Minulla ei ole mitään epäilyksiä Sonjasisun suhteen. Olen aivan valmis luottavaisin mielin tapaamiseen....
Uutiset:
Vieras0095

Näyttää hyvää esimerkkiä
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
SonjaSisu

Huikea tyyppi

Vieras0095

Näyttää hyvää esimerkkiä

Juzzi
Kelpo kaveri
Moikka moi!
Olen jäämässä syyskuun alusta pois kuvioista ainakin vuodeksi. Katsotaan palaanko asiaan, vai en.
Kiitos kaikille huippupokille, jota oon tässä ehtinyt tapaamaan.
Ja anteeksi niille, joita en ilmeisesti ole sitten onnistunut miellyttämään. Ehkä tää(kään) ala ei ollu mulle sit se oikee osote
Vieras0095

Näyttää hyvää esimerkkiä
Moikka moi!
Olen jäämässä syyskuun alusta pois kuvioista ainakin vuodeksi. Katsotaan palaanko asiaan, vai en.
Ja anteeksi niille, joita en ilmeisesti ole sitten onnistunut miellyttämään. Ehkä tää(kään) ala ei ollu mulle sit se oikee osote
...

jpetke

Huikea tyyppi
aalloilla
Kelpo kaveri
Moikka moi!
Waverunner
Kelpo kaveri
Vieras0095

Näyttää hyvää esimerkkiä
SonjaSisu

Huikea tyyppi
Pakko sanoa että nimimerkki Sonja Sisu ei omaan korvaan kuulosta mitenkään naiselliselta, tuo sana sisu tuo maskuliinisuutta esiin ainakin omalla kohdallani.
Naista en ole koskaan tavannut, tämä vain näin off topic jos kauppa ei jostain syystä kävisi.
Minut tavanneet saattanevat tietää mistä Sisu sana nimessä kumpuaa. On todella ikävää, jos Sisu sana tuo mieleen pelkkiä maskuliinisia mielleyhtymiä vielä vuonna 2020
Ja miksi maskuliinisuus nyt edes olisi huono juttu? En ole koskaan tapaamisilla esittänyt mitään muuta, kuin olen
Toki, valikoin aiheita, josta juttelen ja onneksi suurimman osan kanssa olen kyllä osannut tuoda itsestäni juuri heitä kiinnostavat ja miellyttävät puolet esille.
Mutta pidetään lippu korkealla (oli se minkä värinen tahansa
) ja toivoa yllä! <3
Mutta mikäli palaan ensivuonna asiaan lähtökohta olisi se, että minulla olisi vakituinen paikka jossa tavata! Mutta kuten yllä, mitään en lupaa ja infoan asiasta tarkemmin asioiden selkiytyessä!