Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Kesava:
Eikös se jotenkin niin mennyt, että jos ei ole tyytväinen palveluntajoajaan - tässä tapauksessa siis foorumiin- niin sitten pitää pitää vaihtaa palveluntarjoajaa. Loppuun vielä tietysti ne tutut lällätykset että halvalla ei saa hyvää ja köyhillehän kaikki on kallista!
Vieras0028:
Olen pannut merkille, että täällä pitää "rimmata" turskia, jotta pääsee suosioon, eikä tule kiusatuksi/syrjityksi. Mitä olen aiheesta muutaman kollegan kanssa jutellut, niin näin on ollut jo vuosikausia Sihteeriopistonkin aikana, ja sama toiminta jatkuu myös täällä. Oletteko huomanneet, kuinka täältä on lähtenyt tyttöjä kävelemään? Hmm, mistähän se voisi johtua? Ei hätää, kohta olette onnistuneet savustamaan minutkin ulos, sillä alan olla aika väsynyt tähän menoon.
Savustaminen ja sorsiminenhan johtuvat täysin siitä, että minä en tarjoa tätä kyseistä rimming-palvelua edes rahasta, vaan ilmaisen eriävän mielipiteeni, jos jossain näen vääryyttä (eli kukkahattutäteilen ja "nillitän joka jutusta"), enkä suostu taipumaan ahtaaseen muottiin, joka täällä naiselle, ja varsinkin huoralle, on asetettu. Pitäisi olla kaikesta samaa mieltä, eikä ajatella itse, tai ainakaan ei pidä tuoda ajatuksiaan täällä julki, mikäli ne yhtään poikkeavat turskien ajatuksista. Se on turvallinen keskitie, jota kulkea. Silloin ei putoa kärryiltä, tai leimaannu äkäiseksi kukkahattutädiksi - tämä on tuttua ihan oikeastakin elämästä näin naisen näkökulmasta.
Toki vielä parempi olisi ruskistaa kieltään aina, kun se vain on mahdollista ja samalla pyllistää kollegoille - näin saa turskat kusemaan hunajaa. Tai oikeastaan ensin jos vähän hymyilee kollegoille, ennen kuin kääntyy turskien puoleen lipsuttelemaan, niin saa pidettyä kollegatkin tyytyväisinä, eikä sillat pala takana.
Ymmärrän kyllä hyvin näitä palveluntarjoajia, jotka kulkevat tätä turvallista keskitietä ja heitäkin, jotka "rimmailevat" ihan ilmaiseksi, koska saahan niillä keinoin paljon huomiota ja keikkaa. En silti tuomitse heitä, vaan arvostan ja kunnioitan heitä vertaisina ja kollegoina.
Minä en kuitenkaan ole sellainen, en ole koskaan ollut, se ei ole luontaista minulle, enkä halua itseäni sellaiseen pakottaa, koska silloin toimisin arvojeni vastaisesti, enkä loppujen lopuksi jaksaisi tätä työtä kovinkaan pitkään. Inhoan valehtelua, ja itselle valehteleminen on ehkä pahinta ikinä. Kuten päivätöissäkin ja elämässä yleensä, tässäkin on itselleni tärkeää toimia arvojeni mukaisesti ja rehellisesti. Mikäli se tarkoittaa sitä, että karkoitan turskat luotani, niin sitten se on niin. Olen mieluummin vaikka sitten työtön huora, kuin rahoissa kierivä, mutta kaiken paskan nielevä, heiteltävä esine.
Harmillisesti älämölö on niin äänekästä ja tiheää, että se peittää alleen kaiken muun, mutta onneksi täällä kuitenkin on myös hyvin käyttäytyviä ja huoraa kunnioittavia turskia - kiitos, kun olette. Ja kiitos teille tuesta, ketkä olette sitä piiloteitse osoittaneet. ♥
Vieras0041:
Suurin osa tapaamistani (varsinkin kotimaisista hupakoista) ei halua olla tän foorumin kanssa tekemisissä lainkaan. Ulkkarit eivät edes tiedä koko paikkaa, eivätkä ole kiinnostuneista myöskään tänne tulemaan, koska paikka ei ole markkinamielessä millään tavalla heille suosiollinen.
Venla:
--- Lainaus käyttäjältä: Sin1 - Tammikuu 24, 2020, 12:49:58 ---Olen pannut merkille, että täällä pitää "rimmata" turskia, jotta pääsee suosioon, eikä tule kiusatuksi/syrjityksi. Mitä olen aiheesta muutaman kollegan kanssa jutellut, niin näin on ollut jo vuosikausia Sihteeriopistonkin aikana, ja sama toiminta jatkuu myös täällä. Oletteko huomanneet, kuinka täältä on lähtenyt tyttöjä kävelemään? Hmm, mistähän se voisi johtua? Ei hätää, kohta olette onnistuneet savustamaan minutkin ulos, sillä alan olla aika väsynyt tähän menoon.
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon opistoon mun täytyy kyllä kommentoida että asiasta löytyy erilaisia mielipiteitä aika laidasta laitaan. On oltu myös sitä mieltä, että siellä suorastaan suosittiin tyttöjä.
Se miten kukin kokee forkkakirjoittelut on kovin henkilökohtainen asia. Tuskin kukaan voi olla sitä mieltä että esim. Venla olisi kovin turskia nuoleskeleva ollut niin opistolla kuin täälläkään. Ja joo, eihän siitä kaikki oo aina tykänneet. Veikkaisin et eiköhän Venlasta oo aika paljon ns. enemmän paskaa puhuttu netissä kuin monista muista alan tytöistä. Mutta se ei ole koskaan ollut mua kovin kiinnostava seikka. Koska nettikirjoittelut on aina vaan nettikirjoittelua, ei sellainen ainakaan mua jaksa niin hetkauttaa. Ei todellisuus koskaan ole netissä. Mutta, kuten todettua, tämä tietysti on kovin henkilökohtainen asia miten kaiken kokee.
Isoin kiistakapula opistolla taisi olla se että tytöt saivat poistattaa rapsojaan, ja se toteutuu myös täällä. Joidenkin mielestä se taitaa olla sitä tyttöjen suosimista. Tuo ei ole mikään itsestään selvyys että tuollainen mahdollisuus tytöillä on, joten siinä mielessä tyttönä en nyt niin negatiivisesti tähän foorumiin suhtautuisi. ;)
Joo, ymmärrän ettet Sini sinä nyt tarkoittanut rapsoja, mutta tuo rapsa asia on kuitenkin ihan hyvä huomioida.
Yleisetsi, mä en ehkä nyt ihan tajua miten täällä yleisesti puhuttaisiin tytöistä ikävään sävyyn..mutta, en mä tietenkään ole kaikkea lukenut.
Itse kirjoituksissa joskus koitan avata tätä alaa tyttöjen näkökulmasta, joskus jakaa tietoa ja joskus vaan pitää hauskaa. Kaikkeen tuohon tää foorumi toimii mun mielestä oikein hyvin. Mutta mun mielipide tietysti muodostuu vain niistä ketjuista joita oon lukenut, eikä mua kaikki ketjut täällä laisinkaan kiinnosta ja niitä en tietenkään edes lue. Mutta mitä mä olen lukenut niin jopa kovin kivastihan tytöistä enemmistö täällä tuntuu kirjoittelevan. Ainakin mitä mä olen lukenut ja kokenut.
Vieras0032:
--- Lainaus käyttäjältä: Kultainen Venla - Tammikuu 24, 2020, 13:51:09 ---Se miten kukin kokee forkkakirjoittelut on kovin henkilökohtainen asia. Tuskin kukaan voi olla sitä mieltä että esim. Venla olisi kovin turskia nuoleskeleva ollut niin opistolla kuin täälläkään.
Yleisetsi, mä en ehkä nyt ihan tajua miten täällä yleisesti puhuttaisiin tytöistä ikävään sävyyn..mutta, en mä tietenkään ole kaikkea lukenut. Mutta mitä mä olen lukenut niin jopa kovin kivastihan tytöistä enemmistö täällä tuntuu kirjoittelevan. Ainakin mitä mä olen lukenut ja kokenut.
--- Lainaus päättyy ---
Noin minäkin koen tuon asian, mitäpä siihen lisäämään. Hyvä henki täällä on ja sen ylläpito hyödyttää niin ostajaa kuin myyjääkin, siis muikkukukon ostajaa ja myyjää. En nyt äkkiseltään keksi, mitä hyötyä minulle olisi negatiivisuudesta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta