Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miksi niin moni seksinostaja on persu?

(1/26) > >>

Vieras0024:
Tulee vaan mieleen tätä foorumia selaillessa, että olen törmännyt työympäsistössä yhteen persuun, mutta tällä foorumilla niitä tuntuu riittävän.

Mikä tekee ihmisestä persun?

Vieras0038:
Tunnustan välittömästi. Olen henkinen persu vaikka Kokoomusta äänestänkin. Olen aidosti huolissani esi-isieni maasta. Olen valmis kuolemaan Suomen lipun puolesta. Vihaan kommunismia ja vasemmistolaisuutta. Rakastan ihmisiä ja kauniita naisia.

Vihaan veroja ja toisten varoilla elämistä. Mutta olen valmis auttamaan kun tarve on. Siksi Kokoomus vaikka vihaan politiikkaa.

M.U. Tiainen:
Varmaan löytysi kurdi- anarkistejakin seksinostajiksi, mutta ettehän te suvaitsevaiset rasistit ota heitä vastaan.

Siis jos haarukoi asiakaskuntansa +40 vuotiaaseen valkoiseen mieheen, niin on aika oletettavaa että ovella postailee persu. No ehkä politiikkaa seuraamaton kokkari tai jopa tukiaisrahalla paneva keskustalainen. Muissa eli ns. hyvissä piireissä olevat miehet kokenevat rahalla naista panemisen sovinistisena.

Ehkä sun pitäisi tosiaan tarjota egologista luomuyrttiteeseuraa reilun kaupan banaania vastaan.

MisterMaster:
Miehistä ehkä tällä hetkellä lähes joku 40 % kannattaa Perussuomalaisia, niin ei ole kovin yllättävää, että miesvaltaisella foorumilla on paljon Perussuomalaisten kannattajia.

2011 oli tällaisia lukuja ja kannatus on nyt varmaan suurempaa kuin tuolloin:

https://yle.fi/uutiset/3-6476989
Miesäänestäjien joukossa perussuomalaiset keräsi heti eduskuntavaalien jälkeen jopa yli 30 prosentin kannatuslukemia.

Vieras0038:
Mielenkiintoista on se, että jos " me persut" lakataan ostamasta seksiä niin kuinkas teidän "kunnon huorien" käy... :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta