Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

(1/158) > >>

Vieras0242:
Ehkä olen tässä yksin, mutta tuntuu että keskustelun taso useammassakin ketjussa vajoaa päivä päivältä yhä huonommaksi ja keskittyy lähinnä henkilökohtaisuuksiin. Perustin uuden ketjun, jossa voi päästellä pahimmat höyryt pihalle, jotta muissa keskusteluketjuissa maltettaisiin pysyä edes jollain lailla aiheessa. Saitin moderointi voi sitten putsata pahimmat ylilyönnit pois.

Syteen tai saveen.

Keskustelun tason palautusta toivoen,
Mister G

Vieras0038:
Aiheeseen liittyen itse mietiskelen onko tämä saitti suomalaisten huorien ammattiyhdistysliikkeen keskustelupalsta vai täysin vapaa keskustelupalsta maksettuun seksiin liittyen. Olen tullut tulokseen, että ammattiyhdistyskeskustelupalsta.

Jotta keskustelu olisi mahdollisimman rikasta pitäisi hyväksyä että
1) tämä maailma pyörii rahan voimalla koska markkinatalous
2) nollatoleranssi rasismille

Vieras0028:
Olen kanssasi samaa mieltä, Mister G! Tästä on hyvää matkaa tulossa Turskafoorumi vol 2, enkä usko, että tätä menoa tämä foorumi kauaa pysyy pystyssä.

Azazello:
Hintakeskustelut ja kommentit jonkun liian korkeista hinnoista tietty vituttaa palveluntarjoajia. Hintarutinat vain kuuluu tällaiselle forkalle. Asialliset sellaiset. Pieni kuittailukin on ihan ookoo, kunhan sitä ei ole joka ketjussa ja levitetä sitä joka paikkaan, niinku jotkut taisteluparit näyttää tekevän.

Edellisissä kommenteissa näkyy hyvin kahden eri pään kommentteja, jotka kumoaa toisensa => ihan hyvällä trackilla ollaan.

Jos tästä tehdään tosi tiukasti moderoitu forkka, se vähentää keskusteluja. Toisaalta jos ei moderoida ollenkaan, niin se ainakin ehkäisee keskusteluja. Moderoinnin pitää  olla linjassaan adaptiivinen ja seurata yleistä fiilistä jotta se pysyy jossain keskivaiheilla siinä tiukkuudessa.

Vieras0242:
No ajatuksena ei ollut rajoittaa keskustelunaiheita suuntaan eikä toiseen. Keskustelu tai väittely melkein aiheesta kuin aiheesta on ihan ok, kunhan sitä tehdään asiallisin argumentein. Ja asioista voi olla ihan perustellusti eri mieltä. Useammillakin aloilla on varmaan tyypillistä että palveluntarjoajan mielestä ajasta ei makseta tarpeeksi ja asiakas taas on sitä mieltä, että palvelu on liian kallista. Itse kaipaan vain, vähän niin kuin Pres Niinistö viime uudenvuodenpuheessaan, kannustamista rakentavaan keskusteluun. Palstalla on useampia kirjoittajia, joiden tekstiä on mukava lukea vaikken asiasta välttämättä olisikaan samaa mieltä. Mutta useamman kerran keskustelu on vajonnut henkilökohtaisuuksien heittelyyn, joka ei ainakaan tämän saitin tasoa nosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta