Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Kapu:
--- Lainaus käyttäjältä: Kultainen Venla - Tammikuu 22, 2020, 00:35:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pikkupaavi - Tammikuu 22, 2020, 00:21:38 ---^Tupakan tumpit luonnossa
--- Lainaus päättyy ---
Tupakan tumpit luonnossa...onks ne isokin ongelma? Eiks polttaminen oo koko ajan vähenemässä, nuorethan ei enää röökää laisinkaan (eikä juo, piloilla koko nuoriso) ja sähköröökit taitaa olla aika trendi. Ja sit, eihän noi mitään muovia/kumia oo? Kai ne maatuu aikanaan.
--- Lainaus päättyy ---
Tupakan filtterit tehdään selluloosa-asetaatista. Asetaatti, siis muovi, joka ei maadu. Itseäkin vituttaa, kun porukka heittää natsat luontoon ja ne joskus päätyvät lintujen ja muiden elävien vatsaan.
Vieras0029:
--- Lainaus käyttäjältä: Kultainen Venla - Tammikuu 22, 2020, 00:35:13 ---
--- Lainaus päättyy ---
Mutta mites kortsut, kun nyt on niin hirvee buumi käynnissä et me kaikki kuollaan muoviin. Pitäisikö kehittää joku bambu/metallikortsu? Sellainen joka sit vaan pestäisiin käytön välissä ja sit vaan seuraavalle? Oisko vähän ekologinen. Ja, voisko tosta sit pyytää extraa, kun kuitenkin vihreet arvot ja jne.?
[/quote]
Palataan takaisin luonnonsuolikortsuihin. Sian- ja naudansuolille uutta käyttöä makkarankuoren lisäksi. No vegaaneillehan ne ei tietty käy, mutta mikäs niille nyt kävis ::)
Kaikkea on käytetty, silkkiä, pellavaa ja ties mitä. Ja suurmies, kemisti Charles Goodyear antoi maailmalle vulkanoidusta kumista tehdyn, kierrätettävän kondomin. Tässä joka huoran ja pukin yleistietoon kuuluva artikkeli kortsun historiasta: https://tieku.fi/ihminen/seksi/kondomi-ennen-ja-nyt-tutustu-kondomin-historiaan
Paljaalla silti paras, paitsi huorissa :P
Vieras0028:
HUOH, ja täällä taas ymmärretään minua (tahallaan?) väärin. Tai ehkä minun on vain sitten myönnettävä itselleni, ja tässä kaiken kansan edessä, että en vain osaa ilmaista itseäni tarpeeksi ymmärrettävästi. Sori siitä.
Pointtini ei ole se, että kielletään kaikki rapsat, vaan se, että mihin sävyyn täällä naisista kirjoitellaan. Monesti tätä lukiessa tulee sellainen olo, että mikään ei riitä eikä kelpaa, teki huora mitä tahansa. Aina pitää jostain nillittää ja nyrpistää nenäänsä. Ja sitten kun ei voida sanoa sitä rehdisti huoralle itselleen kasvotusten, vaan tullaan tänne asioista itkemään.
Ja muutenkin täällä on hyvin ikävä ilmapiiri, minkä takia tämä ketjukin on tänne tehty. Monissa ketjuissa mennään henkilökohtaisuuksiin, kuten tässäkin useampi teistä vihjailee, ettei minusta olisi tähän työhön, vaikka yksikään teistä ei ole edes minua tavannut, joten teillä ei ole mitään käsitystä siitä, miten minä asiakkaan kanssa toimin, miten minä työhöni suhtaudun ja mitä siitä ajattelen ja tunnen, millainen olen ja miten hyvin tai huonosti minä mitäkin kestän. Yksikään teistä ei siis ole sellaisessa asemassa, että voisitte tehdä arviota minun sopivuudestani alalle. Kukaan ei ole, paitsi minä itse.
Olen sanonut sen aiemminkin ja sanon se taas, että täällä tulee lähinnä vain paha olo, mikä johtuu siitä, että merkittävä osa kommenteista täällä on hiekkalaatikkokinastelutasolle taanntuneiden aikuisten (?) typerää älämölöä ja toisten haukkumista, eli tässä teille Turskafoorumi vol 2, olkaa hyvä.
PS. Metsänpeto, kyllä tässä työssä on huomattavasti pienempi tuntipalkka kuin tuo heittämäsi parisataa. Ihan niinkuin muka se asiakkaan kanssa vietetty tunti olisi se ainut työtehtävä tässä. ::)
Venla:
--- Lainaus käyttäjältä: Sin1 - Tammikuu 22, 2020, 13:05:59 ---HUOH, ja täällä taas ymmärretään minua (tahallaan?) väärin. Tai ehkä minun on vain sitten myönnettävä itselleni, ja tässä kaiken kansan edessä, että en vain osaa ilmaista itseäni tarpeeksi ymmärrettävästi. Sori siitä.
Pointtini ei ole se, että kielletään kaikki rapsat, vaan se, että mihin sävyyn täällä naisista kirjoitellaan. Monesti tätä lukiessa tulee sellainen olo, että mikään ei riitä eikä kelpaa, teki huora mitä tahansa. Aina pitää jostain nillittää ja nyrpistää nenäänsä. Ja sitten kun ei voida sanoa sitä rehdisti huoralle itselleen kasvotusten, vaan tullaan tänne asioista itkemään.
Ja muutenkin täällä on hyvin ikävä ilmapiiri, minkä takia tämä ketjukin on tänne tehty. Monissa ketjuissa mennään henkilökohtaisuuksiin, kuten tässäkin useampi teistä vihjailee, ettei minusta olisi tähän työhön, vaikka yksikään teistä ei ole edes minua tavannut, joten teillä ei ole mitään käsitystä siitä, miten minä asiakkaan kanssa toimin, miten minä työhöni suhtaudun ja mitä siitä ajattelen ja tunnen, millainen olen ja miten hyvin tai huonosti minä mitäkin kestän. Yksikään teistä ei siis ole sellaisessa asemassa, että voisitte tehdä arviota minun sopivuudestani alalle. Kukaan ei ole, paitsi minä itse.
Olen sanonut sen aiemminkin ja sanon se taas, että täällä tulee lähinnä vain paha olo, mikä johtuu siitä, että merkittävä osa kommenteista täällä on hiekkalaatikkokinastelutasolle taanntuneiden aikuisten (?) typerää älämölöä ja toisten haukkumista, eli tässä teille Turskafoorumi vol 2, olkaa hyvä.
PS. Metsänpeto, kyllä tässä työssä on huomattavasti pienempi tuntipalkka kuin tuo heittämäsi parisataa. Ihan niinkuin muka se asiakkaan kanssa vietetty tunti olisi se ainut työtehtävä tässä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Sini tokihan susta nyt on alalle, tuskin sä muuten olisit alalla muuten näinkin pikään ollut :)
Mutta...tuntuu et sua ärsyttää tässä skenessä nyt jotkin asiat ihan yleisesti, esim. nyt noi rapsojen tyylit ilmeisesti, ja tietysti niistä jokainen saa olla ihan mitä mieltä vaan. Mutta rapsat kuitenkin on monille tärkeitä ja kirjoittajien tyyli vaihtelee. Onhan täältä poistettu ykstyisyysjuttuja noista rapsoista, joten itse en oikein näe täällä mitään vikaa noissa. Ja jos haluaa jotain pois, niin käsittääkseni sit lähtee koko ketju, mikä musta ihan ok kompromissi sen välillä et asiakkaat haluaa rehellisiä rapsoja, ja toisaalta tytöillä pitää olla oikeus rapsaamattomuuteen. Ja siis hyvä et sit lähtee kai koko ketju, ettei voi valita et ton mä haluun pitää ja ton pois jne. Vaan se on sit kaikki hyvät & huonot tai sit ei mitään.
Mä oon ehkä jotenkin onnistunut skippaan sit ne ikävät ketjut, kun mun fiilis täällä ei oo laisinkaan huono. Pikemminkin päinvastoin, monessa ketjussa hyvää läppää. Mut mulla nyt ei oo koskaan ollut tapana ottaa suurinta osaa forkkajutuista niin vakavasti. Tietty sit varoitukset ja sellaiset on vakavia juttuja, mutta muutenhan tää on vaan ajanviihdettä :)
Tosin täytyy sanoa, et mä en juurikaan lue toisten tyttöjen rapsaketjuja, et jos niissä just on sit se ikävä sävy, niin siitä en oo tietoinen.
Siihen viitaten olisi hyvä saada sit ne tytöt tänne vastaamaan heitä koskeviin juttuihin, täälläkin on jo nähty kuinka kivasti mimmit on laittaneet luun kurkkuun mustamaalaajille. Ja siksi juuri on hyvä että on yhteinen keskustelupaikka, kummankin osapuolen näkemys tapahtuneesta pääsee esille.
Joo, täältä puuttuu paljon tyttöjä, mutta heillehän tästä kannattaa vinkata & toivottavasti tulevaisuudessa nää kehittäisi tuota englanninkielistäkin osiota, niin saataisiin tänne myös muita kuin suomalaisia palveluntarjoajia :)
Vieras0032:
--- Lainaus käyttäjältä: Sin1 - Tammikuu 22, 2020, 13:05:59 ---Pointtini ei ole se, että kielletään kaikki rapsat, vaan se, että mihin sävyyn täällä naisista kirjoitellaan. Monesti tätä lukiessa tulee sellainen olo, että mikään ei riitä eikä kelpaa, teki huora mitä tahansa. Aina pitää jostain nillittää ja nyrpistää nenäänsä. Ja sitten kun ei voida sanoa sitä rehdisti huoralle itselleen kasvotusten, vaan tullaan tänne asioista itkemään.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan vahingossa vaan olen lukenut ne rapsat, missä tapaamista ja sihteeriä on hehkutettu maasta taivaaseen ;D
Ihan hyvä foorumi tämä on, omalla negatiivisuudella saa tieteskin hyvänkin näyttämään huonolta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta