Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miksi niin moni seksinostaja on persu?
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Joulukuu 21, 2019, 21:16:17 ---Mikä tekee ihmisestä persun?
--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti se riittää, että on kanssasi eri mieltä...?
Vieras0029:
Peruspersuksi en tunnustaudu, mutta joka tuutista tunkeva vihervasemmistofeminismi ottaa pahasti pannuun. Miesten oikeuksia poljetaan tässä yhteiskunnassa monissa asioissa, mm. lasten tapaamisoikeuksissa ja muissa perheoikeudellisissa asioissa. Koulujärjestelmä suosii tyttöjä, naisilla ei ole asevelvollisuutta jne.
Ihmisten perusoikeuksia haluttaisiin polkea myös suosimalla jotain vegaanisapuskoita jopa verotuksellisin keinoin ja haluaisivatpa jotkut piirit edelleen kieltää seksinoston (varmaankin vain miehiltä!). Tämän tyyppiset jutut vaan saavat aikaan antivihervasemmistofeministisen asenteen. Jos joku kutsuu sitä sovinismiksi, niin siitä vaan.
Ja jos näiden itselle läheisten teemojen ja elämäntapakysymysten puolustaminen vaatii persujen äänestämistä, niin sitten se ääni menee sinne, vaikka olen monista jutuista myös eri mieltä persujen kanssa. Vielä enemmän olen eri mieltä vihreiden, vassujen ja sossujen kanssa. Joskus voi olla pakko äänestää vastavoimaa.
Vieras0087:
Minusta on aika luonnollista, että seksisaitilla pörrää paljon persuja. Seksisaitin porukastahan suurin osa on enemmän tai vähemmän syrjäytynyttä jengiä. Ja persujen syrjäytyminenhän on tietenkin vakava yhteiskunnallinen ongelma. Suomalaiset nuoret naisethan ovat nykyään niin sivistyneitä ja korkeasti koulutettuja, että persujen mahdollisuudet avioliittomarkkinoilla ovat jo käytännössä täysi nolla. Nuoret naiset vaativat parisuhteissa miehiltä jo niin paljon myös henkistä kapasiteettia, että persujen deittailu päättyy yleensä jo ensimmäisiin sokkotreffeihin. Jos nyt sinnekään saakka on päästy. Voivathan sikaniska persut deittailla sitten niitten persunaisten kanssa. No voivat tietysti voivat, mutta kun viime eduskuntavaaleissakin persujen äänestäjistä 90 prosenttia oli miehiä ja vain 10 prosenttia naisia, niin silti 80 prosenttia persuista jää ikuiseksi peräkammarin pojaksi. Voivat persut tietenkin ottaa mallia perussuomalaisten kansanedustaja Sebastian Tynkkysestä ja hommata itselleen ihan oman *******. Mutta jos ei ********* imeminen maistu, niin kyllä se on vähän niin kuin game over. Jo ennen kuin se varsinaisesti edes alkoikaan. Mitä parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa tai perheen perustamiseen ja omiin lapsiin tulee.
Toisaalta se on tietenkin hyvä ja isänmaan kannalta pelkästään positiivinen asia, että persut eivät levitä "hienoa ja korkeatasoista" geeniperimäänsä enää suomalaisten keskuuteen. Eniten minä ihmettelen kuitenkin sitä, että kuka suomalainen sihteerikkö ilkeää antaa persuille pillua edes rahasta. Tuskin ne kaikki kuitenkaan pelkästään sitä ********** käyvät panemassa. Kait niistä joku aina silloin tällöin poikkeaa ihan normaalinkin ihmisen luona helpottamassa seksuaalisia paineitaan :-\.
M.U. Tiainen:
Veikko Vallinin ostos vaikuttaa varsin mukiinmenevältä
https://www.seiska.fi/Uutiset/Yli-20-vuoden-ikaero-Perussuomalaisten-Veikko-Vallin-57-esitteli-Linnassa-afrikkalaisen
Vieras0038:
^^ Moikka Kocour. Mulla on yli 300-neliöinen talo ja 500-sarjan BMW, koska se on kiva. Ja palkan maksaa yksityinen pörssifirma.
Ihan city-sinkku olen. Naiset on kiinnostuneita kun baariin menen. Nimi löytyy veropörssistä. Sellainen persu minä olen. En syrjäytynyt.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta