Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miksi niin moni seksinostaja on persu?

<< < (3/26) > >>

M.U. Tiainen:
^ Varmaan vitusti pölyä noissa neliöissä. Mulla on Vuosaaressa stadin kämppä, jonka vuokran vihervasemmiston mukaisesti Kela maksaa. Talvella painan aasiaan huoriin ja vuokraan tuon virolaisille raksajätkille, kuten myös naapurin somalit. No, ne painuu somaliaan lomailemaan.

Autona on tällä hetkellä Datsun Bluebird, museorekisterissä. Huollot teen parkkipaikalla kesäisin, kun Kamputseasta mökkeilemään palaan.

On se hienoa että on erilaisia ihmisiä. Ja ennen kaikkea kaikille huoria.

Vieras0029:
Jeps. Vaihdettiin mekin kocourin kanssa tossa negarepuja ;D

********* Saatan persuja äänestää itsekin, tai jotain muuta kuin vihervasemmistoa. Tähän saakka on naisia riittänyt myös siviilissä, mutta on tääkin kiva harrastus, kun ei sotketa tähän politiikkaa tämän enempää. Tulot riittää hyvin tän harrastamiseen, ovat paljon yli keskivertoduunarin tulojen ja työpaikka on erittäin varma ja duuni mielenkiintoinen.

Vasemmistolaisilla on vissiin paha olo vaikka niillä on nyt unelmahallitus, jolle voi vaikka r***kata  :D

Over & out tähän lankaan.

Vieras0087:
^^^En ole vassari. Omistan vihreiden jäsenkirjan. Liityin vihreisiin tyttärieni antaman esimerkin mukaisesti. Oma talo on vähän pienempi kuin sinulla, mutta kesäasunnossa Saimaan rannalla riittää sitten vähän enemmän tiluksia. Omaa hiilijalanjälkeä pienentääkseni olen laittanut Oulun talooni maalämmityksen ja bemarin olen vaihtanut jo ajat sitten hybridiin. Enkä muutenkaan enää juuri autoile, sillä pärjään aika hyvin julkisilla ja polkupyörällä. Moottoriveneenkin olen vaihtanut purjeveneeseen jo ajat sitten. Anteeksi jos hauli osui perseeseen. Rauhallista joulua kuitenkin  :).

M.U. Tiainen:

--- Lainaus käyttäjältä: kocour - Joulukuu 21, 2019, 23:08:25 ---^^^En ole vassari. Omistan vihreiden jäsenkirjan. Liityin vihreisiin tyttärieni antaman esimerkin mukaisesti. Oma talo on vähän pienempi kuin sinulla, mutta kesäasunnossa Saimaan rannalla riittää sitten vähän enemmän tiluksia. Omaa hiilijalanjälkeä pienentääkseni olen laittanut Oulun talooni maalämmityksen ja bemarin olen vaihtanut jo ajat sitten hybridiin. Enkä muutenkaan enää juuri autoile, sillä pärjään aika hyvin julkisilla ja polkupyörällä. Moottoriveneenkin olen vaihtanut purjeveneeseen jo ajat sitten. Anteeksi jos hauli osui perseeseen. Rauhallista joulua kuitenkin  :).

--- Lainaus päättyy ---

Mitäs nykypäivän vihreät ovatkuin vassareita? Liityitkö niinku puistopuolueaikaan? Poljetko polkupyörällä Prahaan? Oletko pyytänyt tsekeiltä anteeksi kommunismiasi?

Vieras0087:
^Tutustu vihreiden puolueohjelmaan, äläkä vain luule. En ole liittynyt vihreisiin puistopuolueaikaan, vaan olen paljon tuoreempi. Lennän Prahaan Finnairilla. En ole pyytänyt tsekeiltä anteeksi mitään, enkä ymmärrä että mitä pitäisikään pyytää. Oletko sinä pyytänyt anteeksi vietnamilaisilta Vietnamin sotaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta