Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Vieras0043:
Mä pidän tästä foorumista. Moderaattorit tekevät tehtävänsä asiallisesti ja ei mulla ole heistä mitään pahaa sanottavana.
Enemmän tietysti toivon varsinaiseen aiheeseen(maksulliseen seksiin) liittyvää kirjoittelua joten näppikset sauhuamaan.
Turha haikailla muilta foorumeilta "tutuksi tulleita" kirjoittajia sillä ovathan he voineet lopetella nämä riennot ja keskittyvät vaikkapa parisuhteisiinsa :)
Kuten Seepeli edellä mainitsi on parasta itse näyttää esimerkkiä minne haluaa foorumin kulkevan.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Seepeli - Tammikuu 24, 2020, 20:03:01 ---
Mun mielestä paras tapa muuttaa foorumia siihen suuntaan mihin haluaa on pyrkiä itse näyttämään esimerkkiä.
Siis sen sijasta että toivoo joidenkin muiden muuttumista. Helpompi on omaan toimintaan vaikuttaa kuin toisten. 😊
--- Lainaus päättyy ---
Järkevästi todettu.
MariaEnkeli:
Siinä oon Sinin kanssa samaa mieltä,että perseennuolijoita mahtui sekä SO:lle että tänne. SO:lla taisin asiasta mainitakin, koska on punainen vaate myös mulle. Hauskinta on kun siihen lähtee turskat kilpaa ikäänkuin "voittamaan" sitä suosikki hupakkoa korulauseilla. Vittu rahallahan sen saa! Sehän tässä on idea, ei tarvi yrittää taistella huomiosta. Avaa lompakon vaan! Ja oli sitä ilmassa myös hupakoiden puolesta. Tosin varmaan vaan mainostusmielessä.
Täällä kyllä mun mielestä vähemmän. Kunhan tulin tappelemaan kun löysin tän ketjun! 😂
Vieras0041:
Iloiseksi teki kocourin paluu kirjoittajaksi foorumille. :)
Vieras0032:
--- Lainaus käyttäjältä: kocour - Tammikuu 24, 2020, 19:41:12 ---Mitä tälle vallitsevalle alakuloiselle tilanteelle voisi tehdä? Ei ehkä mitään. Mutta eikö kannattaisi kuitenkin yrittää. Edes. Sharkin pitäisi vähän miehistyä, ja aivan ensimmäiseksi heittää vittuun tältä foorumilta sellaiset tyhjänpäiväiset paskan jauhajat ja vittuilijat, jotka eivät tälle eivätkä millekään foorumille tai kenellekään ihmiselle elämään tuo mitään lisäarvoa. Kannattaisi aloittaa vaikka näistä jokaiselta muulta foorumilta moneen kertaan bannatuista Kesavasta (Eggmond, NakkeNakuttaja...), irritaatiosta, Nimarasta...Ehkä tällainen liike innostaisi myös vähän älykkäämpää ja lahjakkaampaa kirjoittajaporukkaa liittymään mukaan.
--- Lainaus päättyy ---
Omalta kohdaltani muistutan Hra punavihreää kansakoulunopettajaa, että hänet bannattiin myös keltaiselta niinkuin allekirjoittanutkin ;D Mitä tulee tämän foorumin alakuloisuuteen, niin siitä tuntuvat kärsivän vain huumorintajuttomat ammattivalittajat.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta