Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?  (Luettu 23186 kertaa)

Poissa Mr.NiceGuy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #100 : Huhtikuu 10, 2025, 10:23:10 »
Kesän lähestyessä kovasti alkaa fantasioida luonnon helmassa ja auton takapenkillä nainnista :behind:

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #101 : Huhtikuu 10, 2025, 14:56:16 »
Kopparnäsin rantakalliolla paneskelu aurinkoisena päivänä jonkun kevytkenkäisen kanssa
(Vielä kerran...)
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Sointu Sulotar BBW

• Jr. Member
  • Galleria (18)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #102 : Huhtikuu 14, 2025, 13:17:13 »
Mulle on syntynyt muutaman viikon aikana fantasia, jota jatkojalostan aina kun nautiskelen leluistani. Se on saanut inspiraationsa täältä lukemistani kimppajutuista. Esim. Isan maininta siitä, miten on ollut kaveriporukan ilona esim. saunailloissa kiihotti mua kovasti. Samoin tämän ketjun fantasiat miesporukan leluina olemisesta ovat olleet häkellyttävällä tavalla kiimaa herättäviä.

Fantasiani alkaa tilataksin takapenkiltä, missä olen matkaamassa kahden karismaattisen leidin kanssa mökille ilahduttamaan keskenään eräelämää viettänyttä miesporukkaa. Me emme tunne naisten kanssa entuudestaan toisiamme, mutta yhteinen sävel löytyy heti ja kemiä säkenöi. Koen vetoa erotyisesti toiseen heistä, tummaan kaunottareen, joka flirttailee avoimesti. Suunnittelemme kolmestaan illan kulkua, jaamme kokemuksiamme ja toteamme kaikki olevamme kunnon panojen tarpeessa. Samalla tumma kaunotar sivelee reittäni sormien rohkaistuessa koko ajan enemmän. Toinen naisista kaivaa värisevän lelun esille, avaa reitensä ja nautiskelee lelustaan minua vastapäätä. Saan itse nauttia vieruskaverin sormista ja pääsen itsekin jakamaan tällaista iloa. Matka loppuu yllättävän nopeasti ja olemme kaikki kolme hengästyneitä, kosteita ja hyvin valmiita kohtaamaan miehet kun tilataksi kaartaa mökin pihaan.

Mökissä odottelee kahdeksan miehen porukka. He ovat juuri saunoneet ja istuskelevat heittämässä huulta kun astumme sisälle. Puhe katkeaa hetkeksi täysin heidän skannatessaan meidät ja varsin vaatimattoman kokoiset mekkomme. Asetumme taloksi, minkä jälkeen tiedustelemme ketkä herroista kaipaisivat hellää hoitoamme. He kursailevat hetken, mutta ensimmäiset rohkeimmat siirtyvät makkarin puolelle.

Ilta jatkuu ja tunnelma rietastuu. Toiminta siirtyy mökin tupaan, missä paneskelemme eri muodostelmissa, välillä mm. suurella pirtinpöydällä. Minäkin ikikiimoissani alan tuntea saaneeni kerrankin tarpeeksi kullia. Aamuyöllä kun uni alkaa hiipiä silmiin ja luulen tuntikausia kestäneen rietastelun loppuneen kerta toisensa jälkeen joku miehistä ilmaisee haluavansa lisää, ja taas mennään.

Paneskeluasennot, -kimpat ja muut herkulliset yksityiskohdat muuttuvat fantasian nauttimiskerrasta toiseen. Milloin olemme kaikki 3n & 8m yhdessä, milloin piekemmissä kokoonpanoissa (pun included).

En tiedä rohkenisinko osallistumaan tällaiseen tosielämässä, mutta monta mehevää orgasmia olen saanut tämän parissa viime aikoina.
💜 Helsinki la 24.- su 25.5. 💜

Uutena tutkiskelemassa mitä kaikkea mielenkiintoista ja antoisaa täällä on. Lämmin, mukaansatempaava, hurmaava ja hersyvä 40-vuotias hupsuttelija Helsingistä.

Poissa reikispede

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #103 : Huhtikuu 14, 2025, 13:28:06 »
Perseeseen raivolla.

Poissa Tulli

• Full Member
« Vastaus #104 : Huhtikuu 14, 2025, 13:46:52 »
Olisi kiva päästä viettämään sessio kokoonpanolla: minä, nätti TS ja joku kiva nainen
Tissit 😍

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #105 : Huhtikuu 14, 2025, 20:41:30 »
Paksuksi paneminen
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #106 : Huhtikuu 14, 2025, 20:57:21 »
No siinä olisi tällainen kombo johon kuuluisi isotissinen brunette, isotissinen punapää, isotissinen blondi tai näitä voisi olla kaksi ja ehkä jopa kolme, rietas hieman iäkkäämpi nymfo-MILF, hoikka nuorehko brunette sekä pari cheerleaderiksi pukeutunutta nuorta kaunotarta jonka hiusväri jääköön arvoitukseksi. Sekä minä.

Katselisin aikani, ehkä 15-20 minuuttia lesbiaanisia orgioitaan huoneen sohvalla mutta piakkoin sen jälkeen olisinkin joko naapurihuoneistosta meteliä valittamaan tullut setämies taikka vuokrarästejä perimään tullut isäntä. Naisryhmä olisi silminnähden pahoillaan aiheuttamastaan harmista mutta ikäänkuin hyvitykseksi kutsuisivat minut mukaan pirskeisiin jonka likaisilta yksityiskohdilta säästän lukijat. :sheep:

Poissa Sointu Sulotar BBW

• Jr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #107 : Toukokuu 18, 2025, 10:03:37 »
Mun tän hetkinen, päivittäin päässä pyörivä fantasia olisi varmasti aika helposti toteutettavissa.

Haluaisin treffit kahden miehen kanssa. Voisi myös olla, ettei toinen miehistä olisi suunnitellut osallistuvansa ollenkaan, olisi vain kuskina tms. Touhuaisimme toisen miehen kanssa antaumuksella, eikä toinen voisi olla katselematta sitä, vaan kasvavan kiiman kourissa seuraisi tapahtumia. Ja kun kaveri tulisi hänen olisi pakko päästä panemaan.

Mua kiihottaa ajatus katselijasta, joka kiihottuu aivan järjettömästi näkemästään.

Enkä näin kyltyttömänä panisi pahakseni kahta mieltä ihan peräjälkeen. Vaan oikein hyvikseni panisin. 😂
💜 Helsinki la 24.- su 25.5. 💜

Uutena tutkiskelemassa mitä kaikkea mielenkiintoista ja antoisaa täällä on. Lämmin, mukaansatempaava, hurmaava ja hersyvä 40-vuotias hupsuttelija Helsingistä.

Poissa Tuplawee

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #108 : Toukokuu 18, 2025, 13:41:17 »
Näin deittailun alussa - ja emotionaalisen puolen jo syventyessä - fantasiani on, että tarkoituksellinen fyysisen kontaktin leikillinen viivyttäminen, johtaisi seuraavilla treffeillä yllätykselliseen eskaloitumiseen hänen aloitteestaan, ensin herkän rakastelun muodossa, jota seuraa estotonta rietastelua aamunkoittoon.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #109 : Toukokuu 18, 2025, 14:15:12 »

Opettaa Laura Tuomolalle seksin/panemisen saloja..
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #110 : Toukokuu 19, 2025, 16:33:27 »
Edelleen on kokematta  dp, ajatuksissa se on ollut pitkään 👅
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa BunnyRose

• Jr. Member
« Vastaus #111 : Toukokuu 19, 2025, 17:33:56 »
Minä ja monen monta miestä  :blowjob:

Poissa Transuchaser9000

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #112 : Toukokuu 22, 2025, 08:10:42 »
Lainaus
Haluan, että kaikilla on kivaa, enkä jostain syystä pysty emotionaalisella tasolla käsittämään (vaikka järjellä pystynkin), että jollekulle nöyryyttämiseksi tuleminen voi olla nimenomaan se kiva juttu.

Mulle se on puhtasti seksuaalista. Mua kiihottaa se alistamisaspekti ja toisen objektifioiminen omaan nautintoon. (tottakai toisen on nautittava siitä myös, ainakin vähän 🫠)

Kaikkee, mistä syttyy seksuaalisesti, ei tarvii mun mielestä pystyy selittämään rationaalisella tai emotionaalisella tasolla (vaikka niihinkin löytyy selityksiä) eli antaa mennä vaan sovittujen rajojen puitteissa. 

Mut ehkä loppupeleissä kuuminta siinä on se luottamus, että joku luottaa itsensä, oman kehonsa ja mielenterveytensä mun käsiin. Ei voida kyllä unohtaa sitä kivasti venyvää peppureikää tai kiimasta helottavaa kikkeliä joka vuotaa precumia.

Muahan hirvitti mun sadismi (vaikka oon oikeestaan aina tienny olevani sellainen) ja varsinkin näyttää sitä puolta itestäni, sillä eihän nainen. Ja ite kiusaamista kokeneena jouduin tekee hirvittävän työn, että pystyin erottaa väkivallan, sen projisoimisen ja sessiot rajojen puitteissa.

Edelleen jotkut sessiot, varsinkin nöyryytystä ja hc sadismia sisältävät (nautin niistä eniten) on tosi isoja minfuckeja mulle. Se on helpottanut ajan myötä ja dropit siinä ohella myös, kun on löytänyt sellasia leikkikavereita jotka ymmärtää myös mun puolen ja ymmärtää sen, että mekin, taustoista huolimatta tarvitaan validointia ja tukea.

Ei kaikki oo kaikille, mutta suosittelen varovaisesti testaamaan, jos yhtään kiinnostelee.

Hope this helps ❤️

>sillä eihän nainen
Setä ei ole varma, onko tämä todellinen ahaa-elämys siitä, että vaikka media maalaa miehet synkiksi ja ilkeiksi niin se on kuitenkin mies se oikeasti romanttinen sukupuoli, joka pystyy rakastumaan palavasti persaukiseen (rahamielessä) naiseen, muttei toisinpäin, vai onko tässä joku hierarkianvahvistus-jekku taustalla..

Ei voi tietää, mitä voi tietää, on että tuo peppu ammottamassa ja kiki vuotamassa on äärimmäisen kiihottavaa.

Jopa ajatus siitä, että pääsisi itse laukeamaan tekemättä suurinta osaa työstä on kiihottavaa (ehkä siksi setä niistä hierojista tykkääkin, ei tarvii tehdä kaikkea itse).

Mutta fantasioihin : taannoin tuli nähtyä videousti siitä, miten osaava leidi lypsi jonkun 4 tai 5 siemensyöksyä erilaisilla pepunkäsitelytaioilla ja lopuksi mies vaikutti enemmän tutisevalta, kuolaavalta miehenmuotoiselta kotelolta kuin ajattelevalta ihmiseltä. Kai tämän naisversio on se "fucked silly" kuten amerikkalaiset asian sanovat.

Se on se juttu : antautua pylly ammottavaksi, spermaa vuotavaksi miehen hylyksi. Suostumuksella ja aftercarella tietenkin.

-TC9K

Poissa Artturi

• Full Member
« Vastaus #113 : Toukokuu 24, 2025, 21:49:19 »
Ehkä vähän tylsä, mutta kolmen kimppa kahden naisen kanssa olisi mukava kokea.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #114 : Toukokuu 24, 2025, 22:02:02 »
Mies olis sidottu puuhun kiinni ja täysin ylistimuloituna nautinnosta, mutta kuitenkin silleen, että silmät ois sidottuna jotta muut aistit terävöityis. Yhdistäisin tähän wax playta.

Sitte jostain syystä riippumattoon sellanen hoivaava bondage ois kiva.

Mulla on joku selkee mommy puoli, millä haluan tehdä terapeuttisia sessioita, siihen ei sinällään mitään seksuaalista liity suoraan, mutta onhan se intiimiä.

Poissa Monkku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #115 : Toukokuu 25, 2025, 15:18:24 »
Naisen pillun fistaus on pitkään ollut haaveena. Tähän toimintaan en vielä ole palveluntarjoajaa löytänyt varsinais-suomesta. On toki sangen ymmärrettävää että tämä ei jokaisen daamin palveluvalikoimaan kuulu, mutta ehkä vielä joskus onnistaa!

Poissa Tomppatom

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #116 : Toukokuu 25, 2025, 15:57:44 »
Haluaisin pestä naisen päästä varpaisiin sekä rimmata hänet samalla kun hieron klitoriksen.
Eipä muuta

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #117 : Toukokuu 26, 2025, 11:41:02 »
Lainaus
Haluan, että kaikilla on kivaa, enkä jostain syystä pysty emotionaalisella tasolla käsittämään (vaikka järjellä pystynkin), että jollekulle nöyryyttämiseksi tuleminen voi olla nimenomaan se kiva juttu.

Mulle se on puhtasti seksuaalista. Mua kiihottaa se alistamisaspekti ja toisen objektifioiminen omaan nautintoon. (tottakai toisen on nautittava siitä myös, ainakin vähän 🫠)

Kaikkee, mistä syttyy seksuaalisesti, ei tarvii mun mielestä pystyy selittämään rationaalisella tai emotionaalisella tasolla (vaikka niihinkin löytyy selityksiä) eli antaa mennä vaan sovittujen rajojen puitteissa. 

Mut ehkä loppupeleissä kuuminta siinä on se luottamus, että joku luottaa itsensä, oman kehonsa ja mielenterveytensä mun käsiin. Ei voida kyllä unohtaa sitä kivasti venyvää peppureikää tai kiimasta helottavaa kikkeliä joka vuotaa precumia.

Muahan hirvitti mun sadismi (vaikka oon oikeestaan aina tienny olevani sellainen) ja varsinkin näyttää sitä puolta itestäni, sillä eihän nainen. Ja ite kiusaamista kokeneena jouduin tekee hirvittävän työn, että pystyin erottaa väkivallan, sen projisoimisen ja sessiot rajojen puitteissa.

Edelleen jotkut sessiot, varsinkin nöyryytystä ja hc sadismia sisältävät (nautin niistä eniten) on tosi isoja minfuckeja mulle. Se on helpottanut ajan myötä ja dropit siinä ohella myös, kun on löytänyt sellasia leikkikavereita jotka ymmärtää myös mun puolen ja ymmärtää sen, että mekin, taustoista huolimatta tarvitaan validointia ja tukea.

Ei kaikki oo kaikille, mutta suosittelen varovaisesti testaamaan, jos yhtään kiinnostelee.

Hope this helps ❤️

>sillä eihän nainen
Setä ei ole varma, onko tämä todellinen ahaa-elämys siitä, että vaikka media maalaa miehet synkiksi ja ilkeiksi niin se on kuitenkin mies se oikeasti romanttinen sukupuoli, joka pystyy rakastumaan palavasti persaukiseen (rahamielessä) naiseen, muttei toisinpäin, vai onko tässä joku hierarkianvahvistus-jekku taustalla..

Ei voi tietää, mitä voi tietää, on että tuo peppu ammottamassa ja kiki vuotamassa on äärimmäisen kiihottavaa.

Jopa ajatus siitä, että pääsisi itse laukeamaan tekemättä suurinta osaa työstä on kiihottavaa (ehkä siksi setä niistä hierojista tykkääkin, ei tarvii tehdä kaikkea itse).

Mutta fantasioihin : taannoin tuli nähtyä videousti siitä, miten osaava leidi lypsi jonkun 4 tai 5 siemensyöksyä erilaisilla pepunkäsitelytaioilla ja lopuksi mies vaikutti enemmän tutisevalta, kuolaavalta miehenmuotoiselta kotelolta kuin ajattelevalta ihmiseltä. Kai tämän naisversio on se "fucked silly" kuten amerikkalaiset asian sanovat.

Se on se juttu : antautua pylly ammottavaksi, spermaa vuotavaksi miehen hylyksi. Suostumuksella ja aftercarella tietenkin.

-TC9K

Tämä olisi aika kova kyllä. Joku tarpeeksi taitava tekemään orkkuja perseen kautta. Olisi mielenkiintoista nähdä, miten vire säilyisi vai katoaisiko halut ekaan orkkuun.

Minulla on villejä fantasioita kasoittain. Yleensä todella pervoja valtaväestön mielestä. Eräälle nettisivustolle olen niitä kirjoitellutkin ja taitaa siellä parisataa seuraajaakin olla. Eli on niitä muitakin samalla tavalla kieroja ilmeisesti.😄

Todellisuus ja fantasia toimii silti vähän eri tavalla. Ainakin omissa ajatuksissa yleensä vrt livenä. Pitää useempi napsu kyllä ottaa lievempään suuntaan, jos ajattelisi toteuttaa.

Yksi fantasioista olisi sellainen, jonka voisi ihan toteuttaa sellaisenaan, että saisi kokea, kun nainen saisi orkun sträppäämällä minua. Muutaman kerran, kun olisi tullut, niin voisin itsekin saada peräorkut.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #118 : Toukokuu 26, 2025, 11:50:10 »
Haluaisin pestä naisen päästä varpaisiin

Tässä rupeaa se minun fantasia olemaan. Viimeiset kaksi kertaa 69 on paska haissut niin että silmiä kirveli. Seuraavaksi talutan suihkuun ja sanon " Voi IsäKissanVittu!! Annas kun setä näyttää miten se perse pestään"

Perkele kun aikuinen nainen ei osaa edes persettään pestä. Onko se nyt ihan yleinen tapa pyyhkäistä vaan kerran hanuria kun on paskalla käynyt ja antaa isin stringin narun hinkata loppu päivän....
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Tulli

• Full Member
« Vastaus #119 : Toukokuu 27, 2025, 00:00:16 »
Haluaisin pestä naisen päästä varpaisiin

Tässä rupeaa se minun fantasia olemaan. Viimeiset kaksi kertaa 69 on paska haissut niin että silmiä kirveli. Seuraavaksi talutan suihkuun ja sanon " Voi IsäKissanVittu!! Annas kun setä näyttää miten se perse pestään"

Perkele kun aikuinen nainen ei osaa edes persettään pestä. Onko se nyt ihan yleinen tapa pyyhkäistä vaan kerran hanuria kun on paskalla käynyt ja antaa isin stringin narun hinkata loppu päivän....

Onneksi ei oo moista tullut vastaan  :laught:
Mut jaxuhalit kuitenkin, ja toivottavasti seuraavalla kerralla on joka kolo hinkattu raikaaksi 😅
Tissit 😍