Kiitos sinulle kaikesta avusta. mitä minulle annoit muihin asioihin liittyen. Ja toivottavasti palailet sitten takaisin kun tuntuu siltä🙋♂️
Uutiset:
								jakota46

Kelpo kaveri

SonjaSisu

Huikea tyyppi

Voitte siis vaikuttaa asiaan 

Rohkeasti ehdottakaa ja pyytäkää luoksenne siis, niin katsotaan josko saadaan järjestymään.Toivon että vierailet Oulussa.
								SonjaSisu

Huikea tyyppi

Cece

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						^
Tule ihmeessä Turkuun.![]()
								SonjaSisu

Huikea tyyppi

SonjaSisu

Huikea tyyppi
						Aivan ihana uutinen! En koskaan ehtinyt tavata johtuen aikatauluista, mutta ehdottomasti haluaisin tavata kun incall on vain mahdollista.

Namiskuukkeli

Kelpo kaveri

SonjaSisu

Huikea tyyppi
						Joo, syksymmälle menee incallitKoska alkaa outcallit ja missä?![]()
								SonjaSisu

Huikea tyyppi

Dilla

Kelpo kaveri

SonjaSisu

Huikea tyyppi
						Tapasin Sonjasisun tuossa ennen juhannusta ja voin omalta osaltani suositella neidin palveluita
Ajan ja paikan sopiminen onnistui oikein vaivattomasti ja sovittuun aikaan sovitussa paikassa tapasin oikein pirteän, rennon ja iloisella mielellä varustetun tytön. Hänen kanssaan juttu(kin) luisti oikein mallikkaasti.
Niin välitöntä seuraa osasi Sonja tarjota, että uskallan antaa vahvan suosituksen neidin tapaamiselle.

SonjaSisu

Huikea tyyppi

Since, mulla ei vielä ole nettisivuja yms...
. Syyt tähän ovat iloiset: Mulla on nyt vakiopaikka, jonka pitäis olla elokuun alussa siinä kunnossa, että pystyn siellä tapaamaan. Tästä asunnosta johtuvien kulujen vuoksi, olen nostanut hintojani parilla - muutamalla kympillä. Toivon teiltä ymmärrystä. Incallit siis mahdollistuvat elokuussa (toivottavasti jo vähän aiemmin)! Niiden lisäksi toki jatkan myös outcallien tekemistä.