Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?  (Luettu 19092 kertaa)

Poissa Mr.NiceGuy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #100 : Huhtikuu 10, 2025, 10:23:10 »
Kesän lähestyessä kovasti alkaa fantasioida luonnon helmassa ja auton takapenkillä nainnista :behind:

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #101 : Huhtikuu 10, 2025, 14:56:16 »
Kopparnäsin rantakalliolla paneskelu aurinkoisena päivänä jonkun kevytkenkäisen kanssa
(Vielä kerran...)
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Sointu Sulotar BBW

• Newbie
  • Galleria (17)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #102 : Huhtikuu 14, 2025, 13:17:13 »
Mulle on syntynyt muutaman viikon aikana fantasia, jota jatkojalostan aina kun nautiskelen leluistani. Se on saanut inspiraationsa täältä lukemistani kimppajutuista. Esim. Isan maininta siitä, miten on ollut kaveriporukan ilona esim. saunailloissa kiihotti mua kovasti. Samoin tämän ketjun fantasiat miesporukan leluina olemisesta ovat olleet häkellyttävällä tavalla kiimaa herättäviä.

Fantasiani alkaa tilataksin takapenkiltä, missä olen matkaamassa kahden karismaattisen leidin kanssa mökille ilahduttamaan keskenään eräelämää viettänyttä miesporukkaa. Me emme tunne naisten kanssa entuudestaan toisiamme, mutta yhteinen sävel löytyy heti ja kemiä säkenöi. Koen vetoa erotyisesti toiseen heistä, tummaan kaunottareen, joka flirttailee avoimesti. Suunnittelemme kolmestaan illan kulkua, jaamme kokemuksiamme ja toteamme kaikki olevamme kunnon panojen tarpeessa. Samalla tumma kaunotar sivelee reittäni sormien rohkaistuessa koko ajan enemmän. Toinen naisista kaivaa värisevän lelun esille, avaa reitensä ja nautiskelee lelustaan minua vastapäätä. Saan itse nauttia vieruskaverin sormista ja pääsen itsekin jakamaan tällaista iloa. Matka loppuu yllättävän nopeasti ja olemme kaikki kolme hengästyneitä, kosteita ja hyvin valmiita kohtaamaan miehet kun tilataksi kaartaa mökin pihaan.

Mökissä odottelee kahdeksan miehen porukka. He ovat juuri saunoneet ja istuskelevat heittämässä huulta kun astumme sisälle. Puhe katkeaa hetkeksi täysin heidän skannatessaan meidät ja varsin vaatimattoman kokoiset mekkomme. Asetumme taloksi, minkä jälkeen tiedustelemme ketkä herroista kaipaisivat hellää hoitoamme. He kursailevat hetken, mutta ensimmäiset rohkeimmat siirtyvät makkarin puolelle.

Ilta jatkuu ja tunnelma rietastuu. Toiminta siirtyy mökin tupaan, missä paneskelemme eri muodostelmissa, välillä mm. suurella pirtinpöydällä. Minäkin ikikiimoissani alan tuntea saaneeni kerrankin tarpeeksi kullia. Aamuyöllä kun uni alkaa hiipiä silmiin ja luulen tuntikausia kestäneen rietastelun loppuneen kerta toisensa jälkeen joku miehistä ilmaisee haluavansa lisää, ja taas mennään.

Paneskeluasennot, -kimpat ja muut herkulliset yksityiskohdat muuttuvat fantasian nauttimiskerrasta toiseen. Milloin olemme kaikki 3n & 8m yhdessä, milloin piekemmissä kokoonpanoissa (pun included).

En tiedä rohkenisinko osallistumaan tällaiseen tosielämässä, mutta monta mehevää orgasmia olen saanut tämän parissa viime aikoina.
💜 Helsinki pe 25.- su 27.4. 💜

Uutena tutkiskelemassa mitä kaikkea mielenkiintoista ja antoisaa täällä on. Lämmin, mukaansatempaava, hurmaava ja hersyvä 40-vuotias hupsuttelija Helsingistä.

Poissa reikispede

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #103 : Huhtikuu 14, 2025, 13:28:06 »
Perseeseen raivolla.

Poissa Tulli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #104 : Huhtikuu 14, 2025, 13:46:52 »
Olisi kiva päästä viettämään sessio kokoonpanolla: minä, nätti TS ja joku kiva nainen
Tissit 😍

Paikalla saapasjalkakolli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #105 : Huhtikuu 14, 2025, 20:41:30 »
Paksuksi paneminen

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #106 : Huhtikuu 14, 2025, 20:57:21 »
No siinä olisi tällainen kombo johon kuuluisi isotissinen brunette, isotissinen punapää, isotissinen blondi tai näitä voisi olla kaksi ja ehkä jopa kolme, rietas hieman iäkkäämpi nymfo-MILF, hoikka nuorehko brunette sekä pari cheerleaderiksi pukeutunutta nuorta kaunotarta jonka hiusväri jääköön arvoitukseksi. Sekä minä.

Katselisin aikani, ehkä 15-20 minuuttia lesbiaanisia orgioitaan huoneen sohvalla mutta piakkoin sen jälkeen olisinkin joko naapurihuoneistosta meteliä valittamaan tullut setämies taikka vuokrarästejä perimään tullut isäntä. Naisryhmä olisi silminnähden pahoillaan aiheuttamastaan harmista mutta ikäänkuin hyvitykseksi kutsuisivat minut mukaan pirskeisiin jonka likaisilta yksityiskohdilta säästän lukijat. :sheep: