaisevaa.
--- Lainaus päättyy ---
Kohtuullinen hinta? Tunnilta 160 euroa jos turskalle riittää topless hieronta ja ei tarvetta kosketella. B2B-hieronta tunnilta 220 euroa. Täysi palvelu tunnilta 300 euroa. Nuo hinnat on markkina asteikon yläpäästä joten helposti antaa väärän kuvan jos kohtuullisesta puhuu.
eskopu:
Onkos Mariamilla mikä palveluita tarjolla?
Phantom:
Olisiko kenelläkään ehdottaa Tampereen thaikuista vielä Jookia etevämpää hierojaa? Onko tullut kenelläkään vastaan? Jooki on jo aika hyvä tässä kategoriassa mutta ehkä viimeinen silaus varsinaisissa hieronta taidoissa vielä uupuu. Vai odotanko liikoja.
Bradley:
Olisko heittää suositusta tyydyttävästä hoidosta Tampereen keskusta johon voi vaan kävellä sisään tyyliin hot girls ja belladonna? Onko muita vastaavaa hieromoa? Mikä ihme tää vatkaamo on?
Phantom:
--- Lainaus käyttäjältä: Bradley - Maaliskuu 15, 2026, 17:41:11 ---Olisko heittää suositusta tyydyttävästä hoidosta Tampereen keskusta johon voi vaan kävellä sisään tyyliin hot girls ja belladonna? Onko muita vastaavaa hieromoa? Mikä ihme tää vatkaamo on?
--- Lainaus päättyy ---
Samalla kadulla kuin Big tits mutta hieman Big titsiltä rautatieasemalle päin. Samalla puolella katuakin. Todella näkymätön paikka mutta kun tarkkaan katsoo yhtä ovea niin siinä on aukioloajat ja puhelinnumero. Itse en ole vakioasiakas mutta muutaman kerran käynyt vuosien saatossa. Itse olen ainakin soittanut ovessa olevaan numeroon ja kysellyt koska pääsisi. En tiedä voiko vain astella sisäänkin. Vaihtuvat hierojat ja budjetti ystävällinen palvelu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta