Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SonjaSisu  (Luettu 38240 kertaa)

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #60 : Heinäkuu 07, 2021, 17:06:23 »
Moikku taas!


Joo tiedetään tämä on rapsa ketju, ei info ketju, mutta... :sheep: :sheep: Since, mulla ei vielä ole nettisivuja yms...

Nostin siis hieman hintojani, mikä joissakin herätti hieman ihmetystä  :weightlifting:. Syyt tähän ovat iloiset: Mulla on nyt vakiopaikka, jonka pitäis olla elokuun alussa siinä kunnossa, että pystyn siellä tapaamaan. Tästä asunnosta johtuvien kulujen vuoksi, olen nostanut hintojani parilla - muutamalla kympillä. Toivon teiltä ymmärrystä. Incallit siis mahdollistuvat elokuussa (toivottavasti jo vähän aiemmin)! Niiden lisäksi toki jatkan myös outcallien tekemistä.

Uudet hinnat saa minulta kysymällä tai vilkaisemalla koululta!  :inlove: :inlove: :inlove:





Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #61 : Elokuu 07, 2021, 13:19:38 »
Tapasin tänään palveluntuottajan, joka on ollut jo vuoden to do -listallani. Jännitän aina uusia tapaamisia, mutta tätä tapaamista jännitin jostain syystä aivan erityisesti.

Sovittuna aikana sovitussa paikassa kohtasin tämän työväenluokan Venuksen. Sonja on naapurintyttömäinen mukava nuori nainen. Pidän itse juuri tälläisistä naisista, jotka voisivat olla kuin kuka tahansa kauan kadoksissa ollut serkkutyttö.

Suuhoito ansaitsee erityismaininnan ja ratsastaminen sujui kuin olympiaratsastajalta. Ehdin myös esitellä Sonjalle vaatimatonta lelukokoelmaani, joilla myös hieman leikimme.

Tapaaminen oli mukava ja Sonja oli ihana. Hän on juuri se tyttöystävä, joka meillä kaikilla olisi pitänyt olla silloin kun olimme nuoria. Totesin että koska Sonja ei syönyt minua suihinsa, aion tavata hänet heti kun incall on vain mahdollista - Kiitos Sonja ❤️

Sää: Märkä ja lämmin.

Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #62 : Elokuu 07, 2021, 13:41:11 »
Tapasin tänään palveluntuottajan, joka on ollut jo vuoden to do -listallani. Jännitän aina uusia tapaamisia, mutta tätä tapaamista jännitin jostain syystä aivan erityisesti.

Sovittuna aikana sovitussa paikassa kohtasin tämän työväenluokan Venuksen. Sonja on naapurintyttömäinen mukava nuori nainen. Pidän itse juuri tälläisistä naisista, jotka voisivat olla kuin kuka tahansa kauan kadoksissa ollut serkkutyttö.

Suuhoito ansaitsee erityismaininnan ja ratsastaminen sujui kuin olympiaratsastajalta. Ehdin myös esitellä Sonjalle vaatimatonta lelukokoelmaani, joilla myös hieman leikimme.

Tapaaminen oli mukava ja Sonja oli ihana. Hän on juuri se tyttöystävä, joka meillä kaikilla olisi pitänyt olla silloin kun olimme nuoria. Totesin että koska Sonja ei syönyt minua suihinsa, aion tavata hänet heti kun incall on vain mahdollista - Kiitos Sonja ❤️

Sää: Märkä ja lämmin.


Kiitos rapsasta!  :inlove: Oli aivan ihana tavata! :)
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Pertti -62

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #63 : Elokuu 13, 2021, 00:09:11 »
Minä kävin myös moikkaamassa Sonjaa.

Viestittely ennen tapaamista asiallista, tietoja vaihdettiin ja vastaukset tulivat varsin nopeasti. Jos nyt haluan pikkumiinuksen antaa niin työpuhelinnumeroa ei ollut mutta toisaalta, kun ovella ihmettelin miten pääsen sisälle e-mailiin vastattiin alle minuutissa (tulemalla avaaman oven). Eli varsinaisesti ei valittamista.

Itse tapaamiseen, joku aiemmin kirjoitti että oli ensimmäistä kertaa koskaan pyytänyt nähdä paperit enkä ihmettele. Jos en olisi lukenut juttua olisin varmaan itsekin suhtautunut epäilyksellä mutta toisaalta ... Sonjassa on sellaista tiettyä kokemusta sen nuoren ulkomuodon takana etten oikeastaan katsonut tarpeelliseksi tarkastaa ikää. Sanotaan että luotin turskaveljen sanaan asiasta. Sänkytouhuista mulla ei oikeastaan ole mitään kovin valaisevaa kerrottavaa, asiat eteni niinkuin ne nyt tuppaavat etenemään. Sonjan tisseistä on pakko antaa tuplaplussa. Just sellaiset joista mä tykkään: sopivat käteen, pehmeät mutta kiinteillä nänneillä. Ahhh.

Se mikä yllätti itseni (ja ilmeisesti myös Sonjan) oli että kun todettiin että kai tähän tuntiin voisi toisenkin varvin heittää niin jumalauta. Tunti oli jo kulunut. Höpötettiin siinä jälkilämmöissä niin pitkään että kello tuli täyteen. Näin ei ole käynyt mulle koskaan. Joku aiemmin kirjoitti että Sonja tuntuu ikäistään paljon kypsemmältä ja tämän mä voin allekirjoittaa. Me tietyllä tapaa tultiin ihan eri piireistä mutta jotenkin silti löytyi yhteistä jutunjuurta niin paljon että se toinen veto jäi tekemättä. Yläpeukku siis kaikenkaikkiaan.

Ilma: vähintään epävakainen, välillä satoi helvetisti, välillä paistoi aurinko. Jossain vaiheessa muistan nähneeni että lämpötila ois ollut 20 astetta.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #64 : Elokuu 14, 2021, 10:20:35 »
Minä kävin myös moikkaamassa Sonjaa.

Viestittely ennen tapaamista asiallista, tietoja vaihdettiin ja vastaukset tulivat varsin nopeasti. Jos nyt haluan pikkumiinuksen antaa niin työpuhelinnumeroa ei ollut mutta toisaalta, kun ovella ihmettelin miten pääsen sisälle e-mailiin vastattiin alle minuutissa (tulemalla avaaman oven). Eli varsinaisesti ei valittamista.

Itse tapaamiseen, joku aiemmin kirjoitti että oli ensimmäistä kertaa koskaan pyytänyt nähdä paperit enkä ihmettele. Jos en olisi lukenut juttua olisin varmaan itsekin suhtautunut epäilyksellä mutta toisaalta ... Sonjassa on sellaista tiettyä kokemusta sen nuoren ulkomuodon takana etten oikeastaan katsonut tarpeelliseksi tarkastaa ikää. Sanotaan että luotin turskaveljen sanaan asiasta. Sänkytouhuista mulla ei oikeastaan ole mitään kovin valaisevaa kerrottavaa, asiat eteni niinkuin ne nyt tuppaavat etenemään. Sonjan tisseistä on pakko antaa tuplaplussa. Just sellaiset joista mä tykkään: sopivat käteen, pehmeät mutta kiinteillä nänneillä. Ahhh.

Se mikä yllätti itseni (ja ilmeisesti myös Sonjan) oli että kun todettiin että kai tähän tuntiin voisi toisenkin varvin heittää niin jumalauta. Tunti oli jo kulunut. Höpötettiin siinä jälkilämmöissä niin pitkään että kello tuli täyteen. Näin ei ole käynyt mulle koskaan. Joku aiemmin kirjoitti että Sonja tuntuu ikäistään paljon kypsemmältä ja tämän mä voin allekirjoittaa. Me tietyllä tapaa tultiin ihan eri piireistä mutta jotenkin silti löytyi yhteistä jutunjuurta niin paljon että se toinen veto jäi tekemättä. Yläpeukku siis kaikenkaikkiaan.

Ilma: vähintään epävakainen, välillä satoi helvetisti, välillä paistoi aurinko. Jossain vaiheessa muistan nähneeni että lämpötila ois ollut 20 astetta.


Hei kiitos rapsasta! Ihana kuulla, että jäi tapaamisesta noin hyvä fiilis!  :inlove:


edit. Ei mainosteta palvelumuotoa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2021, 18:36:40 kirjoittanut Mummo »
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #65 : Elokuu 25, 2021, 20:23:45 »
Moi Sonja tuutko käymään Kuopiossa milloin, kiinnostais tavata  :kiss: :blowjob:  :behind: :inlove:

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #66 : Elokuu 31, 2021, 11:19:06 »
Moi Sonja tuutko käymään Kuopiossa milloin, kiinnostais tavata  :kiss: :blowjob:  :behind: :inlove:

Moikka!

Mulla on ollut nyt nää reissut vähän heikoilla kantimilla ja olen kaikkialle yrittänyt lupailla tulevani... ja pahoittelut siitä kaikille, joiden kanssa tapaamiset ei sit olekaan onnistuneet.
Tässä on tapahtunu tosi isoja muutoksia (yrityshommeleita), jotka on pitäny ensin huolehtia :)

Mutta, eilen itseasiassa kartoitin mahdollista tapaa tehdä reissuja useammin ja järkevästi, niin että se tukee myös muita osia mun bisneksestä :D

En osaa vielä varmaksi lyödä aikataulua, sillä en pysty ihan vielä varailemaan majoituksia... Mutta kyllä ne tässä syyskuun aikana alkavat ne reissutkin :)

Kuopio, Rovaniemi, Turku, Joensuu ja Oulu ovat ainakin listalla kärki päässä. Vielä kun saisin vastauksen siihen, onko parempi tulla arkipäivänä vai viikonloppuna?  :inlove:
Tarkoitus olisi tehdä ns. täsmäiskuja (1-2vrk/paikkakunta,kaupunki) eikä mitään pitkää kiertuetta.

Ajattelin käyttää tän tilaisuuden valottaakseni nyt tän hetkistä tilannetta :)
Ja mun kotisivut saa kysymällä tai etsimällä, sinne yritän kans päivitellä keikka-aikatauluja, kuten myös tämän saitin kalenteriin.
Saa myös laittaa viestiä, jos haluaa ns. postituslistalle, niin osaan vaikka laittaa viestiä ennenkuin kaupunkiin tulen :)


Kiitos kaikille superihanille kaikesta kärsivällisyydestä!  :inlove: :inlove:

Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #67 : Syyskuu 02, 2021, 13:34:23 »
Mulle kävisi jos tulisit arkena ja olisit pari päivää Kuopiossa, kotisivut olis hyvä ja jos mahdollista niin muutama kiva foto myös, ja onko sulla see postituslista millainen ois mukava tietää ajoissa kun tulet Kuopioon ja hinta tietoja ja palveluja ois hyvä saada :inlove:

Poissa Vieras0215

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #68 : Syyskuu 02, 2021, 13:41:13 »
Tampere on myös hyvä keikkakaupunki. Arkipäivisin  :inlove:

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #69 : Syyskuu 02, 2021, 17:23:35 »
Mulle kävisi jos tulisit arkena ja olisit pari päivää Kuopiossa, kotisivut olis hyvä ja jos mahdollista niin muutama kiva foto myös, ja onko sulla see postituslista millainen ois mukava tietää ajoissa kun tulet Kuopioon ja hinta tietoja ja palveluja ois hyvä saada :inlove:

Mulla on kotisivut ja ne saa kysymällä, niitä ei täällä saa julkisena jakaa :)

Ja postituslistalla laitan viestiä, heti kun keikka ko. kaupunkiin lukitaan kalenteriin :)

Tampere on myös hyvä keikkakaupunki. Arkipäivisin  :inlove:

Tampereella olenkin käynyt useasti ennen taukoa, joten sinne tuleminen venyy hieman nyt tasapuolisuuden vuoksi :D pitää käydä testaamassa markkinoita muuallakin ;)


Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Kauppamies

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #70 : Helmikuu 15, 2022, 13:59:48 »
Tuli käytyä Sonjan luona pitkän lurkkaamisen jälkeen, ja luettuani monet hyvät rapsat täältä.
Viestintä ennen tapaamista toimi erittäin hyvin ja innostus ja jännitys oli hyvin suuri.
Ovelle tuli kuvien mukainen hyvin kaunis (naapurintyttömäinen niin kuin monet ovat sanoneet.) Ja sopivan muodokas nuori nainen. Sitten vain muodollisuudet pois alta ja hommiin.
Olin ottanut tunnin ajan jotta ei turha hoppu tule ainakaan ja se oli kyllä oikea ratkaisu. Hyvin sai siinä ajassa kaikessa rauhassa käytyä kaikki asennot läpi ja harrastaa paljon kiihkeitä kielisuudelmia ja muutenkin tutkia tuota ihanaa kroppaa. Erityismaininta tulee kyllä tajunnanräjäyttävästä suihinotosta joka tuntui tosi hyvin kuminkin läpi. Myös aktin jälkeinen juttuseura oli mitä miellyttävintä. Kaiken kaikkiaan aivan ihana, maanläheinen ja kaikilla tavoin aito nuori nainen, menee kyllä itsellä vakkariksi heittämällä ihan juttuseurankin takia.  :kiss:
Sää: räntää ja muutenkin masentavan pilvistä, onneksi seura lämmitti sitäkin enemmän.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #71 : Helmikuu 15, 2022, 19:25:14 »
Tuli käytyä Sonjan luona pitkän lurkkaamisen jälkeen, ja luettuani monet hyvät rapsat täältä.
Viestintä ennen tapaamista toimi erittäin hyvin ja innostus ja jännitys oli hyvin suuri.
Ovelle tuli kuvien mukainen hyvin kaunis (naapurintyttömäinen niin kuin monet ovat sanoneet.) Ja sopivan muodokas nuori nainen. Sitten vain muodollisuudet pois alta ja hommiin.
Olin ottanut tunnin ajan jotta ei turha hoppu tule ainakaan ja se oli kyllä oikea ratkaisu. Hyvin sai siinä ajassa kaikessa rauhassa käytyä kaikki asennot läpi ja harrastaa paljon kiihkeitä kielisuudelmia ja muutenkin tutkia tuota ihanaa kroppaa. Erityismaininta tulee kyllä tajunnanräjäyttävästä suihinotosta joka tuntui tosi hyvin kuminkin läpi. Myös aktin jälkeinen juttuseura oli mitä miellyttävintä. Kaiken kaikkiaan aivan ihana, maanläheinen ja kaikilla tavoin aito nuori nainen, menee kyllä itsellä vakkariksi heittämällä ihan juttuseurankin takia.  :kiss:
Sää: räntää ja muutenkin masentavan pilvistä, onneksi seura lämmitti sitäkin enemmän.


Kiitos rapsasta ihana  :inlove: Tervetuloa uudelleen ❤🥰
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Homer1000

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #72 : Maaliskuu 06, 2022, 13:55:20 »
SonjaSisun kanssa Oulussa nähtiin ja minulla oli ensimmäinen tapaaminen tämän nuoren kauniin naisen kanssa. Sovittuun paikkaan kun saavuin asunnon oveen koputin niin hämmästyin kuinka kaunis nainen SonjaSisu onkaan ja erittäin kaunis nainen vastassa asunnon ovella. Tunnin aika meni erittäin hyvin sain kokea suutelua suihinottoa seksiä ratsastusasennossa ja juttelua naisen herttaisen kanssa.

SonjaSisu Oulussa käymään tulet toivottavasti uudemman kerran niin nähdään sut haluan nähdä Uudemman kerran Oulussa sen verran huippu ihana tunne jäi tapaamisesta ja sun vakituinen asiakas olen tästä lähtien

SonjaSisu kiitos ihanasta tapaamisesta ❤️

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #73 : Maaliskuu 07, 2022, 09:20:17 »
SonjaSisun kanssa Oulussa nähtiin ja minulla oli ensimmäinen tapaaminen tämän nuoren kauniin naisen kanssa. Sovittuun paikkaan kun saavuin asunnon oveen koputin niin hämmästyin kuinka kaunis nainen SonjaSisu onkaan ja erittäin kaunis nainen vastassa asunnon ovella. Tunnin aika meni erittäin hyvin sain kokea suutelua suihinottoa seksiä ratsastusasennossa ja juttelua naisen herttaisen kanssa.

SonjaSisu Oulussa käymään tulet toivottavasti uudemman kerran niin nähdään sut haluan nähdä Uudemman kerran Oulussa sen verran huippu ihana tunne jäi tapaamisesta ja sun vakituinen asiakas olen tästä lähtien

SonjaSisu kiitos ihanasta tapaamisesta ❤️


Kiitos ihanasta tapaamisesta  :inlove:

Toivottavasti nähdään uudelleen tulevaisuudessa  :kiss:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Homer1000

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #74 : Maaliskuu 07, 2022, 09:33:18 »
SonjaSisu nähdään uudestaan varmasti tulevaisuudessa siihen luottaa voit sen verran ihana tapaaminen oli että haluan nähdä Uudemman kerran usein 🤗❤️

Nähdään ❤️❤️

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #75 : Maaliskuu 13, 2022, 19:08:24 »
Ilma ulkona alkoi osoittaa kevään merkkejä ja tarve päästä purkamaan paineita alkoi olla huolestuttava. Siispä miettimään ongelmaan ratkaisua.

Nyt on bucket-listiltä yksi asia taas hoidettu ja vihdoin pääsin tapaamaan Sonjaa.

Kaikki meni sovitusti ja Sonjahan on aivan ihana!

Mutta, voi hyvää päivää kuinka hyvät käsihoidot sain! Itsekään pysty noin hyvään ja se on jo harvinaista tälläiseltä pitkän linjan runkkarilta. Ehdottomasti ei jäänyt tähän kertaan.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #76 : Toukokuu 05, 2022, 16:48:19 »
Ajattelin hieman nostaa tätä ketjua: Kävin tänään ihanan Sonjan luona ja otin lelulaattikkoni mukaan. Sonja oli kiltti vanhalle hömpälle ja leikimme hetken kunnes Baijerilainen sotaratsuni vei minut taas maaseudun rauhaan.

Sää ”hesassa”: Kylmä
Sää maaseudulla: Ihanaa auringon paistetta.

Kiitos Sonja ❤️
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #77 : Toukokuu 06, 2022, 12:23:50 »
Voi kiitos molemmille viimeksi rapsanneille  :inlove:

Ilo on mun puolella  :inlove:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vaeltaja69

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #78 : Tammikuu 24, 2023, 15:19:22 »
Kirjoitanpa minäkin rapsani.
Ensimmäistä kertaa tämän laisia palveluja kokeilin ja täytyy sanoa, että onneksi näiden teidän kehujen ansiosta valitsin Sonjan.
Palvelun sopiminen sähköpostilla hoitui mainiosti ja sopiva aika löytyi hyvin.
Otin puoli tuntia. Pitkän tauon jälkeen aika oli riittävä.

Vaikka ensikertalaisena jännitti, niin Sonja osasi ohjata tilannetta hyvin eteenpäin ja ihanan suuhoidon jälkeen hän jo ratsastikin päälläni. Kaikin puolin niin ulkoa kuin sisältä täydellinen nainen.
Vaikka Sonjan kanssa olisi voinut puhua vaikka kuinka pitkään. Nyt keskustelimme lähinnä hiusten väreistä samalla kun silittelimme toistemme hiuksia lopuksi:inlove:
Vahva suositus. Sonja on ihana nuori nainen. Varmasti tulen pistäytymään hänen luonaan uudelleenkin.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #79 : Kesäkuu 05, 2023, 11:40:29 »
Kävin kesäloman kunniaksi verestämässä vanhoja muistoja ja vierailin ihanan Sonjan luona. Jos sinun pitäisi valita yksi palveluntuottaja once in a lifetime -periaatteella, niin se olisi ehdottomasti tämä työväenluokan Venus. Sonja on mukava, keskustelutaitoihin ja fiksu pt. Hänestä jää aina hyvä muistijälki, jota voi keinutuolissa vanhana muistella.

Sää: Vuosisadan kylmimmän kesän ensimmäinen lämmin päivä +16 aurinkoa.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.