Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miksi niin moni seksinostaja on persu?

<< < (4/26) > >>

Vieras0087:
^^^Kiitti vaan punaisesta pallosta. Heittelin sen heti takaisin. Olet mielestäni teksteilläsi sen kyllä ansainnut  :).

M.U. Tiainen:
Teidän junttien palloittelusta tiedä, mutta olen rahdannut Kamputseaan joka reissullani sen 25kg minkä Finnair maksutta antaa ruumaansa ottaa kaikenlaista meille länsimaalaisille vihervasemmistolaisille ylimääräistä paskaa. En ole kokenut tarpeelliseksi suomalaisena pyytää anteeksi keneltäkään, varsinkaan kun en ollut Vietnamin- ja osin Kamputsean sodan aikaan edes syntynyt.

Tietenkin, jos olisin pitänyt aikoinani Pol Potia hyvänä jätkänä, niin nykytiedollani anteeksi pyytäisin.

Mutta sinunlaisesi stallari ei karvoistaan pääse, vaihtaa vaan puoluetta. Ja on niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Hyvää joulua sulle, tyttärillesi ja Tarja Haloselle. Älkää syökö liikaa kotimaista kinkkua.

Turskapappa:
En ole koskaan persuja äänestänyt enkä aio moista tehdä. Saanko silti panna huoria tulevaisuudessa?

Vieras0265:
Olen tällä foorumilla pidättäynyt poliittisista kannanotoista mutta nyt täytyy kyllä myöntää olen itsekin alkanut kyllästymään vihervasensuvakkivajakkeihin. Ne ovat toinen ääripää siinä missä esim. Uus...t on toinen.

M.U. Tiainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Turskapappa - Joulukuu 22, 2019, 00:06:24 ---En ole koskaan persuja äänestänyt enkä aio moista tehdä. Saanko silti panna huoria tulevaisuudessa?

--- Lainaus päättyy ---

Saat. Sun vaan tarvii sanoa että olet Kocour tai bprman2.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta