Kesän lähestyessä kovasti alkaa fantasioida luonnon helmassa ja auton takapenkillä nainnista 

Uutiset:
LainausHaluan, että kaikilla on kivaa, enkä jostain syystä pysty emotionaalisella tasolla käsittämään (vaikka järjellä pystynkin), että jollekulle nöyryyttämiseksi tuleminen voi olla nimenomaan se kiva juttu.
Mulle se on puhtasti seksuaalista. Mua kiihottaa se alistamisaspekti ja toisen objektifioiminen omaan nautintoon. (tottakai toisen on nautittava siitä myös, ainakin vähän 🫠)
Kaikkee, mistä syttyy seksuaalisesti, ei tarvii mun mielestä pystyy selittämään rationaalisella tai emotionaalisella tasolla (vaikka niihinkin löytyy selityksiä) eli antaa mennä vaan sovittujen rajojen puitteissa.
Mut ehkä loppupeleissä kuuminta siinä on se luottamus, että joku luottaa itsensä, oman kehonsa ja mielenterveytensä mun käsiin. Ei voida kyllä unohtaa sitä kivasti venyvää peppureikää tai kiimasta helottavaa kikkeliä joka vuotaa precumia.
Muahan hirvitti mun sadismi (vaikka oon oikeestaan aina tienny olevani sellainen) ja varsinkin näyttää sitä puolta itestäni, sillä eihän nainen. Ja ite kiusaamista kokeneena jouduin tekee hirvittävän työn, että pystyin erottaa väkivallan, sen projisoimisen ja sessiot rajojen puitteissa.
Edelleen jotkut sessiot, varsinkin nöyryytystä ja hc sadismia sisältävät (nautin niistä eniten) on tosi isoja minfuckeja mulle. Se on helpottanut ajan myötä ja dropit siinä ohella myös, kun on löytänyt sellasia leikkikavereita jotka ymmärtää myös mun puolen ja ymmärtää sen, että mekin, taustoista huolimatta tarvitaan validointia ja tukea.
Ei kaikki oo kaikille, mutta suosittelen varovaisesti testaamaan, jos yhtään kiinnostelee.
Hope this helps ❤️
LainausHaluan, että kaikilla on kivaa, enkä jostain syystä pysty emotionaalisella tasolla käsittämään (vaikka järjellä pystynkin), että jollekulle nöyryyttämiseksi tuleminen voi olla nimenomaan se kiva juttu.
Mulle se on puhtasti seksuaalista. Mua kiihottaa se alistamisaspekti ja toisen objektifioiminen omaan nautintoon. (tottakai toisen on nautittava siitä myös, ainakin vähän 🫠)
Kaikkee, mistä syttyy seksuaalisesti, ei tarvii mun mielestä pystyy selittämään rationaalisella tai emotionaalisella tasolla (vaikka niihinkin löytyy selityksiä) eli antaa mennä vaan sovittujen rajojen puitteissa.
Mut ehkä loppupeleissä kuuminta siinä on se luottamus, että joku luottaa itsensä, oman kehonsa ja mielenterveytensä mun käsiin. Ei voida kyllä unohtaa sitä kivasti venyvää peppureikää tai kiimasta helottavaa kikkeliä joka vuotaa precumia.
Muahan hirvitti mun sadismi (vaikka oon oikeestaan aina tienny olevani sellainen) ja varsinkin näyttää sitä puolta itestäni, sillä eihän nainen. Ja ite kiusaamista kokeneena jouduin tekee hirvittävän työn, että pystyin erottaa väkivallan, sen projisoimisen ja sessiot rajojen puitteissa.
Edelleen jotkut sessiot, varsinkin nöyryytystä ja hc sadismia sisältävät (nautin niistä eniten) on tosi isoja minfuckeja mulle. Se on helpottanut ajan myötä ja dropit siinä ohella myös, kun on löytänyt sellasia leikkikavereita jotka ymmärtää myös mun puolen ja ymmärtää sen, että mekin, taustoista huolimatta tarvitaan validointia ja tukea.
Ei kaikki oo kaikille, mutta suosittelen varovaisesti testaamaan, jos yhtään kiinnostelee.
Hope this helps ❤️
>sillä eihän nainen
Setä ei ole varma, onko tämä todellinen ahaa-elämys siitä, että vaikka media maalaa miehet synkiksi ja ilkeiksi niin se on kuitenkin mies se oikeasti romanttinen sukupuoli, joka pystyy rakastumaan palavasti persaukiseen (rahamielessä) naiseen, muttei toisinpäin, vai onko tässä joku hierarkianvahvistus-jekku taustalla..
Ei voi tietää, mitä voi tietää, on että tuo peppu ammottamassa ja kiki vuotamassa on äärimmäisen kiihottavaa.
Jopa ajatus siitä, että pääsisi itse laukeamaan tekemättä suurinta osaa työstä on kiihottavaa (ehkä siksi setä niistä hierojista tykkääkin, ei tarvii tehdä kaikkea itse).
Mutta fantasioihin : taannoin tuli nähtyä videousti siitä, miten osaava leidi lypsi jonkun 4 tai 5 siemensyöksyä erilaisilla pepunkäsitelytaioilla ja lopuksi mies vaikutti enemmän tutisevalta, kuolaavalta miehenmuotoiselta kotelolta kuin ajattelevalta ihmiseltä. Kai tämän naisversio on se "fucked silly" kuten amerikkalaiset asian sanovat.
Se on se juttu : antautua pylly ammottavaksi, spermaa vuotavaksi miehen hylyksi. Suostumuksella ja aftercarella tietenkin.
-TC9K
Haluaisin pestä naisen päästä varpaisiin
Haluaisin pestä naisen päästä varpaisiin
Tässä rupeaa se minun fantasia olemaan. Viimeiset kaksi kertaa 69 on paska haissut niin että silmiä kirveli. Seuraavaksi talutan suihkuun ja sanon " Voi IsäKissanVittu!! Annas kun setä näyttää miten se perse pestään"
Perkele kun aikuinen nainen ei osaa edes persettään pestä. Onko se nyt ihan yleinen tapa pyyhkäistä vaan kerran hanuria kun on paskalla käynyt ja antaa isin stringin narun hinkata loppu päivän....