Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
N-sanan käyttö, mitä mieltä?
jurzantaa:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Marraskuu 26, 2021, 10:48:16 ---Ei mitään syytä käyttää n-sanaa.
Käytännössä n-sana valkonaaman suusta
--- Lainaus päättyy ---
Käytit v-sanaa. Olen superjärkyttynyt. :'(
Suosittelen sinulle itsereflektiota.
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: jurzantaa - Marraskuu 26, 2021, 11:17:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Marraskuu 26, 2021, 10:48:16 ---Ei mitään syytä käyttää n-sanaa.
Käytännössä n-sana valkonaaman suusta
--- Lainaus päättyy ---
Käytit v-sanaa. Olen superjärkyttynyt. :'(
--- Lainaus päättyy ---
Kuin myös. Valkoisen vähemmistöryhmän woke-aktivistina olen tällä hetkellä superjärkyttynyt ja hyvin epäsensitiivisessä tilassa.
Minä Antero coolautan sinua nyt.
RobertLey:
N-sana kuuluu menneisyyteen ja eihän sen tahallinen käyttö anna tänäpänä käyttäjästään kovin fiksua kuvaa, ei sillä. Meikäläinen ei ole kuullut sitä sanaa ainakaan nuorten ihmisten suusta muistaakseni kertaakaan 2000-luvun aikana. - Jos nyt joku vähän tökkii niin ehkä se on näiden fanaattisten kielipoliisien ja äkkiä jostain ilmestyneiden "tiedostavien" ihmisten päsmääminen vailla selkeää logiikkaa. Näillä ei selkeästi ole edes halua tai kärsivällisyyttä ymmärtää mikä oli joskus maailmassa suotavaa. Ei jaksa uskoa että jatkuvalla anteeksipyytelyllä tai sitä vaatimalla muutetaan tavallisen ihmisen asenteita ainakaan suopeampaan suuntaan. Vaikka saahan sitä muodikkaasti pöyristyä vaikka mistä...
Kun Petelius pyyteli näitä 80-90-lukujen saamelaissketsejään anteeksi senaattoriksi päästyään niin Aake Kallialalta kysyttiin aikooko hän pyytää myöskin anteeksi. Kalliala vastasi jotenkin siihen suuntaan ettei hänellä ole tarvetta anteeksipyytelyyn, ne olivat sen aikaisia touhuja mutta eiväthän ne tietysti enää nykyään ole ajankohtaisia, nostalgisia ehkä kumminkin niille jotka tykkäsivät. - Mielestäni se oli ihan viisaasti puhttu.
Julia:
Oi, kuinka ihanasti antero pee ja Robert Ley vastasivat. Itse koen, että on turha tapella yhdestä sanasta, jonka käytölle ei ole mitään perusteita. On ihan eri asia, taisteleeko valkoihoinen oikeudestaan käyttää yhtä sanaa jos toinen osapuoli puolustaa olemassaolonsa oikeutusta.
Sit taas kun aletaan jauhaa siitä, oisko Peteliuksen pitäny pyytää anteeks, onks woke hyvesignalointia, eiks Maustetytöt oikeasti tajunnu ja ylireagoiko Ebrahimi Sannikassa, niin tästä voi perustellusti olla montaakin mieltä. (No oikeastaan, oon tullut siihen tulokseen, et mitä enemmän Ebrahimille lähetetään raiskausuhkauksia, sitä oikeutetumpaa oli suuttua lähetyksessä Valtaojan epäsensitiivisyydestä).
Kun ei tää oo niin vaikeeta!
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Marraskuu 26, 2021, 12:24:33 ---... Oon tullut siihen tulokseen, et mitä enemmän Ebrahimille lähetetään raiskausuhkauksia, sitä oikeutetumpaa oli suuttua lähetyksessä Valtaojan epäsensitiivisyydestä).
Kun ei tää oo niin vaikeeta!
--- Lainaus päättyy ---
Eli sinusta on oikein kostaa Valtaojalle tälle Ibrahimille (mahdollisesti) tulleet raiskausuhkaukset?
Oletko nyt varmasti ajatellut asian loppuun asti?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta