Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (6/158) > >>

Kesava:

--- Lainaus käyttäjältä: Kultainen Venla - Tammikuu 22, 2020, 00:35:13 ---Mutta mites kortsut, kun nyt on niin hirvee buumi käynnissä et me kaikki kuollaan muoviin. Pitäisikö kehittää joku bambu/metallikortsu?

--- Lainaus päättyy ---
Markkinarako olisi ainakin sellaiselle kortsulle, joka hajoaa itekseen luonnossa...vaikka johonkin kosteaan paikkaan laitettaessa.  ;D

Vieras0028:
Äh, minä en tarkoita rapsoja, en ole kommentoinut niitä mitenkään muuten kuin korjannut taas yhden väärinymmärryksen, jonka mukaan toivoisin niiden kieltämistä. En kyllä ymmärrä, miksi minun sanomisista tartutaan aina vain yhteen seikkaan, eikä nähdä koko kuvaa, ja sekin seikka ymmärretään väärin. Tarkoitan yleistä keskustelun tasoa ylipäätään tällä foorumilla. Se on yhtä alhaista kuin Turskiksella, kun mennään henkilökohtaisuuksiin jne.

Hauskasti on havaittavissa piilovittuilua mm. tänne pohjoiseenkin, voi harmi. *tirskis* Mutta oikeasti se ei ole hauskaa, vaan lapsellista itkupotkuraivarointia aikuisilta ihmisiltä. Noo, mutta lisää juoruttavaa (ja mutkan kautta mustamaalattavaa) saanee kivasti esim. minun profiilista, olkaa hyvät, juorujormapetterit! Hihii!

Vieras0140:
Entäs ilmastonmuutos??  ;D

Puolin ja toisin olisi hyvä arvostaa toisiamme enemmän. Yhteiskunta kun jo ihan tarpeeksi stigmatisoi meitä, niin arvostetaan edes me toisiamme. En toki itsekään ole täydellinen tällä saralla. Paljon tekee jo se, että rakastaa itse itseään, niin on vähemmän sitä häpeää, mitä projisoida toiseen.

Ja koirankakat onkin perseestä, mutta mites sitten kissat, jotka tappavat pikkulintuja ja paskovat naapurin hiekkalaatikkoon..? Sisällä ne pitäisi pitää.

Seepeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Tammikuu 23, 2020, 06:57:30 ---...
Paljon tekee jo se, että rakastaa itse itseään, niin on vähemmän sitä häpeää, mitä projisoida toiseen.
...

--- Lainaus päättyy ---

Tosi hyvin sanottu. Pitää tykätä omista hyvistä ja huonoista puolista. Siitä se lähtee.

Ps. Kissat on kivoja😊

Vieras1703:
Kaikilla foorumeilla on omat ameebansa. Parhaiten niistä pääsee eroon jättämällä ne huomiotta eli omaan arvoonsa. Tämä vaatii hieman paksunahkaisuutta, mutta julkinen valittaminen vain kertoo ameeboille, että hommaa kannattaa jatkaa. Koko foorumin mollaaminen ei missään nimessä paranna ilmapiiriä. Parempi on tehdä ilmoitus ikävästa postauksesta/postaajasta valvojille, siihen on täällä hyvät työkalut. Moderointi on aktiivinen ja näkyvä, ei mene pitkiä aikoja ilman että joku valvojista olisi kirjautuneena. Sanomattakin on selvää, että "bad post nappulaa" ei kannata ameeban jokaisesta postauksesta painaaa, se voi nimittäin menettää tehonsa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta