Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Viola:
--- Lainaus käyttäjältä: Kultainen Venla - Tammikuu 24, 2020, 13:51:09 ---
Tuskin kukaan voi olla sitä mieltä että esim. Venla olisi kovin turskia nuoleskeleva ollut niin opistolla kuin täälläkään.
--- Lainaus päättyy ---
Venla kulkee omia reiluja polkujaan ja siihen tuskin nuoleskelu mahdu mukaan.
Mistä tulikin mieleen.. OT..
Ketä pitäisi nuoleskella ja mistä jotta joku tulisi avaamaan mun työhuoneen vessan käsienpesulavuaarin.
En tiedä onko siellä tukko jossain vai liittyykö ongelma kellarikerrosviemäriputkiin ja tähän vuodenaikaan.
Joka tapauksessa, aika hitaasti ne vedet menee alaspäin.
Kesava:
Ainahan voi perustaa oman foorumin. Sellaisen tasokkaan.
Vieras0032:
--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Tammikuu 24, 2020, 15:49:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kultainen Venla - Tammikuu 24, 2020, 13:51:09 ---
Tuskin kukaan voi olla sitä mieltä että esim. Venla olisi kovin turskia nuoleskeleva ollut niin opistolla kuin täälläkään.
--- Lainaus päättyy ---
Venla kulkee omia reiluja polkujaan ja siihen tuskin nuoleskelu mahdu mukaan.
Mistä tulikin mieleen.. OT..
Ketä pitäisi nuoleskella ja mistä jotta joku tulisi avaamaan mun työhuoneen vessan käsienpesulavuaarin.
En tiedä onko siellä tukko jossain vai liittyykö ongelma kellarikerrosviemäriputkiin ja tähän vuodenaikaan.
Joka tapauksessa, aika hitaasti ne vedet menee alaspäin.
--- Lainaus päättyy ---
Seepeli:
Mun mielestä paras tapa muuttaa foorumia siihen suuntaan mihin haluaa on pyrkiä itse näyttämään esimerkkiä.
Siis sen sijasta että toivoo joidenkin muiden muuttumista. Helpompi on omaan toimintaan vaikuttaa kuin toisten. 😊
Vieras0041:
--- Lainaus käyttäjältä: kocour - Tammikuu 24, 2020, 19:41:12 ---No tämä nyt on vähän tällainen foorumi. Sanotaan nyt vaikka turskis kakkonen. Eihän tämä ole oikein liitoon lähtenyt. Ikävä tulee sexwörkkiä ja sen modea Osmoa. Siinä oli sentään mies paikallaan, vaikka tykkäsikin Veikko Huovisesta. Sexwörkin parasta antia oli kaikki ne monet rapsat kollien köyrimisestä ulkomailla. Ympäri maailmaa. Saatana. Äijät paino menemään. Ne olivat kulttuurihistoriallisestikin merkittäviä postauksia ja köyrimisä. Eihän sellaista tarinaa ole missään. Paljon lahjakkaita kirjoittajia. Miehiä joilleka sattui ja tapahtui. LOS veti sellaista varvia Thaimaassa, että tiesin että minun ei tarvitse koskaan nähdä vaivaa istumisessa lentokoneessa Aasiaan asti. Tiedän siitä jo kaiken. EasternFucker pani törötisuisia blondeja vielä sielläkin siperialaisissa kylissä, missä Ville Haapasalokin joutui istumaan vain hampaattomien mummojen kanssa iltanuotiolla kuuntelemsaa itkuvirsien veisausta. EAS oli Pietarin Henry Miller. Oli nussinut varmaan jokaista pietarilaista huoraa. Poika Tampere nussi ja ryyppäsi säännöllisesti tilinsä Berliinissä. Granadon Praha thread lisäsi suomalaisten miesten Tsekin matkailua niin paljon, että hänelle olisi Tsekin matkailuministerin pitänyt myöntää joku kultainen ansiomerkki. Lukiessa Hieronymoksen Teneriffan rapsaa minun piti korkata baarikaappini viimeinen talisker ja avata Serlan nenäliinapaketti. Ja niitä suuria juttuja oli niin paljon. Ja hienoja kolleja, joilla pysyi kynä kädessä. Aivan lukematon määrä... :D.
Täällä seksisaitin kahleissa ei paljon sitra soi. Kaikki hyvät kirjoittajat ja hienot jutut loistavat poissa olollaan. Seksisaitin Praha ketjussakin hengenlahjojaan viljelevät Kesava ja Shemeika. Kummankaan postauksissa ei tietenkään ole päätä eikä häntää. Praha keskustelukin käydään nykyään pelkästään privaviesteillä. Valitettavasti. Kocour ja DeeDee vähän yrittävät, mutta poissa olollaan loistavat Pioneeri, jablko, speocf76, kuparipilli, Limitless...Aivan mainioita kirjoittajia kaikki. Ovatko kollit lakanneet matkustamasta Prahaan? Tuskinpa. Eivät vaan ilkeä kirjoitella tänne turskiksen varjofoorumille.
Mitä tälle vallitsevalle alakuloiselle tilanteelle voisi tehdä? Ei ehkä mitään. Mutta eikö kannattaisi kuitenkin yrittää. Edes. Sharkin pitäisi vähän miehistyä, ja aivan ensimmäiseksi heittää vittuun tältä foorumilta sellaiset tyhjänpäiväiset paskan jauhajat ja vittuilijat, jotka eivät tälle eivätkä millekään foorumille tai kenellekään ihmiselle elämään tuo mitään lisäarvoa. Kannattaisi aloittaa vaikka näistä jokaiselta muulta foorumilta moneen kertaan bannatuista Kesavasta (Eggmond, NakkeNakuttaja...), irritaatiosta, Nimarasta...Ehkä tällainen liike innostaisi myös vähän älykkäämpää ja lahjakkaampaa kirjoittajaporukkaa liittymään mukaan. Jos Sharkki tekee miehen työn, niin lupaan houkutella Praha ketjuun ne vanhat kirjoittajat takaisin ja katsoa että se ketju pelittää.
Toivossa on hyvä elää. En nyt muista että sanoiko sen lude vai täi. Eiku se olikin lapamato. Mutta kuitenkin :D.
P.S. Tämäkin postaus varmasti kohta katoaa. Kuten täällä kaikki postaukset joissa yhtään kritisoi tai yrittää edes vähän parantaa tätä foorumia. Olen sen saanut huomata. Kannattaa ottaa aina kuvakaappaukset omista postauksistaan :).
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin kirjoitettu......mutta ikävä kyllä varmaan aivan turhaan. :-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta